Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
25-01-2018, 19:38, (This post was last modified: 26-01-2018, 18:09 by bartold.)
#1
Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
[Image: giphy.gif]

Witajcie!

Mimo że niedawno wypuściliśmy setną aktualizację od czasu premiery w Early Access, nadal pracujemy równie intensywnie nad rozwojem Glorii Victis! Po pierwsze, dzisiejsza aktualizacja wprowadza nowe mechaniki walki: wytrzymałość ręki podczas blokowania tarczą, ataki tarczą oraz możliwość zadawania obrażeń kilku przeciwnikom jednocześnie przy użyciu broni dwuręcznych. Wprowadziliśmy także system asyst PVP – od teraz ilość doświadczenia i Punktów Glorii zdobytych w PVP będzie zależeć od tego, ile obrażeń zadacie przeciwnikom. Przedstawiamy również pierwszą iterację zapowiedzianej ostatnio optymalizacji po stronie serwera i wiele poprawek dotyczących rozgrywki. Miłej gry!

Do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.7.8.1 Alpha

Tarcze i walka:

– Dodano mechanikę zadawania obrażeń grupie przeciwników – od teraz silne ataki (czerwony pasek siły) wykonane przy pomocy broni dwuręcznych, za wyjątkiem włóczni, zadają obrażenia maksymalnie trzem przeciwnikom jednocześnie; jedynie pierwszy cel otrzyma pełne obrażenia, a jego własny atak zostanie anulowany, zaś sam atak zostaje przerwany, jeśli natrafi na budynek bądź zostanie zablokowany
– Wprowadzono mechanikę wytrzymałości ręki podczas blokowania tarczą, która informuje Cię, jak ciosów wiele możesz zablokować, póki Twoje ramię opadnie z sił; kiedy tak się stanie, nie będziesz w stanie przez jakiś czas blokować ataków tarczą i będziesz robił to z takim samym skutkiem, jakbyś bronił się przy pomocy broni jednoręcznej; mechanika ta została dodana, aby poprawić balans walki, który był zaburzony przez zbyt dużą siłę tarcz – celowo nie dodaliśmy możliwości zniszczenia tarczy podczas walki, ponieważ mogłoby to powodować wykorzystywanie błędów gry na swoja korzyść i zmuszałoby graczy do noszenia w ekwipunku wielu dodatkowych tarcz do wymiany w czasie bitwy
– Dodano wskaźnik odporności tarczy, który informuje o tym, jak wiele ataków możesz zablokować przy użyciu określonej tarczy, dopóki Twoje ramię nie opadnie z sił
– Wprowadzono atak tarczą, który ogłusza przeciwnika, kiedy nie blokuje lub wytrąca go z równowagi, jeśli blokuje (takie samo wytrącenie jak podczas zablokowania lekkiego ataku) – żeby wykonać atak przy pomocy tarczy, naciśnij LPM podczas blokowania tarczą
– Przeprojektowano linię rzemiosła związaną z wytwarzaniem tarcz, usprawniono ich balans i dodano tarcze azebskie razem z receptami
– Od teraz ogłuszenie gracza zostaje przerwane przez pierwsze otrzymane uderzenie - nie wpłynie to na walkę z pojedynczym przeciwnikiem, ale pozwoli uniknąć zablokowania postaci gracza w stanie ogłuszenia, które często pojawiało się podczas walk grupowych (znany problem – ataki przeciwników NPC nie przerywają efektu ogłuszenia)
– Zredukowano o 50% ogólne zużycie wytrzymałości, chociaż od teraz blokowanie zawsze wywołuje zużycie wytrzymałości, przy czym nieskuteczne bloki powodują jej dwukrotny spadek

Rozgrywka:

– Wprowadzono system asyst PVP - od teraz ilość zdobytego doświadczenia i Punktów Glorii zależy od obrażeń zadanych przeciwnikowi
– Usprawniono algorytm AI, który powodował blokowanie się przeciwników NPC, gdy ich atak został zablokowany przez gracza; od teraz walka z ludzkimi przeciwnikami powinna być bardziej wymagająca (dajcie nam znać, jeśli w Waszym odczuciu starcia z NPC będą za trudne dla nowych graczy)
– Usprawniono balans związany z rozbiórką przedmiotów, aby rozwiązać problem pozwalający rozbierać przedmioty kupione od kupców NPC i sprzedawać odzyskane materiałów po wyższej cenie
– Od teraz wyciszanie graczy jest zapisywane w bazie danych – możesz zobaczyć listę wyciszonych przez siebie graczy, wciskając “P” i otwierając zakładkę “Wyciszeni gracze”
– Wydłużono czas odradzania się przeciwników w podziemiach w obszarze startowym Azebskiego Imperium
– Dodano rosyjskie tłumaczenie kwestii postaci NPC
– Wprowadzono pierwszą iterację zapowiadanych ostatnio usprawnień optymalizacyjnych po stronie serwera, która pozwoli nam na wprowadzenie kolejnych, znacznie bardziej kompleksowych zmian które znajdują się obecnie w fazie wewnętrznych testów
Reply
25-01-2018, 19:58,
#2
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Noszenie kilku tarcz to nie problem skoro można nosić 20 niedźwiedzi. Może wprowadzicie przybocznych NPC dla rycerzy niech noszą tarcze?
Reply
25-01-2018, 20:14,
#3
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Petarda ten changelog Wink
Wbijam przetestować Smile

Pozdro!

