Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact [email protected]

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trzecia nacja i co dalej?
07-05-2018, 01:20,
#1
Trzecia nacja i co dalej?
Ewenty.
Gloria Victis przed wprowadzeniem trzeciej nacji miała swój porządek. Teraz przypomina parodie gry. Po wejściu na turniej od razu widzimy , że arena walki o środkową flagę nie została zmieniona. Została dodana jedynie ścieżka dla nowej nacji pod kątem 90 stopni do nacji Czerwonych i Niebieskich. Najbardziej poszkodowaną nacją są, teraz Czerwoni. Zanim cokolwiek zrobią są pod ostrzałem łuczników z dwóch pozostałych nacji. Budynek który stoi po lewej stronie Żółtych osłania skutecznie ostrzał między Żółtymi a Niebieskimi. Nacje mogą się umawiać i sztucznie ustalać wynik turnieju. Wygrany przeważnie broni zamku na oblężeniu(zasady niejasne). Oblężenie zamku trzech nacji to chyba najbardziej nietrafione rozwiązanie . Nacja broniąca prawie zawsze wygrywa bo dwie pozostałe walczą ze sobą. Podobnie jak na turnieju można się umawiać i walczyć dwie nacje przeciwko jednej. Po oblężeniu dostajemy nagrodę za walkę broniący dostają 10 razy więcej punktów glorii niż atakujący i gdzie tu sprawiedliwość. Ranking glorii pokazuje teraz , która nacja miała więcej obron zamku. Potem mamy posterunek , rytuał światła lub gniewu. Posterunek to walka dwie nacje przeciwko jednej. Rytuał polega na tym że jedna nacja broni trzech punktów a dwie pozostałe muszą zdobyć tylko jeden gdzie tu logika. Ewenty do poprawy a rozwiązanie jest proste w ewentach mogą uczestniczyć tylko 2 nacje. Pytanie, czy będzie 4 nacja - bo to by rozwiązało wiele problemów. Ja widzę to tak - cztery nacje zapisują się na turniej, w zależności od ilości graczy ustala się pojedynki 1 vs 1. Wygrani atakują zamek przegranych. Potem rytuał lub posterunek tylko dla 2 nacji.
Propozycje.
Gloria Victis to gra z potencjałem ale twórcy wprowadzają nieprzemyślane rozwiązania. Co zrobić żeby było lepiej oto lista:
- wprowadzenie depozytu gildyjnego.
- skrócenie czasu walki o zamki gildyjne teraz to 60 min plus 25.
- wprowadzenie czasu pokoju i czasu wojny
- na czas pokoju stworzyć strefę bezpieczną wokół zamku gildyjnego
- wszyscy gracze z nacji która posiada zamek mogą z niego korzystać
- każdy gracz z zaprzyjaźnionego klanu i będący w drużynie może otwierać i zamykać bramy podczas oblężenia
- gildie mogą posiadać zamki na jednym serwerze
- ograniczenie przechodzenia graczy z serwerów zatłoczonych na serwery mniej uczęszczane w tym samym czasie np. podczas ewentów.
- konto gracza w przyszłości powinno być przypisane do serwera z możliwością zmiany
- każda gildia powinna mieć swój zamek
- stworzenie areny walki miedzy gildiami (zamki gildyjne i pole bitwy)
- wprowadzenie rankingu gildii
- wprowadzenie pojedynków 1 v 1, 2 v 2, 3 v 3, 5 v 5
- katakumby, ragi , brandon , wulkan i inne przyszłe zadania powinny się uruchamiać na zasadzie zapisu na instancje
- wydłużenie czasu bez grabieży po zakończeniu oblężenia
- wprowadzenie tej samej punktacji dla atakujących i broniących zamku plus oczywiście bonus za wykonanie zadania (te same zasady wprowadzić na turnieju)
- w oblężeniach może uczestniczyć określona liczba graczy
- podczas ewentów (czas pokoju) nie można przejmować zamków
C.D.N
Reply
07-05-2018, 18:33, (This post was last modified: 07-05-2018, 18:41 by Naluja.)
#2
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Quote:- wprowadzenie depozytu gildyjnego.
Priorytetowo

Quote:- skrócenie czasu walki o zamki gildyjne teraz to 60 min plus 25.
Ja bym zostawił.

