Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
17-11-2012, 17:12, (This post was last modified: 17-11-2012, 17:16 by Jog.)
#1
Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Cześć, zapraszam do przeczytania naszej najnowszej aktualizacji na Kickstarterze w ojczystym języku Wink

Zadania, które gracz znajdzie w grze Gloria Victis są wzorowane na tych, które można znaleźć w klasycznych grach cRPG. Są one wielowątkowe, rozbudowane i wymagają od gracza przede wszystkim przewidywania konsekwencji swoich czynów. Odwołują się nie tylko do życia mieszkańców wiosek i miast, ale także prezentują konflikty wyższych wartości.
Wielokrotnie gracz będzie musiał zdecydować, którą ścieżką będzie chciał podążyć i po jakiej ze stron się opowie. Będzie się to jednak wiązało z licznymi konsekwencjami. Wybór jednej drogi, zamyka mu możliwość podążenia inną.

Również wykonywanie zadań dla mieszkańców grodów i miast świata Gloria Victis będzie związane z reputacją dla poszczególnych lokacji. Wysokie punkty reputacji skutkują pozytywnym nastawieniem mieszkańców do gracza, dzięki temu zdradzą oni więcej nowych wieści i tajemnic swojej społeczności.
Niskie punkty reputacji będą natomiast związane z tym, iż mieszkańcy nie będą przychylni graczowi, wielokrotnie odpowiedzą w niemiły sposób lub w ogóle nie będą mieli z ochoty rozmawiać. Samą przygodę jednak gracz będzie rozpoczynał z umiarkowaną liczbą punktów reputacji. To właśnie od gracza będzie zależało, czy zdobędzie przychylność czy okryje się złą sławą wśród okolicznej ludności. Dodatkowo w zadaniach w zależności od punktów reputacji pojawią się różne przywitania i dialogi z mieszkaniami wiosek i miast. Również w zależności od stadium zaawansowania zadania będą się pojawiały dodatkowe dialogi. Gracz będzie także mógł być uczestnikiem i słuchaczem rozmów pomiędzy mieszkańcami miast.
Rozmowy te będą nie tylko dotyczyły spraw codziennych, ale także będą swoistego rodzaju wskazówką w poznaniu historii świata.

W zadaniach gracz będzie mógł wykorzystać dodatkowe umiejętności, takie jak: przekonywanie, zastraszanie, okłamywanie, wyczucie pobudek, aby pozyskać nowe, ciekawe informacje, którą mają być kluczem do rozwiązania wielu trudnych zagadek.

Zadania w świecie Gloria Victis będą miały różne możliwości jego wykonania. Gracz może uciec się także do różnych środków dyplomacji i perswazji, aby osiągnąć zamierzony cel. Przykładowo, aby zadowolić swojego zleceniodawcę, gracz będzie mógł zakupić przedmiot, ukraść go, sam wykonać lub zdobyć w jeszcze inny sposób.

Dodatkowo wiele informacji i wieści będzie ukrytych w różnych listach, księgach i pamiętnikach pisanych przesz mieszkańców i ich przodków. Poznanie historii świata będzie również ułatwione dzięki studiowaniu tych dzieł.
Gracz w naszym świecie spotka się z rożnymi rodzajami zadań, począwszy od klasycznych dotyczących zabijania zwierząt i przeciwników, pomocy w czynnościach codziennych, po zadania społecznościowe, eventowe, rozwiązywanie zagadek i przeprowadzanie dochodzeń.
One man army

Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!- http://forum.gloriavictisgame.com/showth...p?tid=3604
For support help please contact support(at)gloriavictisgame.com or Bartold - http://forum.gloriavictisgame.com/privat...d&uid=1994
MMORPG.COM Official Gloria Victis link - http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/...ictis.html
Reply
17-11-2012, 17:59,
#2
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Bardzo ciekawie się zapowiada, MMO i cRPG w jednym Big Grin
Reply
17-11-2012, 18:05, (This post was last modified: 17-11-2012, 18:06 by Susaken.)
#3
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Zadania bardzo ładnie opisane. Podoba mi się to, że nie ma poprostu: odbierz questa->zabij->odbierz nagrodę. Wkońcu trzeba będzie trochę pomyśleć. Lecz "skomplikowaność " tych questów może być ciężka dla obcokrajowców*, którzy nie znają ang w wystarczającym stopniu Smile

