Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Długo wyczekiwana aktualizacja walki!
27-06-2017, 12:43,
#1
Długo wyczekiwana aktualizacja walki!
[Image: 1a87901bb3d54e9b1ce700e691b038ce.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Mamy przyjemność przedstawić długo oczekiwaną aktualizację walki! Wprowadza nowe animacje, a także nowy kontroler i synchronizację. Ponieważ ta wersja działa już lepiej i wspiera walkę "opartą na umiejętnościach" znacznie bardziej niż stary kontroler, nie chcieliśmy tego dłużej trzymać w tajemnicy - postanowiliśmy wprowadzić ją w postaci delikatnego startu. Oczywiście jeszcze nie jest perfekcyjnie, więc przygotujcie się na tonę poprawek!

Co ta aktualizacja zmienia w systemie walki Glorii Victis?

1. Nowa synchronizacja i kontroler

Od tej pory synchronizacja jest obsługiwana w zupełnie inny sposób niż kiedyś. Serwer jest znacznie bardziej autorytatywny pod względem określania pozycji postaci i działań podjętych przez graczy. Zdecyduje, jak Wasza postać będzie się poruszać i jak będzie walczyć. Ta zmiana, która jest podstawą aktualizacji bojowej i pochłonęła ogromną część prac, sprawia, że ​​dosłownie nie można uzyskać przewagi dzięki wykorzystaniu problemów z desynchronizacją. Aktualizacja ta ponownie definiuje cały system walki i wspiera wypracowywane i wyuczane umiejętności gracza. Ponadto nowy kontroler pozwolił nam rozwiązać większość problemów związanych z utknięciem tu i tam, zwykle na schodach i ogrodzeniach. Czasem może jeszcze się to zdarzyć, ale powinno występować rzadziej. Nie jest możliwe już obejście fortyfikacji, przechadzając się po pionowych zboczach górskich. Ze względu na zmiany dokonane w synchronizacji i kontrolerze, postacie są celowo "cięższe" - trzeba było sprawić, aby działało to prawidłowo.

2. Animacje motion-capture

Będące równie ważnym i pracochłonnym zadaniem, wprowadzono nowe animacje ruchu postaci. Musieliśmy zastąpić dosłownie każdą akcję w grze, by gra dawała maksymalną satysfakcję wraz z nową synchronizacją.. Animacje zostały zaprojektowane w oparciu o autentyczne, średniowieczne rękopisy, oddające walkę w średniowiecznych zbrojach. Kosztowało to wiele pracy, także niektóre błędy mogą jeszcze być zauważalne. Wiemy o tym i naprawimy/dopracowujemy je na bieżąco.


3. Nowa mechanika walki

Mechanizmy blokowania

Bloki zostały podzielone na trzy strefy - od teraz będziecie musieli skierować blok w atak przeciwnika, aby go zablokować. Do tej pory system ten został wdrożony tylko w PVP. Ta mechanika jest wciąż poprawiona, więc liczymy na Wasze wsparcie!

Szarża

Od tej pory możecie wykonać atak szarżą, by dosięgnąć uciekającego wroga. Aby to zrobić, wznieście broń podczas sprintu - na chwilę otrzymacie nieco przyspieszenia. Obecnie prawidłowo wykonana szarża jest sygnalizowana zmianą koloru paska wytrzymałości.

Możliwość przypisania klawiszy dla ataków kierunkowych

Funkcja o którą prosicie od dawna - możecie obecnie przypisać każdy rodzaj ataku (lewy, prawy, pchnięcie i znad głowy) do wybranych przez siebie klawiszy.

Tarcze na plecach

Jeśli z używania broni jednoręcznej i tarczy przełączycie się na broń dwuręczną, tarcza zostanie przeniesiona na plecy. Ochroni Wasze tyły przed atakami, w tym strzałami.

Uderzenie tarczą

Jeśli macie w ręku tylko tarczę, możecie zaatakować nią wroga.

Walka w wodzie

Od teraz możecie walczyć w wodzie. Jest to dosyć eksperymentalna mechanika [prace w toku] - jeśli zechcecie, zachowamy ją w grze, więc liczymy na Wasz feedback!

Znane problemy / todo

Jak wspomniano wcześniej, walka nie jest jeszcze doskonała. Zdajemy sobie sprawę z licznych, mniejszych lub większych problemów. Nasi programiści kontynuują prace nad naprawą błędów, animacje są dopracowywane i walka jest ulepszana, aby mieć pewność, że daje mnóstwo zabawy i jest satysfakcjonująca.
Reply
27-06-2017, 21:40,
#2
RE: Długo wyczekiwana aktualizacja walki!
powiem tak ... nie żebym się rozczarował ale w tą grę nadal się nie da grać ... poblokowane potwory których nie idzie bić, dziwne przeskoki i lagi względem tego co robię (z moim netem wszystko ok) wydaje mi się, że gdyby przenieść walkę na klienta byłoby o wiele lepiej dupa z tym, że hacki ... banować takich co używają i tyle co za problem ich 20 ojro czy tam ile....

░░░▄▄▀▀▀▀▀▄▄░░░
░▄▀░░░░░░░░░▀▄░
▄▀░░░█░░░█░░░▀▄
█░░░░░░░░░░░░░█
█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█
░█░░░░░░░░░░░█░
░░▀▄▄░░░░░▄▄▀░░
░░░░░▀▀▀▀▀░░░░
Reply
29-06-2017, 15:26,
#3
RE: Długo wyczekiwana aktualizacja walki!
Tak jak napisał damsta nie da się grać, najnowsza aktualizacja 0.7.1.0.3 nic nie zmienia.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.