Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Poprawiona optymalizacja, ulepszona rozgrywka i wiele więcej! (v.0.8.2.0)
04-05-2018, 12:37, (This post was last modified: 07-05-2018, 11:57 by bartold.)
#1
Poprawiona optymalizacja, ulepszona rozgrywka i wiele więcej! (v.0.8.2.0)
[Image: 380.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Ostatnie miesiące były dla nas bardzo intensywne! Wprowadziliśmy do Glorii Victis wiele zmian i ulepszeń, i nadal pracujemy nad nową zawartością. Czujemy jednak, że musimy przyspieszyć prace nad grą. Żeby to było możliwe, musimy powiększyć nasz zespół, a żeby powiększyć zespół, potrzebujemy środków na zatrudnienie nowych osób. Jednocześnie nie chcemy utracić wspaniałych korzyści, jakie niesie ze sobą bycie niezależnym studiem – pozwala nam to na tworzenie gry zgodnie z tym, jak chcielibyśmy ją widzieć, opierając się na feedbacku i sugestiach naszej niezastąpionej Społeczności.

Właśnie dlatego dzisiaj wychodzimy naprzeciw wielu graczom, którzy prosili o możliwość bezpośredniego wsparcia rozwoju gry – przedstawiamy Wam Sklep Darczyńcy! Od teraz możecie pomóc nam szybciej powiększyć nasz zespół poprzez zakup różnych przedmiotów, takich jak zmiana nacji, reset umiejętności i atrybutów, zmiana wyglądu postaci i karty dające boost do zdobywanego doświadczenia. Oferta sklepu będzie rozszerzona w niedalekiej przyszłości o kosmetyczne warianty uzbrojenia najwyższego tieru, więc Wasza postać będzie mogła stać się jeszcze bardziej unikalna! Chcemy przy tym podkreślić, że w sklepie nie pojawią się przedmioty, które dadzą Wam przewagę w PvP, jak również to, że możecie nabyć powyższe dobra także za Punkty Kontrybucji zdobywane w grze.

Pragniemy podziękować Wam też za obszerny feedback dotyczący dodanej ostatnio aktualizacji umiejętności! Wprowadziliśmy już wiele wiele proponowanych przez Was poprawek i niebawem wprowadzimy ich więcej.

To były miesiące pełne intensywnej pracy, ale nie zamierzamy na tym poprzestać! Jesteśmy podekscytowani na myśl o tym, co przyniesie nam przyszłość!

Do zobaczenia w walce, wojownicy!

Changelog v.0.8.2

Rozgrywka:


– wprowadzono Sklep Darczyńcy – możecie otrzymać do niego dostęp, wciskając klawisz K
– Zastąpiono eliksirami zdobywane za osiągnięcia skrzynie z kartami
– Zbalansowano ilość doświadczenia zdobywaną przy użyciu kart
– Zbalansowano ceny Punktów Kontrybucji za zwoje i karty dostępne w ofercie sprzedawców Glorii. Obecne ceny są następujące:
* przyrost doświadczenia +20% – 250 PK
* przyrost doświadczenia +30% – 500 PK
* przyrost doświadczenia z walki +40$ – 250 PK
* przyrost doświadczenia z walki +60% – 500 PK
* reset umiejętności pasywnych – 1750 PK
* reset atrybutów – 1750 PK
* edycja wyglądu postaci – 4000 PK
* zwój zmiany nacji – 10000 PK
* dodatkowy slot na postać – 12000 PK
– Poprawiono synchronizację NPC – tzw. rubberbanding NPC w walce powinien być teraz znacznie mniejszy
– Poprawiono zachowanie NPC – ich niepotrzebne bieganie wkoło powinno występować teraz rzadziej
– Zmieniono nazwę umiejętności “Nieustraszony” – od teraz nosi ona nazwę “Co mnie nie zabije, to wzmocni”
– Poprawki do umiejętności:
* Żądło - obniżono bonus do obrażeń kłutych z 10% do 5%
* Instynkt przetrwania – od teraz umiejętność ta załącza się, kiedy poziom życia postaci gracza spadnie poniżej 40%, podczas gdy wcześniej było to 20%
* Szał bojowy – od teraz umiejętność załącza się, kiedy poziom życia postaci gracza spadnie poniżej 40%, podczas gdy wcześniej było to 20%
– Na prośbę wielu graczy tymczasowo wyłączono collidery umożliwiające atakowanie drewnianych głównych budynków lokacji kontrolowanych przez graczy, które zostały dodane w poprzedniej aktualizacji, ponieważ wprowadzenie ich znacznie utrudniało walkę we wnętrzu tych budynków - skutkiem ubocznym jest możliwość atakowania graczy przez ściany w tych miejscach

Optymalizacja:

– Wprowadzono poprawki do wielu systemów optymalizacji po stronie serwera, szczególnie odświeżanie stanu zdrowia znajdujących się w pobliżu graczy, NPC i budynków – od teraz są one aktualizowane na znacznie krótszym obszarze i tylko wtedy, kiedy zachodzi w nich widoczna zmiana. Ma to na celu uniknięcie przeciążenia sieci poprzez wysyłanie niepotrzebnych danych
– Poprawiono optymalizację po stronie klienta - odkryliśmy ostatnio, że ładowanie się stref świata po stronie serwera i ich rozładowywanie powoduje duży spike FPS-ów, więc musieliśmy je przebudować; oprócz tego doprowadzi to do mniejszych buildów i rozmiarów aktualizacji, ponieważ Steam znajduje zmiany we wszystkich plikach, nawet jeśli nie wprowadzono w nich zmian

Poprawki:

– Usunięto błąd sprawiający, że Atak tarczą nie nakładał chwiania się na gracze z określonymi umiejętnościami
– Usunięto błąd sprawiający, że atakowanie gracza ze statusem zdrajcy nie było możliwe, jeśli Friendly Fire było wyłączone
– Wprowadzono poprawki do sangmarskiej linii questów
Reply
05-05-2018, 00:19,
#2
RE: Poprawiona optymalizacja, ulepszona rozgrywka i wiele więcej! (v.0.8.2.0)
Podobno już nie można zadawać obrażeń przez ściany, lub wchodzić po stromych zboczach - nadal to można robić - kpina z graczy, okazja dla bugerów. Jak wszedłem w niedostępne miejsce to jeden z takich był bardzo zawiedziony gdy mu napisałem że był to przypadkowy teleport.
Reply
06-05-2018, 11:44,
#3
RE: Poprawiona optymalizacja, ulepszona rozgrywka i wiele więcej! (v.0.8.2.0)
Będziemy wdzięczni za zreportowanie błędu, jeżeli coś podobnego ma miejsce w grze. Pomoże nam to w pracy nad wyeliminowaniem problemu.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.