Quote:- wprowadzenie czasu pokoju i czasu wojny
Stanowcze nie! Zabije kompletnie grę.

Quote:- na czas pokoju stworzyć strefę bezpieczną wokół zamku gildyjnego
Na czas poza oblężeniem, jak najbardziej.

Quote:- wszyscy gracze z nacji która posiada zamek mogą z niego korzystać
Tak.

Quote:- każdy gracz z zaprzyjaźnionego klanu i będący w drużynie może otwierać i zamykać bramy podczas oblężenia
Wpierw to by musiał powstać sojusz miedzy gildyjny. Ciekawym pomysłem było że lider/oficer może ustawić które bramy może otwierać każdy, z sojuszu lub tylko gildia, do tego spawn ktory mozna ustawic dla graczy z poza gildii

Quote:- gildie mogą posiadać zamki na jednym serwerze
Bez sensu. Co Cię to boli kto ile zamków ma i na jakim servie - chcesz to odbij.

Quote:- ograniczenie przechodzenia graczy z serwerów zatłoczonych na serwery mniej uczęszczane w tym samym czasie np. podczas ewentów.
??

Quote:- konto gracza w przyszłości powinno być przypisane do serwera z możliwością zmiany
Nie. Wg mnie lepiej by było aby postacie byly przypisane do servera i ograniczenie jeden server = jedna nacja. Np Wolfield tylko Midlandem grasz a na Estovi tylko Szmirkiem

Quote:- każda gildia powinna mieć swój zamek
Jak sobie zdobędzie...

Quote:- katakumby, ragi , brandon , wulkan i inne przyszłe zadania powinny się uruchamiać na zasadzie zapisu na instancje
Też tak uważam.

Quote:- w oblężeniach może uczestniczyć określona liczba graczy
- podczas ewentów (czas pokoju) nie można przejmować zamków
Bez jaj... xd
co byś robił w tym czasie w glorii, na kury polował? Tongue


Pozdro!
Reply
08-05-2018, 16:47,
#3
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Cytat:
- wprowadzenie czasu pokoju i czasu wojny
Stanowcze nie! Zabije kompletnie grę.

Jak kogoś rajcuje nocne przejmowanie pustych zamków to trzeba zostawić. Niby co zabije grę? Nikt nie gra 24h na dobę w końcu trzeba iść spać. Godziny są do ustalenia może być np 6 godz pokoju i 18 wojny.

Cytat:
- skrócenie czasu walki o zamki gildyjne teraz to 60 min plus 25.
Ja bym zostawił.

Czas może zostać ale walki powinny odbywać się raz na tydzień bo codzienne warowanie na zamku jest zbyt meczące ten kto ma zamek wie o tym wieje nudą.

Cytat:
- ograniczenie przechodzenia graczy z serwerów zatłoczonych na serwery mniej uczęszczane w tym samym czasie np. podczas ewentów.
??

I co tu jest niezrozumiałe? np. mamy oblężenie stosunek graczy 15/20/10 serwer dukla Żółci bronią i wołają o pomoc oblężenie wygrane nagle jest przegrane bo na serwer wbiło 50 Żółtych graczy z innych serwerów.

Cytat:
- gildie mogą posiadać zamki na jednym serwerze
Bez sensu. Co Cię to boli kto ile zamków ma i na jakim servie - chcesz to odbij.

Serwery powinny być niezależne. Jaki sens ma gra jeśli przykładowo z 20 serwerów zbierzemy graczy stworzymy gildię miedzy serwerową i zrobimy kalkę mapy na wszystkich pozostałych. Po to są tworzone serwery na różnych kontynentach żeby nie było dużych lagów między graczami i żeby rywalizacja była w miarę zbalansowana. Jak ktoś myśli inaczej to chyba go głowa boli.

Cytat:
- w oblężeniach może uczestniczyć określona liczba graczy
- podczas ewentów (czas pokoju) nie można przejmować zamków
Bez jaj... xd
co byś robił w tym czasie w glorii, na kury polował?

Jakoś nie bawią mnie pojedynki 50/10/10 musi być jakiś balans bo gra wtedy traci sens. Nie poluje na kury ale jestem wtedy na turnieju i komunikaty że zamek jest atakowany to jakieś jaja - tylko Glorii.