A mam takie pytanko. Jeżeli zamkniemy sobie pewne drogi a pozostają nam inne to jeszcze spoko, ale mi chodzi o pewną skrajność. Przypuśćmy, że gramy Etherczykiem. Ale tak sobie przeskrobaliśmy u swoich że aż nas widzieć nie chcą, to czy będziemy mieli możliwość dalszego rozwijania się na terenach Erherczyków. Czy będą jakieś questy dla tych złych, nie takich złych co odpyskował kowalowi, ale takich co tam wioskę wyrżnęli?



*HAHA dobrze im tak za te wszystkie lata kiedy graliśmy w niespolszczone gry.
Reply
17-11-2012, 18:06,
#4
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Nom od razu widać że nie będzie to zwykłe MMORPG Smile
Heh już nie podpowiem koledze którą opcję powinien wybrać Tongue

"Wola chłopca jest jak wola wiatru,
A myśli młodzieńca są długie,
bardzo długie."
Longfellow, Moja stracona młodość
Reply
17-11-2012, 21:12,
#5
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
(17-11-2012, 18:05)Susaken Wrote: A mam takie pytanko. Jeżeli zamkniemy sobie pewne drogi a pozostają nam inne to jeszcze spoko, ale mi chodzi o pewną skrajność. Przypuśćmy, że gramy Etherczykiem. Ale tak sobie przeskrobaliśmy u swoich że aż nas widzieć nie chcą, to czy będziemy mieli możliwość dalszego rozwijania się na terenach Erherczyków. Czy będą jakieś questy dla tych złych, nie takich złych co odpyskował kowalowi, ale takich co tam wioskę wyrżnęli?


O tym samym pomyślałem. Korzyści z bycia "dobrym" są dość oczywiste, ale co z tymi, którzy wolą odmienną drogę? Niestety w sporej ilości gier bycie złym jest mocno piętnowane i zamyka sporo możliwości (twórcy się boją, że ich oskarżą o promowanie nieprawidłowych zachowań, czy co?).
W życiu różnie bywa i często ci "źli" (albo uczciwi inaczej) są lepiej ustawieni od poczciwych głupców, którzy robią wszystko w zgodzie z ogólnie pojętym sumieniem.
Reply
17-11-2012, 21:18,
#6
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Jak będziesz zły, to po prostu inne "organizacje" się tobą zainteresują.
Reply
17-11-2012, 21:29,
#7
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Ciekawie się zapowiada i pamiętam jak miałem do czynienia z zadaniem tego typu za czasów EF gdzie był NPC który poinformował nas że ma rękawice, można było je od niego kupić lub powiedzieć że są nasze i je zgubiliśmy (czy coś w tym stylu) wtedy on dawał nam je za darmo Wink
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
-Hassan ibn Sabbah

Nadzieja to kłamstwa, które sobie wmawiamy na temat przyszłości.

Maski się zmieniają, ale twarze pod maskami pozostają te same

-Brent Weeks
Reply
18-11-2012, 10:53,
#8
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
Bycie złym zapewne zamknie nam pewne drogi fabularne, aczkolwiek pomyślcie-jeśli mocno przeskrobaliśmy sobie w mieście A, to czy od razu nasza reputacja musi spadac na całe państwo? Tym bardziej, że w wiosce A zrobiliśmy dużo dobrego-pomogliśmy przygotowac się do zimy, pomogliśmy upolowac zwierzynę z myśliwym, wybiliśmy watahę wilków czyhających na owce. Tutaj jesteśmy spostrzegani jako bohaterowie, ci dobrzy i mało ich interesuje co myśmy narobili w mieście A. Stąd moje przypuszczenie i nadzieja, że reputacja będzie tylko "lokalna" i zawalenie sobie życia w jednym rejonie kraju np. Etheryjczyków nie wpłynie na to, że całe państwo odwróci się ode mnie i mnie napiętnuje.

