Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
08-06-2018, 14:58,
#1
Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
[Image: 4f04052a7fb98f2567bc3cd65fd94ec1d607c0ba.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Nowa aktualizacja z liczną ilością poprawek właśnie zawitała na serwery! Wprowadziliśmy zmiany w Stanie Wojny, nowe mechaniki przedmiotów (czytajcie poniżej!) i usunęliśmy wiele błędów. Pragniemy również podzielić się z Wami tym, nad czym obecnie pracujemy.

Miłej lektury i do zobaczenia w walce!

Odsłaniamy kulisy produkcji!

Średniowiecze... Czasy, w których opowieść o wojowniku mogła mieć większą wartość niż wynik bitwy, w której wziął udział. Jednak Średniowiecze nie było wypełnione jedynie wojownikami. W tamtych czasach było również wielu zwyczajnych ludzi, którzy zajmowali się dostarczaniem niezliczonej ilości dóbr potrzebnych do przeprowadzenia efektywnej kampanii wojennej: kowale, krawcy, myśliwi, zielarze i... chłopi. Przecież nie chcielibyście prowadzić wojny o pustym żołądku, prawda?

Przeczytajcie o wspaniałościach, które szykują dla Was nasi designerzy. Wszystko po to, żeby rozszerzyć możliwości oferowane przez rozgrywkę i pozwolić Wam na poczucie jeszcze większej immersji w tętniącym życiem średniowiecznym otwartym świecie! Czego zatem możecie oczekiwać po najbliższych aktualizacjach?

Gotowanie i system głodu

Zawsze chcieliście zostać kucharzami polowymi? Już niedługo będzie to możliwe! W jednej z najbliższych aktualizacji dodamy nową gałąź rzemiosła związaną z gotowaniem i systemem głodu. Odczuwanie głodu przez długi czas zawsze będzie miało negatywne skutki, więc pamiętajcie o tym, żeby jeść regularnie... i jeść dobrze! Uzdolniony kucharz będzie w stanie przygotowywać lepsze posiłki, które pozwolą Wam na szybszy powrót do siebie po ciężkiej walce. Poza tym każdy wojownik wie, że chociaż ciepły posiłek jest prawdziwym błogosławieństwem, to szybko staje się zimny, niesmaczny i po prostu przeciętny, dlatego upewnijcie się, że Wasza kucharz zajmie zaszczytne miejsce w szeregach Waszej armii!

– Jedzcie regularnie, żeby zdobyć siłę!
– Spożywajcie posiłki wysokiej jakości, by przezwyciężyć trudy wojny
– Opanujcie umiejętność gotowania do perfekcji, żeby zapewnić swoim sojusznikom posiłki wysokiej jakości
– Polujcie na niebezpieczne zwierzęta, by zdobyć dla kucharzy wysokiej jakości mięso
– Zwracajcie uwagę na czas, w którym Wasz posiłek stanie się zimny lub się zepsuje
– Uprawiajcie swoje własne warzywa i zioła wymagane do przyrządzania posiłków wysokiej jakości – czytajcie poniżej!

System uprawy roli

Wkrótce będziecie w stanie uprawiać własne rośliny! Znajdźcie tylko odpowiednie miejsce - pole na farmie lub jakiekolwiek inne wystarczająco płaskie. Następnie wysiejcie, co tylko chcecie: warzywa, zioła, zboże lub len. Miejcie jednak baczenie na swoje plony - zwierzęta i wrodzy napastnicy nie przegapią okazji do zebrania owoców Waszej pracy! Bądźcie gotowi do ich obrony!

– Sadźcie nasiona i uprawiajcie własne warzywa, zioła, zboże i len
– Dbajcie o swoje rośliny - chrońcie je przed zwierzętami i wrogami, chwastami i złymi skutkami zaniedbania
– Zbierajcie więcej plonów, jeśli zostały zasiane na obszarze PvP
– Dostarczajcie zielarzom zioła wymagane do stworzenia wielu lekarstw i eliksirów podnoszących Wasze fizyczne możliwości – czytajcie dalej!