Cytat:
- każda gildia powinna mieć swój zamek
Jak sobie zdobędzie...

Bardziej chodziło mi o zamek którego nie trzeba zdobywać i służy tylko do pojedynków między gildyjnych arena walki pośrodku pole bitwy i 2 zamki. To pomysł z innej gry, ale warty uwagi.
Reply
08-05-2018, 22:13,
#4
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Ja bym chętnie zobaczył propozycje Maxximusa wcielone w kod gry.
Czy jakiś przedstawiciel producenta ustosunkuje się do propozycji?
Reply
12-05-2018, 22:30, (This post was last modified: 12-05-2018, 22:36 by efebu97.)
#5
RE: Trzecia nacja i co dalej?
To jest prawda, np mamy 15 ludzi a sangmar zbiera sobie całą nację ze wszystkich serwerów i w kilka gildi zdobywają jeden.... No i przejmowanie zamków chociaż raz na dwa dni a nie codziennie stoją ludzie a wkoncu 5 dnia jest mało bo większość nie chce stać bezczynnie znów albo nie mogą bo praca a oni to wykorzystuja i zabierają. Zaproponowalbym 3 dni w tygodniu np poniedziałek, środa,, piątek lub wtorek, czwartek i jeden w weekend. Przydałoby się naprawić sprawę z tokenem żeby gildia z wrogiej nacji nie przedłużala sobie czasu gdzie niby ten czas miał być na tą samą nację.
Reply
12-05-2018, 22:40, (This post was last modified: 12-05-2018, 22:42 by efebu97.)
#6
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Powiększenie mapy tak żeby wyglądało to na realistyczne kraje i rozmieszczenie zamków gildyjnych inaczej tak zeby po jednym zamku każda nacja miała szansę mieć przez większy czas, co by pozwoliło to na rozwijanie spokojne w jakimś stopniu każdej nacji a nie że jedna nacja wpada w kilka gildi i zabiera wszystko w godzinę.
Reply
14-05-2018, 12:36, (This post was last modified: 14-05-2018, 12:41 by ZewKrwi.)
#7
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Jestem przeciwnikiem ograniczania gry innym, więc jeśli ktoś lubi niech gra o 22 z wieloma graczami, inny przejmuje puste keepy o 3 w nocy, a inny któremu nie chce się tego robić niech sobie kopie w kopalni czy rąbie w tartaku jak lubi to robić. Jeśli jest to problem raczej dałbym możliwość rozbudowy do poziomu takiego, aby zamek musiały przejmować minimum 3 osoby, co sprawi że ludzie będą się pionawać, integrować i będzie pozytywnym aspektem gry.

Nie zazdroszczę nikomu, ani nie żałuje posiadania wielu zamków. Gra jednak potrzebuje minimum balansu, tak aby gracz nie zależnie od nacji miał trochę zabawy i szansy do wyrównanej walki. Uważam że brak tego balansu występuje na serwerach EU, gdzie obecnie 1 frakcja ma 5 zamków na 6, w tym 1 gidia 2 druga 3. Gdyby prócz posiadania zamków grały na nich aktywnie, nie miałbym nic przeciwko. Ponieważ jednak wygląda to na taką zabawe w psa ogrodnika, wezmę żebyś ty nie miał, ewentualnie patologii typu zapłać za zamek, albo żebyśmy ci nie zabrali, staje się to szkodliwe dla GV. Będzie to zniechęcać ludzi do gry jak i pogłębiania się braku balansu.
Uważam że prostym rowiązaniem tego problemu byłoby ustawienie zegara oblężeń na obu serwerach na taki sam, tak aby z jednej strony duże gildie miały wciąż możliwość wyboru najlepszych zamków, jak i posiadania ich wielu, jednak nie więcej niż faktycznie są w stanie w jednym czasie utrzymać. To da szansę gildiom takim jak np Stormur od Ismirów posiadanie zamku, a społeczności zapewni pewien balans między frakcjami, gdzie gracz będzie mógł wybrać frakcję oraz mógł w niej grać bez obaw że na lvl powiedzmy 60 stanie się to bezsensowne i przestanie grać w GV.
Jest to także szkodliwe dla samego serwera Estovia, bowiem gracze skupieni wokół niego walczyć muszą z zergiem z serwera wolf i serwer ten ma problem normalnie się rozwijać i nie przeszkadza mi tu jak ktoś przychodzi tu grać, jednak jeśli robi to tylko przy ataku na zamek, zaś później przez 23h go nie widać, to jest to trochę bezsensowne.
Myślę że warto, albo traktować te serwery równorzędnie i pozwolić im się tak rozwijać, albo złączyć w 1 o większej mocy.

