Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kilka propozycji
22-01-2018, 14:30,
#1
Lightbulb  kilka propozycji
1. Proponuję rozwinąć katalog broni o szable, które można kupić na terytorium albo od handlarza nacji Azebów albo zdobyć na pokonanym Azebskim wrogu.

2. To nie jakość broni decydowała o obrażeniach, ale umiejętności. Bawią mnie rozwiązania w której taki czy inny miecz dodaje punkty do obrażeń. Broń może się tępić a wtedy należy ją naostrzyć, czyli posiadać zużywające się ostrzałki do broni, które z kolei można wykonać samemu albo kupić.

3. Tarcze były drewniane i przez to "zużywalne" i to można wprowadzić - każda tarcza ma określoną żywotność, po czym się rozpada. Tarczę można naprawić samemu mając odpowiednią ilość drewna, albo zlecić to rzemieślnikowi. Większa tarcza (migdał) powinna ograniczać mobilność ale dają wiekszą ochronę a z kolei okrągłe pozwalają na lepszą mobilność, kosztem właśnie ochrony.

4. Jestem nowy i może nie doczytałem czy było: Relacje klimat - zbroja - wytrzymałość. Wojownik w ciężkim pancerzu w gorącym klimacie powinien jeszcze szybciej tracić wytrzymałość niż normalnie, kiedy walczy w umiarkowanym klimacie.

5. Może warto rozważyć rozwiązanie z Mount&Blade i dodać opcję rekrutacji kilku wojowników. Ich liczba uzależniona od levelu i zdolności przywódczych/pozycji społecznej

To tak pod rozwagę Smile
Reply
23-01-2018, 18:19,
#2
RE: kilka propozycji
To może jeszcze poczty towarzyszy i listy przypowiednie? Nie przesadzajmy z realizmemSmile Gra ma gorsze wady jak brak dobrego systemu walki.
Reply
24-01-2018, 13:02,
#3
RE: kilka propozycji
Gra ma wiele wad Wink

Poczty i towarzysze to za dużo, ale dysponowanie małym oddziałem? Jak feudalizm to feudalizm Wink

Ale to tylko pod rozwagę ... ja małym żuczkiem jestem Wink
Reply
25-01-2018, 17:34,
#4
RE: kilka propozycji
póki co proponuję aby przebudowali całą grę, bo aktualnie odeszli od pierwotnych założeń, 2 opcja wkrótce zostaną zmiażdżeni przez konkurencję, proponuję twórcom troszkę się ogarnąć i usprawnić co jest albo zacząć od nowa
irytujący system grabieży, irytujące lagi czy spadki fps podczas walki !!!!! tak kurwa podczas walki zawsze to samo, i ekwipunek w pizdu pod grabież
dalej proponuję odejść od systemu lvl exp , a zrobić skillbar podobny do skyrim, wtedy rzeczywiście nabyte umiejętności miały by sens
wiele bym zmienił tu ale podejrzewam że Devi mają na to wyjebkę
pozdrawiam
Reply
25-01-2018, 19:48,
#5
RE: kilka propozycji
Nie wiem jak jest w skyrime ale ja bym to tak widział.
Nie ma poziomów tylko są punkty rozwoju. Nich będzie sobie postać która zbiera punkty i za ich pomocą zwiększa swoją siłę, wytrzymałość, gibkość, co tam chcecie. Cechy te dawałyby jakiś procentowy bonus do danego typu broni, nieduży ale zawsze. Zabawa byłaby przy umiejętnościach posługiwania się daną bronią. Np. dla mieczy 2H każdy miecz maiłby inną bazową liczbę obrażeń tak jak jest teraz ale przy crafcie nie było by mieczy +x bo to głupota. Tylko wraz z ilością zadawany obrażeń rósłby mnożnik od 1 do 100 w umiejętności posługiwania się danym typem broni. Jak ktoś będzie łucznikiem z łukiem o podstawie 50 dmg i zabije iluś tam wrogów to uzbiera np. x1.007 punktów umiejętności i wtedy już jego łuk będzie zabierał 50x1.007 czyli 50,35 dmg. I tak z każdym punktem zdobytym na przeciwniku(może to być pochodna obrażeń). Wtedy gracze będą musieli wybrać czy robić tylko łuki czy łuki i walkę z tarczą + bronią 1h, czy cały czas inwestować w np. w miecze 2H
Reply
25-01-2018, 21:33,
#6
RE: kilka propozycji
zagraj w skyrima to zobaczysz jaki zajebiszczy system rozwoju, im więcej walczysz 1h wep tym wyższy poziom skila a to przekłada się na zadawany dmg , broń ma stałe parametry np 50 dng,gatunek stali itd ma wpływ na jakość, skil kowalski umożliwia ulepszanie np na mistrzowski-legendarny, a to podwyższa parametry np do 100 dmg
i teraz jeśli ty masz poziom 10 w 1h to atak twój tą bronią ( zakładam 100 dmg) zada np 100-110 dmg zakładając że bijesz kogoś bez zbroi , a już ktoś ze skilem na 50 zada ok 140-160 dmg, do tego dochodzą perki skilów czyli drzewko w którym odblokować można wydając pkt perkę jakieś umiejętności np 10% większy dmg, albo walkę dwoma 1h wepkami naraz,
wtedy taki system naciska na nas abyśmy walczyli i poprzez walkę trenowali walkę a nie napieprzali expa ile wlezie, nienawidzę taki systemów
Reply
27-01-2018, 12:58,
#7
RE: kilka propozycji
Niszczenie się tarcz podczas walki byłoby pomysłem realistycznym, ale uciążliwym w samej rozgrywce, ponieważ wymagałoby noszenia przy sobie zapasowych tarcz bądź materiałów potrzebnych do ich wykonania (oczywiście taka tarcza mogłaby psuć się powoli, ale to mogłoby z kolei mieć zbyt duży wpływ na balans rozgrywki). Gdyby tarcza miała rozpadać się po 20 ciosach, uciążliwe byłoby branie udziału w oblężeniach czy turniejach.
Reply
30-01-2018, 12:56,
#8
RE: kilka propozycji
Skillbar podobny do Skyrim to rozsądna propozycja. Fajnie to sie sprawdza i faktycznie daje powiew świezości, bo jak dotąd to life is feudal może szybko zostac nr 1.

Ad tarcz: Niszczenie może następować powoli, niekoniecznie 20 ciosów, ale sądze, że to by ło do zbalansowania.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.