Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Aktualizacja umiejętności pasywnych (Aktualizacja v.0.9.1.6 - Steam Patch 116)
28-04-2018, 15:25,
#1
Aktualizacja umiejętności pasywnych (Aktualizacja v.0.9.1.6 - Steam Patch 116)
[Image: 379.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Zawsze chcieliście móc dostosować postać do Waszego ulubionego stylu gry? Z umiejętnościami pasywnymi jest to możliwe! Odkryjcie dodane przez nas drzewko umiejętności i wypróbujcie ponad 20 nowych umiejętności, również te z najwyższego tieru! Prezentujemy Wam również wiele usuniętych błędów, usprawnień związanych z rozgrywką i poprawek odnośnie balansu.

Czujcie się również zaproszeni do wydarzenia PvP, które odbędzie się w niedzielę! Dołączcie do areny na serwerze [Europe_West] Wolfield o godzinie 20:30 i walczcie o sławę w potyczkach pięć na pięciu. Nagrodzimy każdego uczestnika, a nazwy zwycięzców zostaną uwiecznione na monumentach. Do broni!

Bawcie się dobrze i do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.8.1.6

Aktualizacja umiejętności pasywnych:


Zaktualizowaliśmy umiejętności pasywne – było to konieczne, żeby zbliżyć się do końca przenoszenia danych na nowy system. Wykorzystaliśmy również szansę do ulepszenia systemu umiejętności poprzez pogrupowanie ich i przedstawienie w formie drzewa, dodanie 19 nowych umiejętności i wprowadzenie mechaniki umiejętności z triggerami. Usunęliśmy jedną z wcześniejszych umiejętności i dodaliśmy nowe, w tym również te pozwalające na granie w bardziej supportowym stylu. Wprowadziliśmy też umiejętności triggerujące, które powodują specjalne akcje, takie jak nakładanie buffów po spełnieniu określonych wymagań, na przykład trafieniu 5 strzałów prosto w głowę w odpowiednim czasie. Od teraz umiejętności są również pogrupowane w formie drzewa, na którym każda kolejna umiejętność może zostać odblokowana po zainwestowaniu 5 punktów w umiejętność poprzedzającą. Drzewo rozpoczyna się od posiadających 5 poziomów umiejętności bazowych i kończy się umiejętnościami najwyższego tieru.

– Wprowadzono drzewo umiejętności – od teraz umiejętność wyższego tieru będzie możliwa do odblokowania po zainwestowaniu przynajmniej 5 punktów w bezpośrednio z nią powiązaną umiejętnością poprzedzającą
– Wprowadzono umiejętności najwyższego tieru, które mogą zostać odblokowane po zainwestowaniu 5 punktów naraz, bez konieczności rozwijania ich – każda postać będzie mogła posiadać tylko jedną umiejętność najwyższego tieru
– Wprowadzono mechaniki związane z umiejętnościami z triggerami – poszczególne umiejętności pasywne mogą triggerować różne akcje po spełnieniu przez gracza określonych wymagań

Umiejętności najwyższego tieru:

– Dodano nową umiejętność najwyższego tieru: Niepowstrzymany – postacie z tą umiejętnością zamiast ogłuszenia będą doświadczać chwiania się.
– Dodano nową umiejętność najwyższego tieru: Instynkt przetrwania – postać nie po otrzymaniu obrażeń nie zostanie spowolniona, jeśli poziom jej punktów życia spadł poniżej 20%
– Dodano nową umiejętność najwyższego tieru: Szał bojowy – atak postaci nie może zostać przerwany, jeśli poziom jej punktów życia spadł poniżej 20%
– Dodano nową umiejętność najwyższego tieru: Skupienie – otrzymywanie obrażeń nie przerwie podnoszenia sojuszników. Sprawi to jednak ogłuszenie postaci lub jej zachwianie

Umiejętności triggerujące:

– Dodano nową umiejętność triggerującą: Ostatnia linia obrony – natychmiastowo przywraca część odporności tarczy po skutecznym zablokowaniu bronią 3 ataków pod rząd w ciągu 30 sekund, gdy wytrzymałość tarczy spadła do 0; 2% co poziom i dodatkowe 10% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność triggerującą: Nie do przejścia – tymczasowo zmniejsza zużycie odporności tarczy po skutecznym zablokowaniu tarczą 3 ataków w ciągu 3 sekund; 2% co poziom i dodatkowe 10% na 10 poziomie; cooldown 2 minuty
– Dodano nową umiejętność triggerującą: Precyzja – po skutecznym wykonaniu celnych 5 ataków pod rząd w ciągu 30 sekund, ataki nie zużywają wytrzymałości postaci. Poziom umiejętności zwiększa czas trwania efektu; 3 sekundy co poziom i dodatkowe 15 sekund na 10 poziomie; Cooldown 3 minuty
– Dodano nową umiejętność triggerującą: Strzał w dziesiątkę – natychmiastowo przywraca część wytrzymałości postaci po oddaniu 5 celnych strzałów w głowę w ciągu 30 sekund; 2% co poziom i dodatkowe 10% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność triggerującą: Wielki powrót – po skutecznym udzieleniu pierwszej pomocy sojusznicy w pobliżu otrzymują bonus 10% do regeneracji punktów życia na jakiś czas; 3 sekundy co poziom i dodatkowe 15 sekund na 10 poziomie

