Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
09-02-2018, 17:06,
#1
Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
[Image: 282.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Najnowsza aktualizacja jest już na serwerach! Wprowadza ona głównie poprawki w działaniu silniku gry potrzebne do implementacji kolejnych zmian związanych z optymalizacją. Dodaliśmy również ponad 60 nowych wydarzeń mid–game'owych, które znajdują się na linkach pomiędzy wszystkimi nacjami i poprawiony balans systemu podpalania budynków, a także ogromną ilość poprawek w rozgrywce i naprawionych problemów. Bawcie się dobrze!

Do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.7.8.3

Rozgrywka:

– Usprawniono silnik gry w celu implementacji kolejnych zmian optymalizacyjnych po stronie serwera; przeprowadziliśmy intensywne testy wewnętrzne, ale mamy na uwadze, że zmiany te mogą jeszcze powodować występowanie całkowicie losowych błędów. Jeżeli jakichkolwiek doświadczycie, dajcie nam znać!
– Dodano ponad 60 nowych wydarzeń dla graczy pomiędzy 30 i 70 poziomem. Wydarzenia te wypełniają dotychczasową lukę w zdobywaniu poziomów i znajdują się na linkach pomiędzy wszystkimi nacjami
– Dodano zadanie na przejęcie flagi, rozbudowanie lokacji i wygranie oblężenia. Zadanie jest dostępne jako ostatnie z zadań startowych (tuż po zdobyciu tytułu "Rekruta") i ma na celu wprowadzenie nowych graczy w PVP i system zarządzania lokacjami
– Dodano system nagradzania graczy z doświadczeniem w dziedzinie Inżynierii za rozbudowę budynków - ilość przyznanego doświadczenia zależy od poziomu budynku
– Od teraz wydarzenia związane z rozbudową są zapętlone, dopóki dana lokacja nie jest w pełni rozbudowana
– Dodano system nagradzania gracza złotem za dostarczenie materiałów do rozbudowy budynku
– Usprawniono balans systemu podpalania budynków - od teraz podpalanie obiektów i walka z ogniem zajmuje mniej czasu, chociaż jest to uzależnione od poziomu rozbudowy budynku; poprawiono również ilość otrzymywanych od ognia obrażeń, które są teraz zależne od wielkości pożogi
– Wyłączono pojawianie się rusztowania do naprawy po zniszczeniu bramy - od teraz rusztowanie pojawi się tylko wtedy, kiedy obrażenia będą zadane budynkowi, w którym znajduje się brama
– Wyłączono możliwość zakupienia tokena lokacji gildyjnej poprzez interakcję z flagą, która automatycznie pobierała od graczy złoto, co nie zawsze było dla nich zrozumiałe
- Dodano system sprawdzania kierunku, z którego został wykonany ostatni cios, i kątu uderzenia podczas wyświetlania się animacji śmierci i otrzymywania obrażeń
– Dodano możliwość przełączania wyświetlania się ikon zadań i wydarzeń na mapie poprzez kliknięcie ikony wydarzenia na legendzie mapy
– Dodano chińskie tłumaczenie przedmiotów, recept, pracowni rzemieślniczych i nazw NPC
– Wprowadzono kolejne poprawki optymalizacji po stronie serwera

Poprawki:

– Usprawniono system upadków i ześlizgiwania się w celu uniemożliwienia graczom wspinanie się po stromym terenie
– Rozwiązano problem powodujący błędne wyświetlanie się okna gildii i zablokowanie jego funkcji po przekazaniu innemu graczowi tytułu lidera
– Rozwiązano problem związany z wyświetlaniem się okna nagrody po ukończeniu wydarzenia w przypadku, w którym była możliwa do odebrania tylko jedna nagroda, a ekwipunek gracza był pełny – od teraz okno co jakiś czas odświeża się, pozwalając graczowi odebrać nagrodę po zwolnieniu miejsca w ekwipunku
– Rozwiązano problem związany z wyświetlaniem się zaproszeń do wydarzeń globalnych, kiedy informacja o wydarzeniu pojawia się na panelu informacyjnym
– Naprawiono problem z synchronizacją drzwi na serwerze i kliencie - jeżeli jednak okaże się, że nadal nie działają odpowiednio, dajcie nam znać!
– Naprawiono problem powodujący niewyświetlanie się ikon niektórych budynków w podglądzie rozbudowy
– Naprawiono wyświetlanie się nazw budynków w oknie rozbudowy
– Naprawiono problem powodujący wyświetlanie się otrzymania 0 punktów doświadczenia jako nagrodę w przypadku zakończonego niepowodzeniem dostarczenia materiałów do rozbudowy budynków, kiedy gracz nie posiadał wymaganych materiałów
– Naprawiono problem z obracaniem się kamery po wciśnięciu klawisza ESC, kiedy był otworzony podgląd rozbudowy
– Naprawiono drobne problemy związane z zadaniami w startowych lokacjach i zadaniami w karczmie "Pod Martwym Krukiem" zgłoszonymi przez system system zgłaszania błędów w grze
– Naprawiono problem uniemożliwiający ukończenie zadań na farmie na zachód od Serai
– Naprawiono system zliczania zebranych unikalnych skrzyń
Reply
10-02-2018, 15:07,
#2
RE: Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
Niedbalstwo grafików. Dlaczego na tym etapie świat gry miejscami wygląda jakby był sklejony z bibuły przez sześciolatków? Jak już ktoś ustawia skrzynie to powinien tak zaprojektować teren żeby one przylegały a nie w połowie wisiały w powietrzu. W kopalniach surowce wiszą na pionowych ścianach, wszędzie dziury w teksturach lub dopasowane są jak połowa jabłka do połowy bana.
Duplikują się przedmioty podczas lootu a bramy nadal nie działają. Można zostać za zamkniętą bramą. Do przodu nie można biec tylko trzeba się odwrócić i wejść do środka a to podczas walki w bramie pewny zgon.
Reply
10-02-2018, 15:41,
#3
RE: Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
Dodam tylko o teleportach npcow np jest z 50m a nagle cios i pojawienie sie obok z graczami tez tak nieraz bylo czyli mocno skopane pvp/pve
Reply
10-02-2018, 16:35,
#4
RE: Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
berenbb, będziemy wdzięczni, jeśli nagrasz film i pokażesz nam, jak wygląda problem - bardzo pomoże nam to w pracy nad jego usunięciem.

temporaryja, jeżeli widzisz jakiekolwiek błędy w terenie lub ustawieniu przedmiotów, użyj opcji "Report bug", dzięki której uzyskamy współrzędne potrzebne do naprawienia błędu.
Reply
10-02-2018, 18:44,
#5
RE: Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
Prościej będzie napisać, zgłaszam każdą bramę. Jak stoję zaraz przed linią bramy i się ją zamknę to ląduję na zewnątrz. Wtedy mogę tylko poruszać się w oknie bramy lub wejść do środka jej nie otwierając. Po przejęciu budynków FTK zbiegając na dół widać że drzwi są otwarte ale nie można przez nie przejść. Co oznacza do najbliższego punktu? Odbiłem tartak fortu Rodrock licząc że przy nieudanym ataku na fort, wybierając najbliższy punkt właśnie tam wyląduję. A tu niespodzianka tartak Tenebrok, który nie jest najbliższym punktem.
Reply
10-02-2018, 19:44,
#6
RE: Upgrade silnika, wydarzenia mid-game, optymalizacja serwera (Changelog v.0.7.8.3)
Dzięki za informacje, przyjrzymy się temu problemowi.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.