Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Sierpy i kociołki w dłoń! Do gry zawitało zielarstwo! (Changelog v.0.8.3.1)
23-06-2018, 13:21, (This post was last modified: 26-06-2018, 13:12 by Skolopendrokot.)
#1
Sierpy i kociołki w dłoń! Do gry zawitało zielarstwo! (Changelog v.0.8.3.1)
[Image: 351.jpg]

Potrzebujecie przerwy od podbijania ziem wroga i pozostawiania za sobą morza trupów? Stwórz parę wywarów - Gotowanie i Zielarstwo zostało właśnie rozszerzone o całą dodatkową gałąź wytwarzania pożywienia! Ponad 20 recept do nauczenia i 13 nowych rodzajów roślin do zebrania. Sierpy w dłoń!

Pragniemy również uchylić Wam kulisy pracy nad Glorią. Obecnie testujemy nowe bloki kierunkowe posiadające osobne animacje dla każdego bloku. System blokowania będzie również lepiej zsynchronizowany niż obecny i zawita na serwery już w przyszłym tygodniu!

Changelog v.0.8.3.1

Rozgrywka:


– Wprowadzono gałąź rzemiosła związaną z wytwarzaniem pożywienia z ziół – 21 nowych recept, które można zakupić od handlarzy żywnością i ziołami i zdobyć od pokonanych NPC; gałąź jest częścią rzemiosła Gotowanie i Zielarstwo
– Dodano 13 nowych rodzajów możliwych do zebrania roślin, które mogą być użyte jako jako składniki recept alchemicznych, z czego najbardziej wartościowe z nich mogą być znalezione w centralnym obszarze każdego linku
– Ponieważ zioła mogą być obecnie zbierane, zostały usunięte ze sklepów NPC
– Ponieważ pożywienie może być obecnie wytwarzane, większość jedzenia została usunięta z asortymentu kwatermistrzów w Bractwie Gniewu Pańskiego, Pańskiej Przystani i Świątyni Hordun
– Zmieniono nazwę “Nalewka ze Stoneholm” na “Nalewka Inspiracji”
– Dodano grzyby w lasach na terenach midlandzkich
– Wprowadzono zmiany w martwych zwierzętach i materiałach pochodzenia zwierzęcego
– Zaimplementowano niewyświetlanie się nazw innych graczy, jeżeli są całkowicie zasłonięci przez obiekty znajdujące się w grze (zmiana ta została już wprowadzona kilka dni temu)
– Zmniejszono maksymalną ilość punktów zdrowia NPC znajdujących się w obszarze dodanych ostatnio niewielkich flag
– Poprawiono tekst związany z lokacjami gildyjnym w oknie pomocy

Poprawki:

– Usunięto błąd powodujący desynchronizowanie się drzwi w budynkach możliwych do rozbudowania po ich rozbudowie i zrespawnowaniu
– Usunięto możliwość wskakiwania tyłem na wzniesienia i modele (nadal w rzadkich przypadkach jest możliwe wskoczenie na małe obiekty, ale powinno mieć to miejsce dużo rzadziej)
– Naprawiono pozycje spawnu w oblężeniach flag stref wolnych od grabieży (forty Dundrum, Ystad i Eaglenest) i w wydarzeniu Posterunek Rzeczny
– Usunięto gliczowanie się niektórych kobiecych NPC
– Usunięto błąd sprawiający, że ostatnio stworzone gildie nie wyświetlały się w Rankingu Gildii
– Usunięto błąd uniemożliwiający graczom dokonywania wymiany żywności i grabienia jej z innych graczy
– Usunięto błąd wizualny sprawiający, że jeden z typów segmentów murów możliwych do rozbudowania stawał się niewidzialny, kiedy nie zadawano mu obrażeń
– Wprowadzono poprawki do questów
– Naprawiono błąd wizualny w opisie buffa Najedzony
– Usunięto błąd powodujący stały spadek FPS-ów po ukończeniu podstawowego samouczka, który występował do czasu ponownego zalogowania się

Hotfix 2018-06-21

Balans rzemiosła


Tak jak obiecaliśmy, dokonujemy aktualizacji procesów rzemiosła, żeby uczynić go mniej żmudnym dla graczy. Postanowiliśmy zacząć od podstawowych procesów – przetwarzania lnu i rozbiórki zwierząt.