Zalety bycia złym jednak też zawsze jakieś są. Możemy byc rekrutowani przez wyższych magnatów do wyeleminowania kogoś tam(nasza zła sława temu sprzyja), chętniej bedziemy dostawac różne zlecenia kradzieży czy zastraszania, wyciągania haraczy. A co najważniejsze, zainteresują się nami typki spod ciemnej gwiazdy. Tutaj jednak problem jest taki, że troszkę poronionym pomysłem byłoby należec na wschdozie kraju do największych organizacji przestępczych, a na zachodzie do najwyśmienitszych rycerzy(w analogii do powyższych przypuszczeń). Przedyskutujemy to?
Reply
18-11-2012, 11:42,
#9
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
(18-11-2012, 10:53)Fomfik Wrote: Tutaj jednak problem jest taki, że troszkę poronionym pomysłem byłoby należec na wschdozie kraju do największych organizacji przestępczych, a na zachodzie do najwyśmienitszych rycerzy(w analogii do powyższych przypuszczeń). Przedyskutujemy to?

Wystarczyło by wprowadzenie reputacji lokalnej i np. ogólnej, która rosła by i spadała wolniej od reputacji lokalnej i dotyczyła by całego świata GV. Smile
Reply
18-11-2012, 13:11,
#10
RE: Update #12 Zadania w grze Gloria Victis.
(18-11-2012, 11:42)FreeQ Wrote: Wystarczyło by wprowadzenie reputacji lokalnej i np. ogólnej, która rosła by i spadała wolniej od reputacji lokalnej i dotyczyła by całego świata GV. Smile

Jeśli chodzi o "Cały Świat" to nie mógł bym się z tym zgodzić. Zapewne będą ogólne reputacje dla poszczególnych nacji czyli Etherczycy, Ludy P., Askowie i Nuncjanie oraz reputacje mniejszych frakcji, które albo należą do dużej frakcji albo nie. Przypuśćmy, że np. istnieje taka organizacja jak..."Łowcy Galadila". Jest to mini frakcja, która podlega Etherczykom. Jeżeli będziemy pomagać Łowcą to reputacja w ich frakcji wzroście z każdym wykonanym questem. A jeżeli pomożemy im wystarczająco dużo razy, to oni pochwalą się władcy, że jest taki i taki pan i on nam pomógł wyrżnąć 100 Asków. Wtedy reputacja dla frakcji Etherczyków by nam się polepszyła. Jeżeli będziemy mieli jej wystarczająco dużo to nawet Władca zleci nam zadanie i odrazu po jednym queście od władcy wzroście repa dla Etheru.


A wracając do wypowiedzi Fomfika.
(18-11-2012, 10:53)Fomfik Wrote: Tutaj jednak problem jest taki, że troszkę poronionym pomysłem byłoby należec na wschdozie kraju do największych organizacji przestępczych, a na zachodzie do najwyśmienitszych rycerzy(w analogii do powyższych przypuszczeń). Przedyskutujemy to?

Jeżeli Wschód i Zachód nie współdzielą jakiejś wspólnej frakcji to czemu nie. Wyżynając wioski za zachodzie nie szkodzę wschodowi. Rycerz jest oddany swojej frakcji i jeżeli miałby działać na własną rękę to nie przeciw swojej frakcji lecz przeciw innym frakcją.

Ale może miałeś coś innego na myśli. A mianowicie "Sławę", która nie jest przypisana do frakcji lecz na cały Świat ( to się odnosi do wypowiedzi FreeQ). Jeżeli będziemy psychopatami, którzy wyrzynają małe dzieci, to nieważne gdzie pójdziemy to nikt już nam nie da zadania typu, idź po moje dzieci do sąsiadki bo ja muszę pole kosić. Sława by nie sprawiała, że npc byli by dla nas wrodzy, lecz było by to takie...."wspomożenie reputacji". Pomagało by to npc decydować jak z nami rozmawiać.

Troszkę zamotałem ale mam nadzieję, że zrozumieliście.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.