Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
21-04-2017, 18:25, (This post was last modified: 21-04-2017, 18:37 by bartold.)
#1
Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
[Image: 333.jpg]

Witajcie, wojownicy! Nadszedł czas, by pokazać Wam, nad czym obecnie pracujemy!

Większość zespołu nieustannie testuje i dopracowuje nadchodzącą aktualizację systemu walki. Rozwiązujemy wykryte problemy i wprowadzamy usprawnienia, aby walka sprawiała jak najwięcej przyjemności i oddawała klimat towarzyszący średniowiecznym bitwom.

Reszta zespołu, która nie jest w stanie przyczynić do tego zadania, pracuje nad nową zawartością. Po pierwsze, przygotowujemy się do przedstawienia kolejnej grywalnej nacji! Azebowie pojawią się wraz z nowym, unikalnym ekwipunkiem oddającym ich koczowniczą naturę i trudne warunki, w jakich żyją. Pracujemy również nad odpowiednimi modelami budynków, więc wkrótce będziemy w stanie stworzyć pierwsze azebskie lokacje.

Zbliżamy się też powoli do rozszerzenia dostępnego świata! Obecne tereny zostaną powiększone o ponad 50%, dodając znacznie więcej możliwości przy projektowaniu zawartości PvP oraz PvE. Nowe ziemie pojawią się wraz z licznymi nowymi lokacjami, które gracze będą mogli przejąć i rozwijać ku chwale swych nacji. Pojawią się także rozległe tereny łowieckie, dlatego też mamy w planach wprowadzenie nowych gatunków zwierząt, takich jak jelenie i dzikie koty.

[Image: 331.jpg]

Nie możemy się już doczekać, kiedy powyższe zmiany trafią do gry!

Do zobaczenia na polu bitwy!
Reply
21-04-2017, 19:35,
#2
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
A nowe animacje dla zwierząt?
Reply
21-04-2017, 20:58,
#3
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
Popieram kolegę, poza tym brakuje jeszcze bardziej usprawnionej sztucznej inteligencji przeciwników. Dodajecie masę i chwała wam za to, ale optymalizacja nadal kuleje :/. Jest wiele dźwięków, które wymagają synchronizacji niektórych brakuje np. jak te związane z wodą, gdy skaczemy po niej itp. poza tym animacja i wygląd samej wody też pozostawia wiele do życzenia (nie wiem czy nie wygląda gorzej od podstawowej z silnika Unity 5 gdzieś widziałem filmiki), mam wrażenie że w czasach EF przed zmianą nazwy znaczy się wyglądało to lepiej poza tym wygląd gór i skałek jest wiele elementów, które wyglądają staro jak na dzisiejsze możliwości pc wręcz są kanciaste a przy tym jak już wspomniałem w innym wątku gra wyciąga z pctów z górnej półki siódme poty no i przydało by się poprawić jednak pory dni zwłaszcza Noc, wiem że to teraz nie najważniejsze ale wpływa znacząco na odbiór gry przez graczy.
Człowiek nie jest stworzony do klęski. (...) Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.
Ernest Hemingway
Reply
21-04-2017, 21:45,
#4
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
Również się podpiszę pod powyższymi komentarzami, natomiast gdyby zostały wprowadzone nowe animacje i umiejętności aktywne, to ograniczenia świata można by przeboleć. Natomiast według mnie eksplorowanie mapy jest troszkę bezcelowe, bo gdzie nie pójdziemy to i tak robimy to samo w ten sam sposób. I już nie chodzi o zadania, bo są całkiem spoko, tylko szło by przeboleć ograniczenia świata gry na rzecz rozbudowy mechaniki postaci, z którą mamy do czynienia gdziekolwiek nie pójdziemy. A i graczy by to od razu przyciągnęło... Zbierałem ostatnio opinie o GV od znajomych i niemal wszyscy jednogłośnie twierdzą, że sposób poruszania się postaci i walki wygląda jak w Gothic' u 2. I podejrzewam, że potencjalnych graczy też to odstrasza, takie jest moje zdanie. Pozdrawiam Smile
"Ręka nie zadrżała, cięciwa napięta
Strzała Cię pocałowała, poleci następna!" ~ Fokus o systemie strzeleckim w GV
Reply
21-04-2017, 22:11,
#5
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
Świetnie to wygląda!...
Jednak pamiętajcie, że nawet najpiękniejszy wirtualny świat jest nic wart, gdy świeci pustkami. To gracze tworzą klimat gry, a aby gra ich u siebie mogła zatrzymać musi być wciągająca... Więcej płynności, animacji, czy dynamiki w tym wirtualnym świecie, nie natomiast modeli. Na nie i tak przyjdzie jeszcze pora.

Na realiach opiera się każdy symulator. Ta gra musi nieco ponad nie wychodzić, by się nim nie stać. Jak na symulator średniowiecza świat ma przepiękny i idealny Big Grin
Reply
22-04-2017, 08:10,
#6
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
super...

Ab alio exspectes, alteri quod feceris!
Reply
22-04-2017, 13:50,
#7
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
konkretnie się zapowiada Big Grin a mój komp jednocześnie płacze patrząc na tą grafikę Big Grin hah myślę, że optymalizacja będzie spoko ? Big Grin

░░░▄▄▀▀▀▀▀▄▄░░░
░▄▀░░░░░░░░░▀▄░
▄▀░░░█░░░█░░░▀▄
█░░░░░░░░░░░░░█
█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█
░█░░░░░░░░░░░█░
░░▀▄▄░░░░░▄▄▀░░
░░░░░▀▀▀▀▀░░░░
Reply
22-04-2017, 16:04,
#8
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
Czy do gry będzie wprowadzone targowisko?. Ekonomia w tej grze kuleje najbardziej po prostu jej nie ma. Aukcja ułatwiłaby wymianę towarów między graczami.
Reply
22-04-2017, 18:32,
#9
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
Jest w planach. Niedawno dopiero wprowadziliśmy itemy na nową bazę. Dopiero jak wszystko będzie polatane to mozemy w ogóle myslec o ah.
Reply
23-04-2017, 14:43,
#10
RE: Nad czym pracujemy? Kulisy produkcji [2017-04-21]
W grze takiej jak Gloria Victis, gdzie crafting odgrywa tak wielką rolę musi być AH.
Bez tego handel nie ruszy, a dzisiejszych graczy już nie nauczymy "pisać na chatcie".
To tak jakby nauczyć dzisiejszą młodzież żyć bez smartfonów : )
"To nie jest tak, że próbuję gdzieś uciec, a nawet jeśli to możesz być pewna, że wrócę." !

日本学科
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.