Bazowe umiejętności:

– Dodano nową umiejętność bazową: Atak tarczą – umożliwia wykonanie ataku tarczą i ogłuszenie przeciwnika oraz zwiększa obrażenia zadawane atakiem tarczą; 5% co poziom i dodatkowe 10% na 5 poziomie
– Dodano nową umiejętność bazową: Krwawienie – sprawia, że ataki nożami wywołują u przeciwnika krwawienie, które trwa 10 sekund; 1 punkt obrażeń co poziom
– Dodano nową umiejętność bazową: Żniwiarz – umożliwia zadawanie obrażeń 2 celom naraz atakami z pełną siłą. Zadaje 2% więcej obrażeń co poziom drugiemu i trzeciemu celowi, a także dodatkowe 7% i możliwość uderzenia 3 celów na 5 poziomie
– Dodano nową umiejętność bazową: Pierwsza pomoc – skraca czas udzielania pierwszej pomocy o 10% co poziom

Inne umiejętności:

– Zmieniono nazwę umiejętności Nie do przejścia – od teraz nosi ona nazwę Tarczownik
– Dodano nową umiejętność: Człowiek ze stali – zwiększa redukcję aktualnie używanych elementów ciężkiego pancerza; 1% co poziom i dodatkowe 5% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność: Straż przednia – zwiększa odporność tarczy podczas blokowania tarczą; 2% co poziom i dodatkowe 5% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność: Protektor – zmniejsza ilość traconej odporności tarczy podczas blokowania strzał tarczą; 5% co poziom i dodatkowe 25% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność: Rębacz – zwiększa obrażenia zadane tarczy przeciwnika gdy zablokuje Wasz atak; 1% co poziom i dodatkowe 5% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność: Żądło – zwiększa zadawane obrażenia kłute; 0,5% co poziom i dodatkowe 5% na 10 poziomie
– Dodano nową umiejętność: Medyk bojowy – zwiększa ilość punktów zdrowia odzyskanych przez gracza, któremu udzielana jest pierwsza pomoc; 2% co poziom i dodatkowe 5% na 10 poziomie
– Usunięto starą umiejętność: Nieustraszony

Rozgrywka:

– Dodano buff pod postacią upojenia alkoholowego, który jest nakładany na postać gracza po wypiciu zbyt dużej ilości alkoholu i jeśli impreza była wystarczająco dobra, może skutkować upiciem się, a potem cierpieniem z powodu kaca
– Dodano antidotum na kaca, które może być kupione od Kwatermistrza w Bractwie Gniewu Pańskiego, Pańskiej Przystani lub Świątyni Hordun
– Dodano bardzo małą szansę na ulepszenie przedmiotu na jakość +7. Przypomnienie: dodane ostatnio Punkty Mentora zwiększają szanse powodzenia przy ulepszaniu
– Dodano statystyki KDA, które są pokazywane w zakładce Twój profil w oknie Glorii (F2) - zliczają one wszystkie Wasze zabójstwa, zgony i asysty zdobyte podczas walk PvP
– Zaktualizowano modyfikatory obrażeń dla broni obuchowych i mieczy jednoręcznych - od teraz miecze obuchowe posiadają mniejszy bonus od Siły, podczas gdy miecze jednoręczne bardziej polegają na Sile niż na Zręczności, podobnie jak miecze dwuręczne
– Delikatnie zredukowano różnice statystyk między różnymi tierami ciężkich pancerzy i tarcz
– Wyłączono wpływ paska siły ataku na obrażenia związane z atakiem tarczą
– Usprawniono system Obszaru zainteresowań, odpowiedzialnego za aktywowanie sieci obiektów w otoczeniu gracza, poprzez delikatne obniżenie zasięgu wczytywania się NPC w porównaniu do postaci graczy - ta zmiana powinna poprawić wydajność po stronie klienta, nawet na najwyższych ustawieniach graficznych
– Dodano wyświetlanie się na panelu informacyjnym wskazówek dotyczących procentowego progresu dynamicznych wydarzeń (niebieskie questy)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.