Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Zwiastun animacji walki na miecze długie!
10-12-2016, 00:39,
#1
Zwiastun animacji walki na miecze długie!
Witajcie!

Mamy zaszczyt przedstawić Wam świeży zwiastun, ukazujący kolejny zestaw animacji - walkę na miecze długie! Większość naszego zespołu pracuje obecnie nad implementacją i szlifowaniem animacji, zanim trafią one do gry.





Serdecznie dziękujemy Jakubowi Kisielowi, znanemu z jego wkładu w wiele produkcji, takich jak Gears of War oraz Wiedźmin 3 - w którym to animował samego Geralta - za jego niesamowitą pracę i pomoc przy nowych animacjach!

Chcielibyśmy również poinformować, iż nadchodząca aktualizacja została przełożona. Zdecydowaliśmy, że potrzebujemy nieco więcej czasu na testy i szlify, gdyż będzie ona zawierać mnóstwo dużych zmian i ulepszeń. Wybaczcie opóźnienie - dzięki niemu będziemy w stanie dostarczyć Wam zmiany dopracowane tak, by zapewnić najlepsze możliwe wrażenia.

Do zobaczenia na polu bitwy!
Reply
10-12-2016, 13:18,
#2
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
A czy będą do animacji dodane takie smaczki jak np. smugi miecza przecinającego powietrze, nada to walce trochę widowiskowości.
Reply
10-12-2016, 16:19,
#3
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
Nie ma mowy xd widziałeś kiedyś smugę miecza?
To nie metin, takie efekty można dodać tylko jak mają znaczenie gameplayowe. A taka smuga nie ma żadnego znaczenia i mnie by zgorszyła, zepsuła by feeling realistycznej walki.
Reply
10-12-2016, 19:14,
#4
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
No dobra, może bez smug ale miecz przecinający powietrze chyba wydaje specyficzny dźwięk, czy to tylko tak na filmach słychać Big Grin
Reply
10-12-2016, 21:25, (This post was last modified: 10-12-2016, 21:25 by ohm.)
#5
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
Ale świst tylko przy trafieniach krytycznych. Big Grin
Reply
11-12-2016, 00:59,
#6
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
Świstu nawet przy trafieniach krytycznych .... znaczy się morderczych nie usłyszysz. Predzej zobaczysz krzesane iskry ( nawet w jasny dzień) przy silnym ciosie i dobrej zastawie.
Nie robmy z tej gry nastepnej kungfusaholinmachammieczemidasmugisypiaiskry giery
Reply
13-12-2016, 00:12,
#7
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
Panowie. To nie je chińska bajka Big Grin

Miecze tak naprawdę nie świszczą jak pejcze, nie zostawiają za sobą smug ani nie pałają neonowym światłem. Potrafią krzesać iskry, i brzmią bardziej brutalnie i sucho niż w filmach akcji i azjatyckich grach:

Może nie wybrałem najlepszych przykładów, Bartold pewno znalazłby lepsze filmiki, ale możecie zobaczyć mniej więcej jak brzmi walka na żelastwo:

https://www.youtube.com/watch?v=FPbTWDeqQf0
https://www.youtube.com/watch?v=VlCQ2pBob5Q
_________________________________________________________
If you have any problems with the game, please send us logs (get log from the steam directory) to support@gloriavictisgame.com with a problem description (screenshots will help too).

Reply
13-12-2016, 17:19,
#8
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
cóż świsty i smugi może nie ale przydała by się wyraźna sygnalizacja dźwiękowa kiedy to ja lub mój atak zostanie zblokowany/trafiony a nie kogoś w pobliżu, podczas walki w gęstym tłumie jedynym sposobem by się tego dowiedzieć jest czat systemowy, niby są animacje otrzymania obrażeń ale to się sprawdza gdy na ekranie coś jeszcze widać poza ścianą tekstu (nicków/nazw gildii). W praktyce do puki nie prześledzimy czatu systemowego, nigdy nie wiadomo w kogo uderzył mój miecz/strzała, czy to był wróg czy przyjaciel czy może w ogóle nie trafiłem
Reply
14-12-2016, 13:55,
#9
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
Ładne animacje Smile

Popieram dodanie opcji wyłączenia nicków i nazw klanów. W mass pvp w zwarciu nic nie widać tylko jeden wielki pieprznik napisów. W M&B nawet 20 osób może naparzać się w zorganizowany sposób w ciasnym pomieszczeniu.

FOV też jakby za wąskie.

Oczywista nie popieram świstów mieczy i tęczowych animacji.
Pamiętajcie o blokach kierunkowych.

Nie może być tak jak np. na turniejach, że gość zasłania się metalowym patykiem od góry, wsze wraże ciosy (i o zgrozo strzały!) ze wszystkich stron tym sposobem parując (a wszyscy co go trafiają stuna zaznają).
-------------------------------------------
win 7 pro x64, i5-2400, 8gb ram, GF750ti
Reply
14-12-2016, 23:22,
#10
RE: Zwiastun animacji walki na miecze długie!
"Pamiętajcie o blokach kierunkowych"
Jeżeli wszystko pójdzie jak trzeba, będą. Jednak to nie jest oficjalne, postaramy sie, mamy pomysł i może zadziała.

Co do nicków/interface to fajnym zaskoczeniem było jak wcisnąłem f6 na brandonie i zdałem sobie sprawę ze wreszcie widzę którzy to przeciwnicy. Mam kilka pomysłów na fajny interface i mamy osoby co mogą w interface zrobić wszystko więc na pewno dorobimy coś ciekawego.

Swoją drogą mjezeli ktoś chce moze podsyłać propozycje(spisana lub narysowana) jak waszym zdaniem powinien wyglądać interface(do tego prosiłbym tez opisanie jakim typem gracza jesteście tzn. czym się zajmujecie w grach np. pvp/pve/crafting/rp/handel/eksploracja itp. bo to może być cenna informacja)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.