Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact [email protected]

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
18-03-2017, 07:41, (This post was last modified: 20-03-2017, 05:12 by Arron.)
#1
Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
[Image: 320.jpg]

Bezpieczeństwo wśród masywnych kamiennych ścian i za wzmocnioną bramą; odgłosy toastów i zapach pieczeni wypełniające wielką salę; ściany udekorowane tkaninami, bronią i sztandarami rodów - zamek, z którego każdy magnat byłby dumny. Teraz możecie taki mieć! Sprawdźcie najnowszą aktualizację Glorii Victis i cieszcie się posiadaniem twierdzy godnej waszej potęgi wraz z nowym, w pełni możliwym do rozbudowy budynkiem głównym! Ach tak, oczywiście nie zapomnijcie pokazać go waszym paskudnym sąsiadom!

Do zobaczenia w bitwie!

Changelog v.0.6.8.7

Rozgrywka:

- Wprowadzono nowy model w pełni możliwego do rozbudowy budynku głównego w sześciu lokacjach (Leaktown, Twinfall, Seaclaw, Scarsdale, Warownia Zakonu Pierwotnej Wiary , Zamek Audunstede)
- Dodano nowe wydarzenie odbywające się w ostatnio dodanej lokacji w centrum Stoneholm
- Dodano dodatkowych strażników do obozów oblężniczych, którzy pojawiają się gdy miasto położone po stronie jednej z nacji jest pod kontrolą wroga
- Dodano kowali NPC w fortach Ostatniej Linii Obrony
- Dodano możliwość interakcji z NPC nie posiadającymi dialogów - po interakcji odezwą się
- Dodano nowe buffy dla zdominowanej nacji w przypadku 70% oraz 85% flag kontrolowanych przez wrogów by zredukować przewagę jednej nacji
- Dodano nowe efekty dźwiękowe interfejsu

Balans:

- Poprawiono asortyment kowali NPC w lokacjach kontrolowanych przez graczy - oferują lepsze dobra niż w lokacjach startowych, lecz najlepsze przedmioty znajdziecie w zamkach (Klasztor Bractwa Gniewu Pańskiego, Warownia Zakonu Pierwotnej Wiary , Zamek Audunstede)
- Dodano wartościowe recepty na wysokiej jakości materiały (przykładowo sztaby dziweru) do asortymentu kupców
- Zwiększono ceny dóbr oferowanych przez kupców
- Zbalansowano poziomy recept na wysokiej jakości cięciwy
- Wycofano recepty z asortymentu Zamożnych Kupców
- Przywrócono receptę na hełm półgarnczkowy z maską i kapturem i zwiększono jego statystyki

Poprawki:

- Usunięto błąd powodujący problemy ze startem drugiego turnieju na niektórych serwerach
- Wyłączono spadek punktów grabieży w czasie, powinno to usunąć wszelakie problemy z grabieniem (wiemy o problemie z bezpieczną strefą i dodaliśmy dodatkowe debugi do tej wersji, będziemy więc w stanie naprawić je przy kolejnej aktualizacji)
- Naprawiono kilka recept na łuki tworzące przedmioty ze złym ID (naprawa spójności bazy danych)
- Usunięto przedmioty ze złym ID z asortymentu kupców NPC (naprawa spójności bazy danych)
- Naprawiono ikonę oleju lnianego
- Usunięto błąd powodujący pozostawanie w ekwipunku przedmiotów sprzedawanych kupcom, co pozwalało na ciągłe zyskiwanie złota

Rzut oka na modernizację sytemu walki

Wiemy, że przeróbka systemu walki i nowe animacje zapowiadane są od dawna i społeczność staje się co najmniej niecierpliwa. Także małe pocieszenie dla Was: szlifujemy. to długi, acz nagradzający proces, gdy polepszamy drobne szczegóły jeden za drugim, by wyeliminować błędy i nabrać pewności, że walka i ruch dają świetne odczucia. Członkowie zespołu odpowiedzialnego za walkę pracują bez wytchnienia. Niestety, taka jest natura rozwoju gry: każdy system, w szczególności główne mechaniki, muszą być wielokrotnie dopracowane, by uczynić je perfekcyjnymi - dlatego zabiera to tak wiele czasu. Z drugiej strony - to już faza szlifowania! Intensywnie debugujemy i wykonujemy wewnętrzne testy. Gdy tylko będzie to możliwe podzielimy się z Wami konfrontacją starego i nowego systemu.
Reply
18-03-2017, 09:53,
#2
RE: Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
Kiedy następna aktualizacja ? Wink
Reply
18-03-2017, 15:44,
#3
RE: Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
Nie mogę się doczekać na tą konfrontację Big Grin, co do braku cierpliwości u graczy sami rozumiecie jak to jest to w tej grze wręcz rewolucyjna zmiana i od dawna wyczekiwana, ludzie notorycznie o to pytają na steamie Tongue. Jakby potem ktoś mógł luknąć na mój komentarz pod ostatnią aktualizacją w sumie to mogłem zawrzeć w propozycjach no ale Tongue.
Człowiek nie jest stworzony do klęski. (...) Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.
Ernest Hemingway
Reply
18-03-2017, 16:45,
#4
RE: Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
Nie wiem czy o tym wiecie i czy to jest sprawdzone info ale jak pisał jeden gracz odkryłem nowy bug, gdy dwóch graczy leży blisko siebie możliwy jest tylko loot jednego, zakładali że system ma problemy z rozpoznaniem dwóch graczy jak leżą zabici obok siebie.
Reply
19-03-2017, 01:05,
#5
RE: Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
Tak samo jest jak ubijesz jakiegoś NPC a obok niego zaraz drugiego, troszkę może wkurzać Tongue. Ja dodam, że dobrze by było aby jak ma się pełne sakwy gra nie pozwalała podejmować lotu bo w tej chwili jak masz pełne to wszystko co próbujesz podnieść znika łącznie z prezentami za logowanie powinien być blok na to a nie, że od razu tracisz.
Człowiek nie jest stworzony do klęski. (...) Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.
Ernest Hemingway
Reply
21-03-2017, 15:16,
#6
RE: Królestwo za zamek! - Changelog v.0.6.8.7
Quote:Niestety, taka jest natura rozwoju gry: każdy system, w szczególności główne mechaniki, muszą być wielokrotnie dopracowane, by uczynić je perfekcyjnymi - dlatego zabiera to tak wiele czasu.

I dobrze. Nie to co taki blizzard że wypuszcza niedopracowane, a potem co tydzień przewraca do góry nogami.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.