Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wydarzenia Pre-alpha nadchodzi!
10-03-2013, 14:17, (This post was last modified: 08-12-2013, 22:01 by Jog.)
#1
Pre-alpha nadchodzi!
Witajcie, drodzy czytelnicy! Jak już wielokrotnie informowaliśmy, pierwsze testy dla wybranego grona osób zbliżają się wielkimi krokami. Przetrzebiliśmy szeregi potężnych demonów kodu, które ze skrajną determinacją porównywalną z fanatyzmem, krzyżowały nam wszelkie plany. Pozbywszy się ich, zajęliśmy się łączeniem w jedną całość systemów, które do tej chwili zostały przygotowane. Obecnie tworzony jest system opcji, który pozwoli Wam dostosować grę do posiadanych zasobów sprzętowych i komfortową rozgrywkę. Przedmiotem naszych starań są również rozwiązania związane już bezpośrednio z rozgrywką, z którą będziecie mieli do czynienia już niedługo. Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób niecierpliwie oczekuje możliwości bliższego zapoznania się grą i wierzcie nam, że chętnie podalibyśmy Wam dokładny dzień i godzinę, lecz niedobitki demonów kodu nadal kryją się gdzieś poza polem widzenia i w każdej chwili mogą napsuć nam krwi. Śledźcie nas uważnie, gdyż dostępna dla Was wersja pre-alpha jest jedynie kwestią kilku tygodni!

[Image: Screen12.png]

[Image: Screen1.jpg]

Chcielibyśmy przedstawić najważniejsze pozycje z długiej listy większych i mniejszych postępów :

Walka i kontroler postaci :
  • Stworzenie dynamicznego kontrolera postaci, który sprawia, że użycie bloku w różnym momencie może skutkować innym położeniem tarczy za każdym razem.
  • Doszlifowanie animacji chodzenia, biegania, sprintu, skradania i samej walki.
  • Dopracowanie systemu walki non-target, opierającej się na manualnym trafieniu bronią w cel.
  • Ukończenie zestawu animacji dla broni dystansowej (łuku).
  • Dodanie systemu śmierci i respawnu postaci.
  • Doszlifowanie systemu śledzenia przez serwer pozycji gracza - nie uświadczymy już teleportacji.
  • Całkowita przebudowa szkieletu postaci pod system Mecanim oraz dostosowanie całego ekwipunku do nowego kośćca postaci.

[Image: Screen9.png]

[Image: Screen7.png]

Środowisko gry :
  • Wykonanie atrakcyjnych obszarów na potrzeby pre-alphy, które będą wymagały od gracza zręczności i dostarczą wiele rozrywki. By się przez nie przeprawić, konieczne będzie użycie wszystkich funkcji kontrolera, takich jak : pływanie, skakanie, sprint, skradanie, itp.
  • Ożywienie postaci niezależnych - mają teraz własne zajęcia, mówią, może nawet czują? Wykonaliśmy im zestawy animacji dla czynności życiowych. Posiadają również dialogi i można z nimi pogawędzić.
  • Ukończenie pierwszej mini gry. Co to za gra? Powiedzmy, że była ona domeną szlachetnie urodzonych, w której raz bijesz konia, a raz posuwasz królową.

[Image: Screen4.png]

Bazy danych :
  • Spięcie systemu bazodanowego z grą.
  • Wyliczanie statystyk postaci na podstawie wybranych przez gracza atrybutów.
  • Wprowadzenie systemu walki, który odwołuje się już bezpośrednio do baz danych.
  • Zaczątki systemu sklepowego na potrzeby pre-alphy.

[Image: Screen6.png]

[Image: Screen2.jpg]

Interfejs :
  • Podpięcie wyboru opcji graficznych oraz dźwiękowych.
  • Zaimplementowanie w pełni funkcjonalnego czatu, obsługującego również komunikaty z walki.
  • Wykonanie przejrzystego GUI ekwipunku.

[Image: Screen3.png]

Grafika i poprawy jakości gry :
  • Poprawienie wydajności silnika.
  • Wykonanie wnętrz budynków oraz przygotowywanie podziemi na potrzeby pre-alphy.
  • Sterowanie oświetleniem w zależności od pory dnia, poprawki w atmosferze i pogodzie.
  • Zmodyfikowanie shaderów włosów - są teraz połyskujące i delikatne, bo jesteś tego warta.
  • Dodanie efektów HDR i SSAO znanych z gier z najwyższej półki.
  • Poprawienie jakości modelu postaci, dodanie efektów graficznych na powierzchni skóry.
  • Poprawienie jakości ekwipunku - posiada więcej detali i efektów graficznych.