Ab alio exspectes, alteri quod feceris!
Reply
25-01-2018, 20:37,
#4
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Kiedy naprawa desynchro i lagow bo z 60 os na turnieju to jest magia teleportów
Reply
25-01-2018, 21:56,
#5
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Dodam tylko ze po tym paczu baza danych sie posypala np hełm garnczkowy teraz zrobil nazwe na helm piewcy wojny itp ale staty i wyglad sa prawidłowe
Reply
25-01-2018, 22:34,
#6
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Czy to jest celowy zabieg że tarcze noszone w ekwipunku dodają nam do redukcji obrażeń, czy tak wyszło po prostu?
Reply
30-01-2018, 20:16,
#7
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Nie grałem w GV 3 miechy, chciałem sprawdzić, czy przez ten czas będą jakieś zmiany, które zachęcą do powrotu do gry........
Jednogłośnie stwierdzam, że NIE MA
Reply
01-02-2018, 10:29, (This post was last modified: 01-02-2018, 10:51 by Whitedany.)
#8
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Gra ewoluuje tak powoli, że w obecnym tempie za pół roku nie będzie komu grać, bo nie ma napływu stałych graczy. Brak jakiejkolwiek reklamy jeszcze to potęguje. Nie problem jest zyskać sponsora na 5 lat, za cenę reklamy przy starcie gry. Gracze wybaczą, a gra zyska niezbędne środki na lepszych programistów i wydajniejszy zespół. Coraz częściej nasuwa się myśl, że za chwilę stanie się kolejnym StarCitizenem, kolejnym scamem w świecie mmo, nastawionym jedynie na wieczną alfę i grono 50 wiernych fanów. Szczerzę mam nadzieję, że się tak nie stanie i trzymam kciuki, bo to na razie jedyna sensowna produkcja.
Całkowity brak endgame'u. Wojny 3 nacji jednocześnie. Dwie biją się o możliwość gry, a trzecia napiera na plecy....lub jeszcze gorzej, dwie współpracują niszcząc trzecią. Mało eventów globalnych, uczestnictwo to przywilej dla większych gildii, które wycinają w pień resztę i tylko one grają event. Czekasz niekiedy tydzień na fajną zabawę, wchodzisz na event, 30 wrogów czeka na ciebie, śmiejąc się w twarz, widząc 2 czy 5 graczy innej nacji. Giniesz, wróg się cieszy. Tyle z eventu. Niby ma to wprowadzić element rywalizacji....nie w obecnym układzie gry. Mało kto będzie w ogóle grał w takie coś. Inne eventy to też wejście, teleport na miejsce i wyjście do stolicy, bo nie ma sensu gra 5vs30, i zebranie 1 srebra za bycie na evencie. Dopóki nie będzie pomysłu na lepsze rozwiązanie powinna być współpraca, a walka przybierać inny kształt i mieć inne miejsce starć. W końcu to alfa-testy gry, a nie open beta, gdzie szlifuje się produkcję. Jak tu testować, kiedy raz że event jest raz na pół dnia, dwa jest nieosiągalny i niegrywalny?
Brakuje moderatorów na czacie w grze, co rodzi okrutne patologie, które trzeba czytać. System reportów i karania istnieje, ale w ogóle nie działa (obsługa nic sobie z nich nie robi, co jeszcze sama podkreśla). Także każdy robi co chce. Czasem w ostateczności, może raz na miesiąc kogoś zmutują na godzinę. Najlepsza moderacja czatu w historii z jaką się spotkałem była w DarkOrbit. Coś pięknego, a sam czat to pokaz kultury.
Na steamie, w szczycie gra może 150-200 osób z całego świata. Potencjał jest, ale 2 ostatnie pacze więcej zepsuły niż poprawiły, serwery sromotnie kuleją. Czemu nie przeniesiecie ich do Holandii, która obecnie jest najstabilniejsza dla całej Europy?
PVE staje się coraz bardziej przegięte, moby ignorują całkowicie pancerz, kręcą młynki jak małpy ogonem, nie ładują ataku, bijąc nonstop za pełny dmg. Gdzie gracz uderza za 150, mob bije tym samym sprzętem za 650. Gdzie tu sens i logika.

Narazie duże słowa uznania dla Barthold'a, który robi co może i się stara ciągnąć wózek pod górę. Event na arenie, to najlepsze co obecnie gra oferuje. Brawo Barthold.
Reply
01-02-2018, 19:04, (This post was last modified: 01-02-2018, 20:59 by Naluja.)
#9
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
Nic dodać, nic ująć Whitedany Smile

Niestety developerzy mają swoją wizje, wiedzą lepiej czego chcemy Smile

Pozdro!

Ab alio exspectes, alteri quod feceris!
Reply
02-02-2018, 00:07,
#10
RE: Nowa mechanika tarcz, asysty PVP i wiele więcej! (Changelog v.0.7.8.1)
już dawno się rozpisywałem o systemach lepszych niż te które są, systemach bardziej sprawiedliwych itd... gdyby dev-i chcieli mnie wysłuchać to dał bym im rozpis wszystkiego o tych systemach, ale standard olewka Smile
ja mam dość dostawania wpitolu na każdym kroku bo desynchro, bo 10 vs 1 bo gra wymaga zespołowego działania, ja chcę tu również elementy dla 1 gracza dające podobne korzyści co dla zespołu, elementy eksploatacji do poprawki, eksploracji brak !
walka jeszcze ujdzie, ale system rozwoju do bani, system expa na sucho sztywny i oklepany, nic się nie nauczyli a tyle gier wyszło z zajeczystymi nowymi opcjami
nieważne, mój głos i tak uderzy w mur... pozdrawiam Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.