Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
01-02-2018, 21:10, (This post was last modified: 03-02-2018, 14:42 by bartold.)
#1
Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
[Image: 351.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Na serwery zawitała kolejna aktualizacja! W tym tygodniu dodaliśmy nowe endgame'owe wydarzenia, które znajdują się na obszarach PVP na każdym linku. Ich ostatnim etapem jest walka z world bossami, więc szykujcie się na możliwość zdobycia cennych nagród! Dodaliśmy również system asyst turniejowych i zliczania wyniku gracza. Za każdą wykonaną akcję możecie zdobyć indywidualne punkty, które mają wpływ na wielkość otrzymanej przez Was nagrody – od dzisiaj więc Wasz udział w turniejach będzie odpowiednio nagradzany! W aktualizacji znajdziecie też kolejne z zapowiadanych poprawek związanych z optymalizacją po stronie serwera, jak również ogromną ilość usprawnień w rozgrywce i naprawionych błędów.

Życzymy dobrej zabawy i do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.7.8.2 Alpha

Rozgrywka:

– W miejsce losowo pojawiających się kompanii Brandona/Ragiego i Mrocznych Rycerzy dodano nowe wydarzenia dla każdego linku w strefie PVP – “Kompania kontratakuje”; wydarzenia te są widoczne jedynie dla graczy powyżej 70 poziomu, mogą być wykonywane regularnie i można ukończyć je solo, chociaż nie będzie to łatwe. Wydarzenia składają się z różnych etapów – na ostatnim znajduje się walka z jednym z następujących bossów: Kompanem Ragiego, Kompanem Brandona lub Mrocznym Rycerzem
– Wprowadzono zliczanie indywidualnego wyniku zdobytego przez graczy podczas turnieju – obejmuje on ilość zabójstw, zgonów, pokonanych strażników i przejętych flag, a także asyst przy przejmowaniu i obronie flag
– Usprawniono system AOI, który odpowiada za optymalizację po stronie serwera, zmiana ta rozwiązuje również problem długiego ładowania obiektów do rozbudowy w lokacjach kontrolowanych przez graczy – z góry dziękujemy za zgłaszanie wszelkich związanych z tym problemów, takich jak niewidzialni NPC
– Usprawniono synchronizację animacji ataku tarczą i obrażeń rejestrowanych podczas jego wykonywania
– Zmniejszono odporność tarcz o 25%
– Wyłączono możliwość utraty Punktów Glorii za śmierć wskutek upadku z wysokości
– Od teraz atak tarczą zużywa 2 razy więcej staminy niż podstawowy atak przy pomocy broni
– Poprawiono wczytywanie się zawartości Rynku
– Przywrócono zadania rzemieślnicze w Mereley
– Usunięto kolizje rusztowań rozbudowywanych obiektów, żeby wyeliminować problemy związane z przypadkowym zablokowaniem postaci przez pojawiające się rusztowanie
– Dodano ikonę Tarczy styrsmana
– Usprawniono zasięg ataku halabardą i sposób trzymania jej przez postać
– Zaktualizowano memoriale arenie

Poprawki:

– Usunięto błąd uniemożliwiający poruszanie się gracza po upłynięciu czasu ogłuszenia
– Naprawiono przerywanie ogłuszenia gracza przez ataki przeciwników NPC
– Usunięto błąd uniemożliwiający graczom atakowanie i strzelanie przez otwarte bądź zniszczone bramy
– Naprawiono działanie niskopoziomowego wydarzenia na południe od Dunfen, na skraju bagien
– Usunięto różne błędy związane z rozgrywką oraz level designem zgłoszone przez system raportów w grze
– Naprawiono atakowanie wielu celów w przypadku, gdy gracz miał rozdane punkty umiejętności w umiejętności związane z paskiem siły ataku
– Usunięto błąd związany ze stałym czasem reakcji NPC i wprowadzono lekkie losowanie czasu ich reakcji na każdą akcję gracza - od teraz NPC na wyższych poziomach powinni stanowić większe wyzwanie
– Naprawiono tłumaczenia imion postaci NPC
Reply
02-02-2018, 14:52,
#2
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
Fajnie że rozwijacie posługiwanie się tarczą, ale to taka ucieczka do przodu Smile A ja się pytam co z sytuacją gdy sztyletem albo mieczem 1H czy lekkim toporem blokuje się pełen swing mieczem 2H lub ciężkim berdyszem? Nie powinno być przełamania?
Reply
02-02-2018, 16:12,
#3
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
Widać nie. Prawdopodobnie w rozumieniu devs'ów takie parowanie to tylko lekkie przyjęcie płazem i zejście z linii ciosu, zmieniając kierunek ataku. Tyle, że nawet taka próba przyjęcia ciężkiego miecza czy topora skończyłaby się w najlepszym przypadku złamaną ręką/nadgarstkiem. W pełni się zgadzam, że broń ciężka powinna spełniać swoje zadanie jako przełamująca przy uderzeniu z dużą siłą (+50%).
Jednakże widać, że idą w kierunki machania bacikami, a włócznia to wykałaczka którą kręci się młynki na lewo i prawo. To nie walka średniowieczna a CounterStrike Medieval mod.
Reply
03-02-2018, 22:26,
#4
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
Chyba coś poprawili Smile Maiłem okazję się przekonać że ciężkim berdyszem nie można zablokować morgenszterna albo to tak poprawka albo bugariam. Garcze dostali po 50tys różnych materiałów, jedni płótna inni sztabek stali itd. Będzie to kasowane czy możemy je zatrzymać? Odnoszę też wrażenie że broń za wolno się zużywa.
Reply
04-02-2018, 16:52,
#5
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
Dla mnie nic się nie zmieniło, broń zużywa się tak samo, blokuje się wszystkim wszystko. Jest to samo co było, a to co piszesz z materiałami jest lekko......niepoważne ze strony gry.
Reply
04-02-2018, 20:27,
#6
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
@Temporaryja Czy mógłbyś wyjaśnić, co masz na myśli z materiałami?
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
05-02-2018, 21:02,
#7
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
(04-02-2018, 20:27)bartold Wrote: @Temporaryja Czy mógłbyś wyjaśnić, co masz na myśli z materiałami?

