Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
11-07-2016, 11:45,
#1
Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
Witajcie!

Minął pełny miesiąc, odkąd Gloria Victis ukazała się we Wczesnym Dostępie na platformie Steam! Choć minione trzydzieści dni pełne było intensywnej pracy, hektolitrów kawy oraz znikomej ilości snu dla członków zespołu Black Eye Games, jesteśmy dumni z tego osiągnięcia i niecierpliwie wyczekujemy tego, co przyniesie przyszłość.

W ciągu ostatnich 30 dni wydaliśmy dziesięć regularnych aktualizacji oraz wiele pomniejszych poprawek. Znacznie usprawniliśmy, między innymi, stabilność i wydajność serwerów, balans walki, mechanikę gry oraz ochronę anty-cheatową. Dzięki tym wysiłkom w ciągu 30 dni sprzedanych zostało ponad 30.000 kopii gry – zastrzyk finansowy, jaki w ten sposób uzyskamy, pozwoli nam powiększyć zespół i zwiększyć tempo prac nad nowymi aspektami rozgrywki, jak i szlifowania już istniejących systemów. Przenieśliśmy się również do świeżo otwartego biura – do tej pory pracowaliśmy zdalnie – co również przełoży się na naszą wydajność.

Nasze plany na dalszy rozwój gry obejmują:

– Wymianę modelu postaci oraz zatrudnienie studia motion capture, by poprawić animacje, szczególnie podczas walki
– Wprowadzenie grywalnych postaci kobiecych
– Ciągłe zwiększanie możliwości obciążeniowych serwerów, aż do momentu uzyskania pojedynczego serwera dla każdego wspieranego regionu świata (póki co możecie swobodnie poruszać się pomiędzy serwerami)
– Wprowadzenie machin oblężniczych
– Wprowadzenie żeglugi oraz bitew morskich
– Wprowadzenie wierzchowców i walki z siodła
– Wprowadzenie housingu
– Wprowadzenie dynamicznych wydarzeń zmieniających w czasie rzeczywistym świat gry, zależnych od działań graczy
– Wprowadzenie kolejnych grywalnych nacji
– Rozwój dostępnego świata – obecnie otrzymujesz dostęp do dużego archipelagu, lecz świat zostanie rozbudowany o cały kontynent
– Liczne pomniejsze systemy, takie jak łowienie ryb, gry hazardowe i emotikony

Dziękujemy za Wasze niesamowite wsparcie i do zobaczenia na polu bitwy!
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
11-07-2016, 12:37,
#2
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
Ile w tej chwili osób liczy zespół?
Reply
11-07-2016, 16:05,
#3
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
kiedy gra bedzie w pełni free to play ? ;p
Reply
11-07-2016, 17:54,
#4
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
takze czekam na ta gre w trybie free to play albo na rozdanie kodow :p gra zawoiada sie bardzo dobrze. Grafika mine rozwala, jest po prostu piekna wiec kochanie czekam
Reply
11-07-2016, 21:43,
#5
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
noo wszystko jasne !! konkretne informacje i o to mi chodziło Smile Trzymam za was kciuki bo jak na tak niewinnie zapowiadający się tytuł robicie rozpier** Smile czekam na nowe aktualizacje i na to kiedy będę mógł powiedzieć Siedzę na koniu Big Grin

░░░▄▄▀▀▀▀▀▄▄░░░
░▄▀░░░░░░░░░▀▄░
▄▀░░░█░░░█░░░▀▄
█░░░░░░░░░░░░░█
█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█
░█░░░░░░░░░░░█░
░░▀▄▄░░░░░▄▄▀░░
░░░░░▀▀▀▀▀░░░░
Reply
12-07-2016, 10:43,
#6
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
Pamiętajcie, aby nie zaniedbać fajnego community w tej grze.
Pamiętajcie, aby nie wprowadzać magii w tej grze.
Pamiętajcie, aby ogarnąć desynchro.
Pamiętajcie, aby nie odchodzić od świata low fantasy i urealniać ten obecnie istniejący.

Nie wybaczę wam, jeśli z postaci kobiet zrobicie lolitki w samej bieliźnie... Raz, że wejdą wam na głowę feministki Big Grin dwa, że jest to po prostu słabe i płytkie, a wręcz żenujące. Tanie chwyty działają na dzieci.

Poza tym fajnie jest i oby tak dalej ;P
[Image: 9kozr4.jpg]
Reply
12-07-2016, 16:03,
#7
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
Łuhu ! W końcu będą patataje Heart
Emoty będą w formie animacji postaci czy w formie obrazkowej ?
Reply
12-07-2016, 16:19,
#8
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
W sumie bardzo dużo tych rzeczy zapowiedzieliście, a bardziej by mnie interesowałoby co w najbliższej przyszłości zobaczymy (no chyba że to było w takiej kolejności)
Reply
12-07-2016, 17:11,
#9
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
Super, ale po przestudiowaniu listy planów mam jedno pytanie - zrezygnowaliście całkowicie z typowych zadań w grze? Gra, nie licząc expienia, nie będzie zawierała elementów PvE? Bo jednak questy to dość podstawowa sprawa, a w planach tego nie widzę - chyba, że jakiekolwiek misje i fabułę będziecie wprowadzać dopiero w fazie bety, kiedy będzie już kontynent i dopracowana mechanika.
Reply
15-07-2016, 10:00,
#10
RE: Miesiąc po premierze w Steam Early Access!
Dobra informacja. Cieszy mnie, że wychodzicie na prostą i że w planach swych macie poprawę animacji, gdyż to podstawa każdego systemu walki.

Nie zapomnijcie proszę dodać animacji poruszania żuchwą, lub ustami w przypadku ludzkich postaci, a także paru uniwersalnych gestykulacji dla efektywnego i wciągającego w klimat gry robienia zadań (myślę tu też o dialogach). Zadań może być mało, byle były sensowne i motywowały do dalszego ich wykonywania (przeciwieństwo zadań z wow'a).

Najlepiej wychodzą w grach mmo emoty uniwersalne - np. handel, swobodna rozmowa, zamiatanie, łowienie ryb, jedzenie, uderzanie młotkiem (ta sama animacja co kucie metalu), zbieranie, rąbanie drewna i walenie kilofem.

Śmiech, gra na instrumencie, klaskanie, taniec, i inne wygłupy bym radził odstawić na później.

Koniecznie poprawcie animację ogłuszenia, by było ono widoczne. Radzę wam jeszcze dodać animację upadku na ziemię postaci w wyniku otrzymania potężnego ciosu (np. od olbrzyma).

Powodzenia w dalszej pracy wam życzę.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.