Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Ranking gildii i gotowanie! (Aktualizacja v.0.8.3 – Steam Patch 125)
16-06-2018, 17:12,
#1
Ranking gildii i gotowanie! (Aktualizacja v.0.8.3 – Steam Patch 125)
[Image: e5e512f1adc956b7aaefd5eff6c8692eff4b3d21.jpg]

Wypróbujcie nową aktualizację, która właśnie zawitała do MMORPG Gloria Victis! Prowadzenie wojny w rozległym otwartym świecie Średniowiecza może być wyczerpujące, dlatego wprowadziliśmy system gotowania! Spróbujcie wielu nowych posiłków i nauczcie się nowych recept, a także pamiętajcie o tym, żeby jeść regularnie i wzmacniać się w ten sposób przed walką! Pamiętajcie też o tym, że ciepły posiłek jest prawdziwym błogosławieństwem, więc lepiej, żeby w Waszych szeregach znalazło się miejsce dla kucharza polowego!

Ponadto, teraz gildie mogą walczyć o sławę w dodanym właśnie rankingu gildii! Gildie awansują w nim poprzez zdobywanie Punktów Gildii, które można uzyskać za kontrolowane zamki gildyjne, ale jeśli chcecie, możecie też wesprzeć swoją gildię bezpośrednio – czytajcie poniżej!

Co jeszcze czeka Was w naszej najnowszej aktualizacji? 4 nowe lokacje do podbicia, 16 nowych questów dla każdej nacji, poprawione rozmieszczenie kilku lokacji i wiele innych poprawek i usuniętych błędów. Intensywnie przygotowujemy się również do wprowadzenia niedługo systemu uprawiania roli!

[Image: 4f04052a7fb98f2567bc3cd65fd94ec1d607c0ba.jpg]

Przekonajcie się sami i do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.8.3.0

System gotowania:


– Wprowadzono system głodu posiadający 3 stany wyświetlane jako buffy: Umierający z głodu, Głodny i Najedzony. Są one zależne od posiadanego przez postać Poziomu Jedzenia
– Postać traci 6 Punktów Jedzenia na minutę, kiedy się porusza, i 2 punkty, kiedy stoi w miejscu. Maksymalna ilość Punktów Jedzenia wynosi 1000 i może być całkowicie przywrócona po spożyciu 4 posiłków wysokiej jakości, co nakłada dodatkowo trwający 2 godziny buff i dodatkową godzinę bez debuffu; Poziom Jedzenia nie spada, kiedy postać nie jest zalogowana
– Wprowadzono system gotowania z 16 nowymi posiłkami, 2 nowymi rodzajami surowego mięsa i 4 nowymi rodzajami surowych ryb
– Jeśli Wasza postać posiada status Umierającej z głodu, otrzymuje 10% mniej maksymalnej ilości punktów zdrowia i staminy
– Jeśli Wasza postać posiada status Najedzony, otrzymuje 1% więcej maksymalnej ilości punktów zdrowia i staminy, i 5% więcej do regeneracji punktów zdrowia i staminy zależnej od stacku buffu (można posiadać maksymalnie 10 stacków). Stack buffu jest zależny od przeciętnej jakości jedzenia spożywanego w czasie
– Wprowadzono różne typy rodzaje jedzenia: surowe [tylko dla mięsa i ryb], świeżo przyrządzone, odgrzane, zimne i zepsute – wprawny kucharz polowy będzie więc doskonałą pomocą podczas kampani wojennych!
– Surowe jedzenie psuje się po przynajmniej 3 dniach, świeżo przygotowane posiłki stają się zimne po godzinie, zimne jedzenie psuje się po przynajmniej 7 dniach. Są to wartości minimalne, niektóre przedmioty takie jak ziarna czy piwo posiadają znacznie dłuższy czas potrzebny do zepsucia; obecny czas potrzebny do zepsucia się jest obliczany jako średni dla wszystkich przedmiotów w stacku; wiemy, że niektórzy nasi gracze nie logują się codziennie, więc czas potrzebny do zepsucia się posiadanego przez nich jedzenia będzie przesunięty o 1,5 miesiąca. Ma to na celu umożliwienie im przetworzenia posiadanego jedzenia (pamiętajcie, że dodanie świeżo zebranego/przyrządzonego jedzenia do stacku zaowocuje zmniejszeniem przeciętnego czasu nałożonego na określony stack)
– Jeżeli przegapicie czas, w którym jedzenie jest ciepłe, możecie raz je odgrzać, chociaż akcja ta nieznacznie obniży jego jakość. Na spożycie posiłku lepszej jakości niż zimne będziecie mieć dodatkową godzinę (po jej upływie odgrzane jedzenie zepsuje się)
– Wprowadzono Handlarzy żywnością w stolicach i lokacjach nacyjnych. Można u nich zakupić jedzenie i recepty, z których można nauczyć się przyrządzać określone posiłki – im bliżej centralnych obszarów PvP, tym lepszy oferowany przez Handlarzy asortyment

Znane naprawione błędy:
– Błąd wizualny – wyświetlanie się wartości bonusów w opisie buffa nie było poprawne
– Błąd wizualny – wybór Kociołka Rycerskiego w oknie rzemiosła

Ranking gildii:

[Image: d8f57a2cc649649e2682a5d629ac39196e67481e.jpg]