Broń, zbroje zużywają się tak samo czyli za wolno, craft zamiera. Nikt już nie rozbudowuje miast, kopalń itd. wszystko jest 0+ bo po co.
Widzę że już chyba wiecie o co chodzi z tymi materiałami, cała moja blacha z bułatu została usunięta. Inni gracze dostali inne przedmioty i jeśli przekazali cześć komuś to ta cześć została.

Robiłem te nowe "Kompania kontratakuje". Raz wystarczy wskoczyć na beczki i być poza zasięgiem broni i z góry atakować mieczem 2H. Innym razem wystarczy ściągnąć kompanię za sobą wskoczyć na wystające skały z zbocza i z łuku spokojnie się ich pozbyć. Można również w miejscach gdzie są domki wejść pod strzechę gdzie jest drewno i być poza zasięgiem broni przeciwnika. Wtedy można odpoczywać lub atakować ale to trochę żmudne, można też wskoczyć na dach lub zaciągnąć ich pod mroczne ogary i zająć się szefemSmile Jak się ich wyciągnie i wracają to fajnie się teleportują, no nie dogonisz ich.
Reply
06-02-2018, 12:02, (This post was last modified: 06-02-2018, 12:44 by Whitedany.)
#8
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
Z wyposażeniem się nie zgodzę. Tempo zużycia i tak jest wysokie. Widać to dobrze na eventach z npc'ami. 3 eventy i miecz nadaje się na złom. Zbroja się tak nie zużywa, bo przecież blokujesz tarczą czy bronią i nie każdy cios przyjmujesz. Druga sprawa, że nie miałoby to sensu, że zbroja z bułatu rozlatuje się po 1 wycieczce na warownię....i znowu lataj po mapie zbieraj, trać czas. To jest dobrze zrobione.
Kraft może u ciebie zamarł. U mnie znajomi praktycznie cały czas coś wytwarzają, nowi gracze są oczarowani jego złożonością i bogactwem. Specjalnie przechodzą z innych gier, bo tu jest tak fajny system.

Z kompaniami się zgodzę. Do tego stoi grupa na mapie, a fizycznie ich tam nie ma. Dopiero jak się podejdzie do jednego to nagle cała grupa teleportuje się do ciebie i wywija oberki włócznią.

Miasta i lokacje faktycznie, zaczyna się plaża. Co najdziwniejsze ulepszanie struktur nie dodaje exp'a do inżynierii, a głównie stąd powinny być profity. Przydałyby się posterunki graniczne na mapie, też do rozbudowy, choćby graficznej. Mury czy generalnie miasta też mogłyby mieć opcję zmiany wystroju czy charakteru. Kilka desek na okna tu, kilka kamieni na ławeczkę czy fontannę. Inne flagi za płótno, itd.
Reply
07-02-2018, 21:44,
#9
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
To może wprowadzić zużywanie pancerza w zależności od rodzaju broni jaką otrzymuje postać obrażenia. Np. jeśli mam leki set to będzie bardziej wrażliwy na obrażenia sieczne a najmniej na obuchowe itd. Programiści lubią takie wyzwania, po co zajmować się znikającym przeciwnikiem który tańczy do okola twoje postaci skoro można taki bajer wprowadzić Smile
Reply
08-02-2018, 11:48,
#10
RE: Nowe wydarzenia, asysty turniejowe i optymalizacja serwerów! (Changelog v.0.7.8.2)
Ciekawe Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.