– Usunięto włókna lnu z procesu jego przetwarzania – od teraz zarówno nici lniane i dratwa lniana są wytwarzane bezpośrednio z wiązki lnu, dzięki czemu usunięty został niepotrzebny dodatkowy krok
– Od teraz nasiona lnu można zdobyć bezpośrednio z jego zbierania
– Zmniejszono ilość części tuszy z martwych zwierząt potrzebnych do ich rozbiórki o 25–30%
– Podniesiono ilość ścięgien i jelit uzyskiwaną poprzez rozbiórkę zwierząt
– Dodano szansę na otrzymanie 2 fiolek Krwi Bestii z jednego starego zwierzęcia
– Usunięto możliwość zepsucia się miodu, która została przez przypadek dodana w dzisiejszej aktualizacji
Reply
23-06-2018, 16:58,
#2
RE: Sierpy i kociołki w dłoń! Do gry zawitało zielarstwo! (Changelog v.0.8.3.1)
Tak jak obiecaliśmy, dokonujemy aktualizacji procesów rzemiosła, żeby uczynić go mniej żmudnym dla graczy. Postanowiliśmy zacząć od podstawowych procesów – przetwarzania lnu i rozbiórki zwierząt.
Żmudne to teraz jest zbyt krótki czas na przerobienie surowców. Po przerwie w grze ktoś kto miał zapasy je straci. Nie da się nawet kupić marchewki i pietruszki na zapas po po 3 dniach się psuje. Zioła też się psują nie opłaca się na zapas zbierać. Brakuje podstawowych ziół(agawa) przez co reszty też nie można wykorzystać. Zioła spokojnie przez rok wytrzymają bo je się suszy ale nie w tej grze. Pietruszka czy marchewka też można suszyć lub przechowywać w piasku. Patch do poprawy nie ma nic wspólnego z realnością. Czas psucia się powinien się liczyć równo z czasem gry a nie tak jak teraz że zabije zwierzę przed wylogowaniem a jutro jak się zaloguje już się popsuje.
Reply
24-06-2018, 13:51,
#3
RE: Sierpy i kociołki w dłoń! Do gry zawitało zielarstwo! (Changelog v.0.8.3.1)
To jest kryminał wypuszczać tak niedopracowany system!!!
- pieczone żeberka wytwarzane z zgniłej żywności, w recepcie wymagane tylko 666 drewna - zdarza się, może nieuwaga
- aparat destylacyjny na poziomie pierwszym inżynierii, dzieci w średniowieczu z samej gliny taki robiły?
- są jakieś rośliny liściaste, kwiaciaste, siakie i owakie, nie lepiej zamiast takiej rośliny owocowej wprowadzić głóg i nalewkę z głogu na pokrzepienie? mocny bimber + owoce głogu + karafka szklana/gliniana butelka i gotowe, mniej ale bardziej przemyślanych recept proponuję
- po co tyle zup? szef kuchni poleca zupę rybną, widzę ilość a nie jakość!!!
- mam 1 wolny slot, kupiłem jedną marchew, chciałem dokupić a tu informacja brak miejsca w ekwipunku, zjadłem kupiłem od razu 14, był restart po restarcie brak marchewki, kupiłem jedną zonk więc zjadłem i kupiłem 14
- nadal po zamknięciu okna craftu postać wytwarza przedmioty

Mógłbym tak godzinami wymieniać, wykonaliście dużo pracy ale złej pracy. A sam system do bani bo za chwile każdy będzie samo wystarczalny.
Reply
24-06-2018, 14:14,
#4
RE: Sierpy i kociołki w dłoń! Do gry zawitało zielarstwo! (Changelog v.0.8.3.1)
Ziarna jęczmienia przydatne przez 30 dni?
Reply
29-06-2018, 23:43,
#5
RE: Sierpy i kociołki w dłoń! Do gry zawitało zielarstwo! (Changelog v.0.8.3.1)
Ja bym proponował zamiast dawać co update nowe rzeczy to brać się za te bugi, które są wszem i wobec widoczne. Powraca mi ochota na GV zaloguje się ale jak wyjdę za miasto i widzę te NPCowe kłody to od razu wyłączam bo widzę, że nic się nie zmieniło i tak już od paru miesięcy Smile.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.