– Wprowadzono ranking gildii bazujący na ilości punktów zdobytych za zabijanie przeciwników w otwartym świecie
– Zabicie wrogiego gracza w otwartym świecie (nie na arenie ani w czasie potyczek rankingowych i turniejów) daje 500 Punktów Nacji, które zabity gracz traci ze swojego konta
– Jeśli ilość posiadanych przez przeciwnika Punktów Nacji osiągnie minimalną wartość bądź też nie posiada on jeszcze 30 poziomu na żadnej ze swoich postaci, nie otrzymacie punktów za zabicie go
– Jeśli ilość Twoich Punktów Nacji spadnie poniżej 0, będą się one z czasem regenerować - szybkość regeneracji zależy od ilości lokacji nacyjnych kontrolowanych przez Waszą nację
– Lokacje połączone linkami ze stolicą zapewniają 50% więcej Punktów Nacji
– Udział w zabiciu w otwartym świecie gracza tej samej nacji, który nie jest oznaczony jako zdrajca, jest karane utratą 500 Punktów Nacji
– Posiadanie dodatniej ilości Punktów Nacji nieznacznie zmniejsza czas respawnu i punkty grabieży, które inni gracze otrzymają podczas próby ograbienia Waszej postaci
– Każdy atak (nawet zablokowany) dokonany w otwartym świecie na sojuszniczym graczu, który nie jest oznaczony jako zdrajca, jest karany utratą 1 Punktu Nacji
– Gildie mogą zdobywać Punkty Gildii – zarówno od graczy, którzy oddają gildiom Punkty Nacji poprzez porozmawianie z NPC w stolicach lub zamkach gildyjnych, jak i w dłuższym okresie czasu za kontrolowanie zamków gildyjnych; Punkty Gildii każdej z gildii są wyświetlane w oknie Rankingów
– Jeśli gracz opuszcza gildię, wszystkie Punkty Nacji, które na nią przeznaczył, są automatycznie usuwane z konta gildii i nie ma możliwości przywrócenia ich na konto gracza
– Od teraz gildie zdobywają i tracą Poziomy Gildii po zdobyciu lub utracie określonej ilości Punktów Gildii
– Od teraz maksymalny poziom możliwej rozbudowy budynków w zamkach gildyjnych – za wyjątkiem głównego budynku – są ograniczane przez obecny Poziom Gildii; jeśli zamek gildyjny jest przejęty przez gildię, której poziom jest zbyt niski w stosunku do istniejącej rozbudowy. Nie będzie ona w stanie rozbudowywać budynków dalej bez osiągnięcia wymaganego poziomu, ale jednocześnie poziom rozbudowy budynków nie będzie zmniejszony

PvP w otwartym świecie:

[Image: 06c494301cacf09c9035ca04f0ed0253bdbdf4a8.jpg]

– Dodano 4 nowe lokacje nacyjne: Farmę Mereley, Tartak Mereley, Farmę Dunfen i Mudmine w celu ukończenia szablonu lokacji PvP dla graczy posiadających niższy poziom
– Przeniesiono midlandzkie i ismirskie forty ostatniej linii obrony – Fort Dunfen i Fort Mereley - w nowe miejsca, w celu dopasowania ich do pozycji Fortu Serai i dodanych ostatnio fortów w strefie wolnej od grabieży
– Zaktualizowano połączenia linków w midlandzkich i ismirskich fortach ostatniej linii obrony w strefach wolnych od grabieży
– Przeniesiono Zamek Skogar i Ulfgard wraz z ich małymi flagami na południe w celu zredukowania odległości potrzebnej do podróżowania wzdłuż linku Ismir-Sangmar
– Przeniesiono jeden ze spawnów związanych z oblężeniem Fortu Ystad do lokalizacji bliższej celu

Rozgrywka:

[Image: 8fa8644f8c602ec6500c9491d51620570fb95822.png]

– Dodano po 16 nowych questów dla każdej nacji przypisanych do dodanych ostatnio niewielkich lokacji
– Dodano małe strefy wolne od grabieży na bezpiecznych spawnach: oborach w lokacjach do przejęcia, komnatach w zamkowych basztach i sprawny dla atakujących w wydarzeniu Posterunek Rzeczny

Poprawki:

[Image: 2bb39f29e9ed37fb892ce6beb6eed7e82ed7b574.jpg]

– Usunięto błąd powodujący rozpoczynanie się Stanu Wojny poprzez używanie tokena w ramach czasowych Stanu Wojny jeśli jeszcze się on nie rozpoczął
– Usunięto błąd powodujący blokowanie się na schodach w depozycie w Baalhammonie
– Usunięto błąd sprawiający, że przenoszenie przedmiotu do depozytu za pomocą podwójnego kliknięcia prawego przycisku myszy powodowało wyświetlanie się paska interakcji
– Wprowadzono poprawki do questów
Reply
16-06-2018, 19:37,
#2
RE: Ranking gildii i gotowanie! (Aktualizacja v.0.8.3 – Steam Patch 125)
Każdy będzie mógł być dobrym kucharzem, zielarzem itd. jednoczesnie? To do pupy taki system. Sam sobie zrobię zbroję, broń i kurczaka z grila. Super specjalizacja wśród graczy, zero trudności. Jak już PVP kuleje to liczyłem przynajmniej na dobre Second Medieval Life z elementami PVP Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.