[Image: Screen13.png]

[Image: Screen11.png]

Nasz zespół stale się powiększa, zwiększa się liczba specjalistów, która pozwala nam obecnie prowadzić prace nad kilkoma systemami równolegle.

Przypominamy także o przebieranym konkursie, w którym możecie wygrać klucze do pre-alphy!

W marcu będzie możliwość spotkać nas na dwóch imprezach :

1. Game Developers Conference - Nasza przedstawicielka - Brittany DuCrest będzie do waszej dyspozycji podczas GDC, która odbędzie się w San Francisco w dniach 27-29 marca.

2. Pyrkon - Festiwal fantastyki odbywający się w Poznaniu w dniach 22-24 marca.
Nasz zespół będzie posiadał stoisko, na którym każdy będzie miał możliwość zagrania w wersję pre-alpha Gloria Victis.

Serdecznie zapraszamy Was do wzięcia udziału powyższych imprezach i spotkania się z nami!
Reply
10-03-2013, 14:19, (This post was last modified: 10-03-2013, 14:25 by khizbu.)
#2
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Nareszcie moje życie ma sens. Czyli zostało niewiele czasu. Muszę się odpowiednio przygotować. Zaraz jadę do muzeum po zbroję z epoki.
@edit
screeny rozjechały forum Sad
» (report) Cnota - 27-11-19:09 -- Dowiedziałem się, że jestem autorytetem dlam wielu młodzików zaczynających przygodę z siłką. Kiedyś się cisnęło ostro, na strzała padał każdy na dyskotece, czasami po dwóch Smile
Reply
10-03-2013, 14:27,
#3
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Wreszcie mam uśmiech na twarzySmile
Reply
10-03-2013, 14:33,
#4
RE: Pre-alpha nadchodzi!
a ja nie, bo nie mam vipa Tongue miłej gry.
[Image: zNX3sgC.jpg]
O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech <3 \m
Reply
10-03-2013, 14:37,
#5
RE: Pre-alpha nadchodzi!
(10-03-2013, 14:19)khizbu Wrote: @edit
screeny rozjechały forum Sad

Bartek wstawiał to nic dziwnego Tongue Już poprawiłem.
Mógłbym zgodzić się, że macie rację, ale wtedy nikt z nas by jej nie miał.
Reply
10-03-2013, 14:38,
#6
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Screen z kociołem zajefajny, będziemy warzyć wywar z Rahnusa Big Grin

To co mi się trochę nie podoba, to twarz gościa na przedostatnim - trochę mi się przypominają twarze ze Spellforce 1 Tongue

A tak to wszystkie screeny i nowości zajebiste, czekam na pre-alphe Smile A i GUI też świetne Big Grin
Reply
10-03-2013, 14:39,
#7
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Tak? To kto was potem będzie zaspokajał?
Choć nie napisałem, że się mylisz, to i tak oboje wiemy, że ostatecznie nie masz racji.
Reply
10-03-2013, 14:39,
#8
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Wszystko pięknie ładnie Wink
przy okazji zauważyłem błąd w zdaniu : "dostarczą wiele sporo rozrywki. " wiele sporo to chyba błąd ;p
" Teraz pomaganie jest modne. Kiedyś nie było modne, kiedyś było oczywiste. "

Reply
10-03-2013, 14:44, (This post was last modified: 10-03-2013, 15:03 by Tytan.)
#9
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Cieszę się z nowych informacji. Mam nadzieję, że te kilka tygodni do pre-alphy, będzie z naciskiem na: "kilka". Nie mogę się doczekać nowego filmiku, nawet krótkiego, z pokazaniem walki, animacji i zachowaniem środowiska, bo to wszystko jest tylko na screenach.

Ale będę też nie miły i napiszę, co mi się nie podoba:
- Na drugim screenie (od góry), przyleganie ubrania do zbroi, w tym wypadku nóg, wygląda okropnie. Widziałem to już na kilku screenach. A jeśli to tak przylega, to chyba znaczy, że nie ma czegoś takiego jak symulacja tkaniny, czy jak się tam te ustrojstwo nazywa?
- Twarz. Drugi screen od dołu, okropieństwo. Wygląda "płasko", jak w starych grach pokroju Gothica, czy Deus Exa.

Wnętrza wyglądają mega klimatycznie, a ostatni screen jest mega. Popluskałbym się w kociołku.

"But just because it burns
Doesn’t mean you’re gonna die
You’ve gotta get up and try try try "
P!nk - Try
Reply
10-03-2013, 14:49,
#10
RE: Pre-alpha nadchodzi!
Jakiej grafiki wy się spodziewacie? To MMORPG tu grafika nie gra roli.
Lepiej nie zwracać na błędy w grze to wtedy mniej roboty będą mieli i co za tym idzie szybciej pełną wersję dostaniemyBig Grin
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.