Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Changelog v.0.6.8.0
17-02-2017, 17:58,
#1
Changelog v.0.6.8.0
[Image: 317.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Nowa aktualizacja wkroczyła na serwery! W zeszłym tygodniu otrzymaliście możliwość podpalania drewnianych budynków i fortyfikacji - od dziś możecie też ugasić ogień! Zdolność ta jest możliwa dzięki wprowadzeniu studni, które możecie wybudować w każdej lokacji będącej pod kontrolą Waszej nacji.

Usprawniliśmy także wydarzenie związane z Ragim, tak aby można było ukończyć je na serwerach o mniejszej populacji. Z drugiej strony, obecnie będzie ciężej wywoływać je raz po razie. Dodatkowo wprowadziliśmy liczne drobne poprawki oraz usprawnienia w wydarzeniach i różnych systemach, a także kolejne rozszerzeniem samouczka i podpowiedzi dla nowych graczy.

Do zobaczenia w bitwie!

Modernizacja Walki - Postępy

Animacje: ukończone w 90%
W chwili obecnej przeprowadzamy intensywne testy aktualizacji zintegrowanego kontrolera i nowych animacji. Dwóch z naszych programistów zostało oddelegowanych do pracy tylko nad tym zadaniem. Na tym etapie dopracowujemy mechanikę oraz doświadczenia użytkownika, co w efekcie bardzo poprawi odczucia podczas walk. Pracujemy również nad kolejnymi zmianami celującymi w poprawę immersji - głowa waszej postaci będzie spoglądać na najbliższe "punkty zainteresowania" takie jak gracze, wrogowie, złoża surowców i temu podobne.

Wprowadziliśmy również kilka poprawek do wykrywania trafień i synchronizacji ich z aktualnymi animacjami. Testujemy też nowe mechaniki - zdolność do przerwania ataku przeciwnika wyprowadzeniem własnego uderzenia. Co więcej, posiadamy już animacje kucania i ciskania kamieniami - zostaną one wprowadzone później.

Przeróbka kontrolera: ukończone w 80%
Jest możliwe poruszanie się w walce i właśnie szlifujemy ten system. Wśród nadchodzących zmian możemy wyróżnić modyfikację wykrywania trafień po stronie serwera, która obecnie będzie w stanie operować nawet w sytuacjach wysokiego obciążenia.

Przeróbka synchronizacji: gotowa do wprowadzenia
Czekamy tylko na zakończenie prac nad innymi subsystemami.

Migracja bazy danych - Postępy

Szykujemy się do migracji bazy danych - przeniesiemy ekwipunki i depozyty graczy do nowego systemu bazy danych. Proces ten będzie najważniejszą częścią migracji.
Cała akcja rozpocznie się w ciągu tygodnia i potrwa około pięciu dni.

Changelog v.0.6.8.0

- Wprowadzono możliwość ugaszenia płonących budynków i fortyfikacji
- Zaimplementowano studnie w osiedlach pod kontrolą graczy - możecie zbudować je samodzielnie by uzyskać dostęp do wody, która jest wymagana do ugaszenia ognia
- Poprawiono wydarzenie związane z Ragim by pozwolić na jego inicjację na serwerach z mniejszą populacją - z drugiej strony, obecnie będzie ciężej wywoływać je raz po razie
- Drobne poprawki do globalnych wydarzeń "Demony Przeszłości" oraz "Krwawa Twierdza"
- Drobne poprawi w wydarzeniach początkowych
- Drobne zmiany w Glorii - zwiększona ilość zdobytej Glorii przy zabiciu wrogiego gracza i zredukowana ilość Glorii zdobywana w wydarzeniach
- Usunięto wiele nieużytecznych materiałów z łupów
- Dodano kolejne podpowiedzi dla nowych graczy, tłumaczących podstawy zdobywania i rozbudowy lokacji
- Przywrócono pierwotnego zbrojmistrza w Audunstede
Reply
17-02-2017, 22:07,
#2
RE: Changelog v.0.6.8.0
Ciekawe kto to będzie teraz grał, jak w pokemon go są nowe stworki Wink. Coś czuje że za max pół miesiąca zobaczymy (prawie)nową gre! Ja dzisiejsze łapanie mam za sobą, to zobaczymy co tu naskrobaliście Big Grin
Reply
18-02-2017, 01:54,
#3
RE: Changelog v.0.6.8.0
nooo czekałem na info co do animacji Smile jaram się i proszę was zróbcie wychył broni na max zgodny z animacją postaci (czyli gdy podnosimy broń i postać już ma ją maksymalnie w górze to pasek mocy uderzenia już się nie powinien ładować, tylko być w tym momencie na maksymalnym poziomie... ) no zobaczymy jak wam to wyjdzie Smile szykuje się konkret.

░░░▄▄▀▀▀▀▀▄▄░░░
░▄▀░░░░░░░░░▀▄░
▄▀░░░█░░░█░░░▀▄
█░░░░░░░░░░░░░█
█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█
░█░░░░░░░░░░░█░
░░▀▄▄░░░░░▄▄▀░░
░░░░░▀▀▀▀▀░░░░
Reply
18-02-2017, 22:48,
#4
RE: Changelog v.0.6.8.0
Od kiedy informacje o aktualizacji miały miejsce czekam tylko na to nie moge sie doczekać aż w tej grze naprawe będzie sie liczył skill, a nie to kto zna więcej bugów Wink
Reply
Yesterday, 22:31,
#5
RE: Changelog v.0.6.8.0
Przerobione animacje,kontroler,synchronizacja,jeszcze nowa płeć ma być. Czyżby BETA incoming Big Grin ????
Reply
Yesterday, 23:02,
#6
RE: Changelog v.0.6.8.0
Już 2 miesiące minęły od ostatniego filmiku z animacjami. Możemy się czegoś spodziewać?
Reply
Today, 01:55,
#7
RE: Changelog v.0.6.8.0
Jutro będą pierwsze testy animacji/synchro. Dam znać co i jak
Reply
5 hours ago,
#8
RE: Changelog v.0.6.8.0
Tzn że jeżeli wszystko pójdzie dobrze to będziecie mogli zacząć to wprowadzać na serwery ?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.