Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gorzkie żale
30-06-2016, 09:08,
#1
Gorzkie żale
Długi czas czekałem, aż coś się zmieni, ale widzę że daremnie. Gra wydaje się na papierze idealna, producenci słuchają graczy i dzięki tematu mamy fajne, niespotykane mechanizmy.
Mam jednak pytanie - dlaczego ta gra jest nadal tak bardzo "toporna"? Zero płynności (i nie chodzi tu o fps), na moich oczach wczytują się tekstury, postać chodzi drętwo, npc czasami biegną nie ruszając nogami, strzelanie z łuku do biegnącej postaci to loteria. Skakanie jest gorsze niz kiedys.
Druga sprawa to wrogie npc i moby. Stoja w miejscu przez cala dobe. Widzimy pole i wrogie moby w postaci slupkow.
Nie zachęcą mnie kolejne usprawnienia w mechanice gry, miasta itp. jeśli zwyczajnie nie będzie płynności poruszania się postaci i jakiejś chociaż przeciętnej animacji. Na razie ten aspekt nadal wygląda jak wczesna alfa, nie chcę myśleć po ilu latach prac nad grą.
Raz na jakiś czas sobie grę odpalę na 5 minut przejść się po mieście, mam nadzieję, że za którymś razem będę pozytywnie zaskoczony i zwołam sobie ekipę znajomych do gry. Tymczasem czekam na LiF, pieniądze wydane na GV kilka lat temu (?) uważam na razie na niestety zmarnowane.
Reply
30-06-2016, 10:27,
#2
RE: Gorzkie żale
Ja mam podobne odczucia, ale z tego co wiem to priorytetem jest zebranie kasy na animatora, myślę że twórcy zdają sobie sprawę z tej toporności w grze.
Reply
30-06-2016, 12:55,
#3
RE: Gorzkie żale
Trudno by na alfie bylo nie topornie. Od animacji sa ważniejsze rzeczy dużo bardziej przeszkadzające. Ale nie to ze jestem przeciwko temu co mówisz bo ostatnio miałem sytuacje gdzie 3 gosci mnie atakowalo na turnieju a ja nie byłem w stanie rozróżnić czy animacja pokazuje mi ze koleś laduje we mnie atak czy dostaje dmg od luku. W obu przypadkach tak samo się telepali.

Raczej jestem przeciwko priorytetowi dopieszczania czegoś co i tak będzie zmienione, to strata czasu. Odkad zaczeli dopueszczac gre by byla grywalna na steam to nie poszla ona do przodu nawet o krok. Jest po prostu mniej zbugowana ale wciąż taka sama jak pol roku temu. Duzo bardziej wolalem jak implementowali nowe systemy i naprawiali tylko krytyczne błędy. Dopieszczanie wszystkiego odbyloby sie w końcowych fazach.
Reply
30-06-2016, 14:15,
#4
RE: Gorzkie żale
Zgadzam się z autorem tematu, jednak nie wytykam już tego twórcom, bo oni zapewne wiedzą o tej "toporności". Sam nie gram i czekam sobie cierpliwie aż w końcu coś w tym kierunku zostanie zrobione. Wiem że na grę składają się nie tylko skrypty i modele, ale i również animacje. Wiem też że te ostatnie wymagają równie dużo pracy (w tym przypadku chyba pieniędzy), co pozostałe elementy, jednakże w przeciwieństwie do skryptów i modeli można je zastosować w końcowych fazach gry, gdyż stanowią one pewnego rodzaju zmienną niezależną od innych czynników, co znaczy że można je zmieniać do woli, bez obawy o błędy w grze.

Modele to ciało gry, skrypty (w tym silnik) to mózg, natomiast animacje to serce. Musi ono bić równo i rytmicznie, jeśli chcemy by gra w pełni żyła.
Reply
01-07-2016, 07:06, (This post was last modified: 01-07-2016, 07:07 by daxon.)
#5
RE: Gorzkie żale
Wywala tekstury poreczy, znikaja bramy... raz ekwipunek jest raz go brak. raz masz rekawice raz znikaja i chodzisz bez rąk... Smile oj ciekawe ciekawe...
Pytanie mam do moderatrów lub wlascicieli... sprzedaliscie i sprzedajecie gre.. gdzie idzie ta kasa ? zatrudnijcie 10 osobowe ekipe do walki z wystepujacymi bledami.. gracz pisze wysyla foto... jutro rano odpalam.. mala aktualizacie np. 2mega. tekstura naprawiona...
kolejna sprawa.. posiadam 2 karty graficzna zpiete na mostku crossfire (amd gigabyte r9 280x oc) chodzi tylko jedna grafika(nie powiem na ultra mam 40-70fps) ale sa gracze ktorzy maja karty graficzna na granicy lub niewiele po wyzej. i kupno np. 2 takiej samej karty graficznej jak maja w kompie tylko uzywanej to koszt 100zł. i gra by im poszla na wysokich... oraz ,niby mam najdalsza odleglosc wyswietlania a i tak tekstury wczytuja sie czasem zaraz pod nogami...
Reply
03-07-2016, 21:02,
#6
RE: Gorzkie żale
Nie mam prawa wypowiadać się na temat podwójnej karty graficznej, bo nigdy prywatnie tego nie miałem i nie mam jak się do tego odnieść, choć wydaje mi się, że to może się sprzętowo/programowo przez sterowniki lub DX11 samo ogarniać.

Co do reszty, ja wiem, że trzeba płacić, ale to nadal jest faza alfa, wczesny dostęp na steamie i ta dalej. Filozofia jest taka, że gracze sponsorują jeszcze w fazie produkcji, a nie płacą za gotowe. W tej chwili chyba nadal jest zbierane na zawodowego animatora, a poza tym, serwery same się utrzymują?
Reply
08-07-2016, 15:19,
#7
RE: Gorzkie żale
Myślę, że dev nie są ślepi i też widzą szereg problemów, oraz to, że gra nie należy do czołówki pod wieloma aspektami. Myślę, że grali w inne gry i dostrzegają drętwość GV. Problem w tym, że gorzkie żale mają ważny aspekt religijny, ale nie mają nic w sobie konstruktywnego.

Napisz wątek i opisz dokładnie to, co Cię boli w tej grze, ponieważ ogólnikowy opis nie pomoże.
[Image: 9kozr4.jpg]
Reply
13-07-2016, 15:20,
#8
RE: Gorzkie żale
Musicie zauważyć, że to MMO gdzie na jednej mapie gra sporo ludzi. Nie będzie tutaj fizyki na poziomie takiej jak jest w grach które są single player lub multi player na małych mapkach w stylu 10 vs 10.

Toporność to kwestia oszczędzania łącza zapewne, co mam nadzieję rozwiąże upgrade serverów jaki z tego co wiem jest w planach.

Nie wiem jak strzelanie z łuku jest rozwiązane dokładnie jak patrz wyżej, skoro niema takiej fizyki to również nie będzie idealny lot strzały.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.