Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oblężenie Seaclaw, craft, tarcze
29-05-2018, 13:36,
#1
Oblężenie Seaclaw, craft, tarcze
1. Kto projektował respawn dla midów pod Seaclaw? Bo mam dla niego statuetkę Złotego Starpona. Żeby mógł się sam … tak jak to zrobił z midami Smile Taki żarcik. Respown wygląda słabo, nie wiem jak inne nacje mają może podobnie ale w stosunku do obrońców jest to źle zaprojektowane.
Zanim cokolwiek zrobicie zagrajcie sami i zobaczcie jak to wygląda wieczorową pora i nie z pracy tylko z domu.

2. Kunst ist tot! Czyli craft nie żyje, sztuka sama dla siebie. Rzemiosła już nie służą wytwarzaniu potrzebnych przedmiotów ale nabijaniu poziomu w poszczególnych sztukach. Starzy gracze mający kilka postaci mają zawalone sloty sprzętem, same chomiki. Zużywanie się wyposażenia wynosi zero, a już w ogóle tarcze stanowią kategorię samą dla siebie. Jeden dobry set wystarcza na kilka lat Smile

Można przyjąć takie zasady
- zużycie wytrzymałości do 25 procent, to się wyklepie czyli tylko naprawa za pieniądze w warsztacie, odzyskanie 80 procent straconych punktów
- zużycie wytrzymałości 25-50 procent , będzie pan zadowolony czyli naprawa za pieniądze plus materiały naprawcze np. dla pancerza blacha, paski skóry, a dla kolczugi ogniwa, płótno, zwrot 70 procent straconych punktów
- zużycie wytrzymałości 50-75 procent , gniotsa nie łamiotsa czyli naprawa za pieniądze plus materiały oraz zwrot tylko 60 procent utraconych punktów
- zużycie powyżej 75 procent, szrot brak możliwości naprawy
Przedziały liczone z całkowitej liczby punktów .

Jeśli ktoś twierdzi że sprzęt się zużywa to jest zwykłym chomikiem i dusi groszem.

3. Tarcze są nieśmiertelne, przyjmują tyle ciosów i nic im nie ma. Sytuacja że występuje zmęczenia ramienia jest jak najbardziej w porządku ale już nie rozumiem sytuacja zablokuj 3 ciosy pod rząd a dostaniesz jakiś bonus. Tarcze powinny się bardziej zużywać niż inne elementy opancerzenia.
To tak jakby zaliczyć trzy dzwony samochodem i cieszyć się że nam wzrosła odporność maski!
Reply
29-05-2018, 21:31,
#2
RE: Oblężenie Seaclaw, craft, tarcze
Nie ma co się wysilać, forum jest martwe a twórcy gry nie potrafią naprawić nawet najprostszych rzeczy, więc ciężko wymagać od nich czegokolwiek a tylko marnujesz sobie klawiaturę Big Grin
Reply
30-05-2018, 00:37,
#3
RE: Oblężenie Seaclaw, craft, tarcze
Na odpowiedzieć nie liczę, sam sobie ją udzielę
Znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Niech postawią dodatkowy serwer z ograniczeniami. Na którym będą sprawdzać jak gar się zachowuje gdy gracze mają podobny ping np. do 70. Później gracze 70 do 150 i na końcu mix, ciekawe co wyjdzie.
Taki sam jak reszta tylko z całkowicie wyłączonym lootem.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.