Posiadanie zamku gildiowego jest trochę bezsensowne, bowiem koszt jest nie proporcjonalny do zysku. Owszem to prestiż i daje szanse do rywalizacji z innymi gildiami. Brakuje jednak marchewki w postaci bonusu do expa dla nacji posiadającej zamek, jakiegoś unikatowego eventu np Sker katakumby i tylko nacja posiadająca może wejść, albo chociaż jakiś mini boss typu 3 olbrzymy na 100lvl i jakiś quest, nawet kupca z unikalnymi receptami, czy kraftera +4 no cokolwiek, łącznie z logistykiem który mógłby połączyć wschód z zachodem.

Gildie budują społeczność wokół gry i kiedy w grze się nie wiedzie trzymają ich w niej. Do tego potrzebne są jednak pewne narzędzia, aby mogły istnieć oraz cele dla których warto funkcjonować.

Co mamy powiedzieć naszym graczom na pytanie dlaczego frakcja Midland w przeciągu miesiąca miała na Estovii po turnieju chyba tylko 1 obronę? Nie znamy nawet mechanizmu co o tym decyduje, czy jak wytłumaczyć graczom co robić na end game? A po co są siege jak nic z tego nie ma? Albo jeszcze lepiej zróbmy event wulkan tylko potrzeba grzybków, ale Midlandzi nie mają u siebie grzybów, trzeba się przelogować na Ismira...
Reply
14-05-2018, 13:09,
#8
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Więc Smile Codzienne obrony z czasem stają się nudne i zniechęcają. W miarę możliwości obronny powinny być w tym samy czasie, żeby nie było niepotrzebnych rajdów po serwerach. Zmiany serwera powinny być z interwałem np. 20 min. Każdy serwer powinien budować własną społeczność, co nie wyklucza zdarzeń globalnych na wszystkie serwery zaprojektowanych przez team.
Czy ma sen utrzymywanie serwera na M, jakie ma statystyki?
Reply
14-05-2018, 13:46, (This post was last modified: 14-05-2018, 13:49 by efebu97.)
#9
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Właśnie. Albo dać możliwość tylko do posiadania 2 zamków ale na wszystkie serwery, bo trochę ciężko ustawić ten sam czas gdzie są inne godziny. To jest głupie tak jak mówił zew, gdy na serwerze X rywalizuja że sobą równe gildie a tu wpada tłum z ludniejszego i tamci tracą zamki.
Reply
16-05-2018, 08:47,
#10
RE: Trzecia nacja i co dalej?
Wydaje mi się że wystarczyłoby przesunąć godziny oblężeń na obu serwerach na 18-19, zaś ich codzienność nie jest uważam zła, bo pozwala na posiadanie zamków przez tych którym na tym zależy i nie wystarczy zmobilizować społeczność 1 dnia żeby zająć wszystkie zamki, co daje szanse większej liczbie gildii.
Jakąś pomocą byłoby też wyłączenie npc na eventach po turnieju tzn żeby były to czysto pvp event, bowiem na dziś nie dość że 2 atakujące frakcje walczą między sobą, to potem muszą walczyć z frakcją broniącą + npc do tego, co jak łatwo się domyślić skutkuje że przy balansie frakcji np 20/20/20 brakiem jakichkolwiek szans na zdobycie zamku. To zaś prowadzi do opuszczania eventu przez graczy.
Możnaby również uzależnić to która frakcja broni od wyniku turnieju tzn frakcja która wygra turniej broni zamku przez 20 minut. Frakcja która była druga atakuje przez 20 minut, zaś frakcja która była 3cia atakuje tylko przez 15 minut. Nadałoby to dodatkowy sens turnieju, bo zarówno wygrana jaki zajęte miejsce miałoby znaczenie. Do tego skrócenie czasu oblężenia dla frakcji najsłabszej dałoby szanse 2 w rankingu frakcji na zajęcie zamku pod koniec oblężenia w walce 1v1.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.