Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieliniowość fabularna
03-03-2012, 18:37,
#1
Nieliniowość fabularna
To przez co większość gier staje się nużąca. Fabuła, czyli moim zdaniem najważniejsza część wszystkich gier. Moim zdaniem przy projektowaniu fabuły powinniście pomyśleć o kilku drogach którymi może podążyć gracz. Przykładowo idziemy do wioski pomagać wieśniakom, lecz równie dobrze udajemy się do dużego miasta walczymy na arenie i wykonujemy zadania dla kupców. Gracz ''grając w grę'' powinien zagłębiać się w świat i jego historie.
[Image: 71f620a09ad1ec5f288a701a0f8d66fe_origina...1385741662]
Reply
03-03-2012, 18:55,
#2
RE: Nieliniowość fabularna
W chwili obecnej KAŻDY quest ma więcej niż jedno rozwiązanie. Sylwia się już o to postarała.

Co do Fabuły to na samym początku rozgrywki będzie 6 dróg fabularnych, którymi będzie mógł podążać gracz.
Reply
03-03-2012, 19:00,
#3
RE: Nieliniowość fabularna
http://www.youtube.com/watch?v=j9itvq6rQ...fvgtbh9Td8 tutaj pan mówi że be=ędzie nieliniowaSmile polecam looknac na filmikiWink
Reply
03-03-2012, 19:15,
#4
RE: Nieliniowość fabularna
Nie chodzi tu o sam start, czy kończenie questów. Chodzi o to aby po wybraniu pierwszej ścieżki można byłoby wybierać kolejne. Przykładowo: wybraliśmy ścieżkę nr 1, ruszamy do miasta portowego, tam dostajemy questa aby oczyścić jaskinię w pobliżu wioski, udajemy się tam lecz nic nas nie atakuje spotkamy jedynie paru chłopów którzy się tu ukrywają. Dalej, podjęliśmy decyzje o pozostawieniu ich przy życiu. I w tym momencie dostajemy do wyboru dwie kolejne drogi, możemy się przyłączyć do buntowników i atakować z nimi karawany lub pomóc ''mieszkańcom jaskini'' w obronie ich domu. Jeżeli podjęlibyśmy wcześniej decyzje o wyrżnięciu ich w pień co ma się rozumieć dostajemy zupełnie inne drogi fabularne. Każda decyzja pociąga za sobą konsekwencje.
[Image: 71f620a09ad1ec5f288a701a0f8d66fe_origina...1385741662]
Reply
03-03-2012, 19:24,
#5
RE: Nieliniowość fabularna
(03-03-2012, 19:15)BLooDek Wrote: Nie chodzi tu o sam start, czy kończenie questów. Chodzi o to aby po wybraniu pierwszej ścieżki można byłoby wybierać kolejne. Przykładowo: wybraliśmy ścieżkę nr 1, ruszamy do miasta portowego, tam dostajemy questa aby oczyścić jaskinię w pobliżu wioski, udajemy się tam lecz nic nas nie atakuje spotkamy jedynie paru chłopów którzy się tu ukrywają. Dalej, podjęliśmy decyzje o pozostawieniu ich przy życiu. I w tym momencie dostajemy do wyboru dwie kolejne drogi, możemy się przyłączyć do buntowników i atakować z nimi karawany lub pomóc ''mieszkańcom jaskini'' w obronie ich domu. Jeżeli podjęlibyśmy wcześniej decyzje o wyrżnięciu ich w pień co ma się rozumieć dostajemy zupełnie inne drogi fabularne. Każda decyzja pociąga za sobą konsekwencje.

I również takie warianty nie zostały pominięte.
Reply
03-03-2012, 20:03,
#6
RE: Nieliniowość fabularna
Mam pytanie.Czy questy w grze będą wyglądały na zasadzie "przynieś, zabij, pozamiataj" czy gracz będzie się musiał trochę natrudzić chociażby wysileniem móżdżka, aby dany quest wykonać?
Wszyscy leżymy w rynsztoku lecz niektórzy patrzą w gwiazdy.
Mark Twain
Reply
03-03-2012, 20:23,
#7
RE: Nieliniowość fabularna
Będą różnego rodzaju zadania w grze, również takie w których będzie trzeba wysilić "móżdżek". W większości questów będzie można użyć również umiejętności takich jak: Zastraszanie, Dyplomacja, Kłamstwo, które je urozmaicą i czasem pociągną za sobą jakieś konsekwencje.
Reply
03-03-2012, 20:26,
#8
RE: Nieliniowość fabularna
No to kamień z serca, bo wystarczająco natukłem się potworów i zbierałem roślinek.Teraz tylko czekać Wink
Wszyscy leżymy w rynsztoku lecz niektórzy patrzą w gwiazdy.
Mark Twain
Reply
03-03-2012, 20:42,
#9
RE: Nieliniowość fabularna
To teraz ja mam pytanie;p Bo zauważyłem, że wszyscy nie chcą questów typu przynieś, zabij. Proszę mi podać inne zadania, które nie polegają na zabijaniu i przyniesieniu. Jestem ciekaw, czy tylko narzekacie, czy macie tez jakieś pomysły. Smile
Reply
03-03-2012, 20:58, (This post was last modified: 03-03-2012, 21:00 by alibaba11.)
#10
RE: Nieliniowość fabularna
Np polowanie na szybkiego i zwinnego mobka w stylu żeby złapać go w sieć albo z łuku. Tylko to musi być trudny mobek:d. Albo jakieś inne zadania zręcznościowe w stylu wspiąć się gdzieś i cośtam... Zestrzelić jakiegoś ptoka na obiad tylko latającego;P. Albo coś na czas np szybko doręczyć coś komuś. Urąbać drewna i rozpalić ognisko, Znaleźć kryjówkę jakiegoś łotra.. Śledzić kogoś/coś, skradnąć się i ukraść coś komuś. I wielee innych;P
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.