Zielarstwo

Kiedy wprowadzony zostanie system uprawy roli, będziecie w stanie uprawiać własne zioła i wytwarzać z nich produkty alchemiczne! Bazują one na rzeczywistych właściwościach danych ziół i stanowią kolejną możliwość wzmocnienia Waszej postaci w pożądany przez Was sposób i dostosowania jej do Waszych potrzeb... Są jednak również niebezpieczeństwem dla tych, którzy nieostrożnie je stosują. Nie przesadzajcie!

– Przygotowujcie lekarstwa na trucizny i wytwarzajcie bandaże używane do zatrzymywania krwawienia
– Wytwarzajcie eliksiry, które pozwolą Wam podnieść swoje możliwości do maksimum, a nawet przekroczyć fizyczne możliwości ludzkiego ciała (uwaga na efekty uboczne!)
– Twórzcie możliwe do skonsumowania przedmioty, które dadzą Waszym sojusznikom wolność w rozwijaniu ich postaci, dzięki czemu bardziej będą odpowiadać ich stylowi gry

Aktualizacja balansu związanego z rzemiosłami

Dzięki dodanym przez nas mechanikom zamiany przedmiotów w inne, potrzebnym do nadchodzącej aktualizacji wprowadzającej gotowanie, będziemy w stanie znacząco obniżyć czas potrzebny do wytworzenia określonych dóbr. W celu uniknięcia sytuacji, w której gracze posiadają maksymalną ilość każdego potrzebnego materiału (przez co są w stanie uzbroić całe armie), materiały będą niszczyć się z czasem - drewno zbutwieje, żelazo zardzewieje i tak dalej. W efekcie zmiana ta pozwoli zmniejszyć wysiłek potrzebny do wytworzenia nowego miecza od podstaw!

Changelog v.0.8.2.5

Aktualizacja Stanu Wojny:


– Jeżeli token jest użyty przez gildię wrogiej nacji, Stan Wojny rozpoczyna się standardowo (w przypadku Skergard każda gildia jest traktowana jako wróg)
– Jeżeli token jest użyty przez gildię tej samej nacji, Stan Wojny jest pomijany i rozpoczyna się Ostateczna Bitwa, poprzedzona Stanem Rozstrzygania
– Jeśli token jest użyty zarówno przez gildie zarówno z sojuszniczej, jak i wrogiej nacji, rozpoczyna się Stan Wojny przechodzący potem w Ostateczną Bitwę, poprzedzone Stanem Rozstrzygania, podobnie jak w powyższym przypadku
– Od teraz flaga nie może być przejęta podczas Stanu Rozstrzygania
– Od teraz tylko gildie, które użyły tokenu, mogą przejąć daną lokację podczas Ostatecznej Bitwy, jeśli to one są gildiami, które zdjęły flagę
– Usunięto zwalnianie obrotu gracza podczas trzymania przycisku ataku lub blokowania
– Dodano zdobywanie doświadczenia za rankingowe potyczki na arenie - 100% za wygraną potyczkę i 1/3 za przegraną
– Zaktualizowano nagrody za kontrolowane lokacje
– Zmieniono nazwę okna Glorii na "Rankingi"
– Podniesiono poziom szczegółowości detali podmienianych w drewnianych budynkach głównych

Rozgrywka:

– Wprowadzono mechaniki zamiany jednych przedmiotów w inne. Jest to wymagane przez planowaną przez nas aktualizację związaną z gotowaniem i będzie odpowiedzialne za ochładzanie się ciepłych posiłków i psucie się jedzenia; w przyszłości system ten będzie użyty w celu dodania niszczenia się materiałów rzemieślniczych, co pozwoli nam na znaczące obniżenie czasu potrzebnego do wytwarzania różnorakich dóbr bez obaw o problemy związane z ekonomią
– Dodano niszczenie się fragmentów Klucza potrzebnego do wystartowania globalnego wydarzenia na Ragiego Buntownika – fragmenty zamienią się w złom żelazny po upływie 24 godzin
– Dodano przerywanie ruchu gracza i podejmowanych przez niego akcji po wymuszonym wyłączeniu gry lub użyciu kombinacji Alt-F4
– Poprawiono format wyświetlania się czasu w podczas potyczek rankingowych
– Poprawiono komunikaty wyświetlające się podczas rankingowych potyczek arenowych
– Wyłączono możliwość zapisywania się do turnieju PvP podczas rankingowych potyczek arenowych
– Dodano brakujących sangmarskich Bogatych Kupców w Zakonie Pierwotnej Wiary i Zamku Audunstede
– Dodano resetowanie się zmniejszania ilości Glorii zdobywanej za przejęcie kilku lokacji pod rząd po upływie godziny od czasu przejęcia ostatniej lokacji

Poprawki:

– Usunięto błąd powodujący wcześniejsze kończenie się oblężenia, jeśli przejęta została poprzednia lokacja związana z oblężeniem
– Poprawiono spawnpointy w fortach Dundrum, Ystad i Eaglenest
– Usunięto błąd powodujący unoszenie się postaci innych graczy w powietrzu podczas biegu lub bezczynnego stania
– Usunięto problem po strone klienta, który powodował spadki FPS-ów podczas zbliżania się do nierozbudowanych lokacji
– Usunięto wizualny błąd w Forcie Rodrock, który sugerował możliwość rozbudowy fragmentu jednej ze ścian powyżej 3 tieru
– Naprawiono maksymalną ilość stacku buffów związnaych z Akwiliańskim Winem
Reply
08-06-2018, 16:37,
#2
RE: Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
Dodajcie taki ficzer dla graczy żeby można było w tych małych skrzynkach rozsianych po mapie zostawiać przedmioty Smile Co do nowych jobów to już napisałem.
Reply
12-06-2018, 01:16,
#3
RE: Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
ta gra coraz bardziej odchodzi od założeń jakie były kiedyś przedstawiane.
zamiast stworzyć system walki konnej, powstał system bycia farmerem, jak bym chciał być farmerem to bym grał w "my little farm" , system głodu, lol no proszę was, po co to?
miała być gra o podbojach, eksploracji, walce między królestwami npc i tymi stworzonymi przez graczy, miały być bitwy dużych armii złożonych z graczy i nie lag party Smile
nie wróżę tu sukcesu, choć kiedyś w to wierzyłem.
może jeszcze się ogarniecie, liczę na to
Reply
12-06-2018, 13:25,
#4
RE: Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
No własnie system głodu wydaje się być sensowny, realnie taka walka jest wyczerpująca i wymaga uzupełnienia kalorii, oprócz jedzenia wprowadził bym jeszcze picie.
Reply
13-06-2018, 23:49,
#5
RE: Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
Nic nie odchodzi od założen, farming był w załozeniach. Oprocz tego, co moze byc tutaj nie oczywyste, farming bedzie stawiał roślinki tam gdzie gracz zechce. Ten sam lub podobny system bedzie mozna wykorzystac chociazby do stawiania rzeczy w polu, moze jakies polowe warsztaty, ogniska, namioty a moze trebusz. Nie bede zdradzac bo pozniej gadaja ze kłamie.
Reply
14-06-2018, 00:10,
#6
RE: Przygotujcie się do uprawy roli! - poprawki i kulisy produkcji (Aktualizacja v.0.8.2)
Ok poczekamy zobaczymy.
Ale zdania nie zmienię, zbyt wolny rozwój projektu jak na te lata, a zaczynałem na pierwszej wersji dla ludu, na tym etapie już powinien być system walki konnej chociaż, walka sama w sobie dopracowana.
Kurde no udziela mi się brak gry w tym klimacie, ruszcie się no Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.