Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Dowiedźcie swoich umiejętności – aktualizacja bloków kierunkowych! (Update v.0.8.4.0)
01-07-2018, 13:12,
#1
Dowiedźcie swoich umiejętności – aktualizacja bloków kierunkowych! (Update v.0.8.4.0)
[Image: 441ded528a580418b31f604e0de0a7eb68972b00.png]

Na serwery zawitałnajnowszy patch! Zawiera zaktualizowane bloki kierunkowe przy użyciu broni z osobnymi animacjami dla każdego z nich i poprawioną detekcję samego blokowania. Przekonajcie się o tym na własnej skórze i dowiedźcie swoich umiejętności!

Changelog v.0.8.4.0

Bloki kierunkowe:


Patch wprowadza aktualizację systemu bloków kierunkowych. Nie tylko blokowanie użyciu pomocy broni otrzymało dedykowane animacje dla wszystkich typów bloku, ale również poprawiono detekcję samych bloków.

Co dokładnie się zmieniło i dlaczego wprowadziliśmy te zmiany?

W poprzednim systemie detekcja bloków była zależna od obecnej pozycji i rotacji zarówno atakującego, jak i broniącego się. To rozwiązanie miało parę poważnych wad, których nie można było wyeliminować zgodnie z zasadami systemu ze względu na opóźnienia, z którymi mamy do czynienia w grach MMORPG. W skrócie: odległości związane z ruchem w bliskim starciu były wystarczające, żeby powodować problemy z wykryciem położenia przeciwnika, więc nawet jeśli widzieliście zielony indykator blokowania po strone klienta, po dtronie serwera przeciwnik mógł już przesunąć się w bok, co sprawiało, że Wasze bloki ostatecznie nie były wykrywane.

Od teraz zależy to rodzaju ataku dokonywanego przez przeciwnika: jeśli przeciwnik atakuje z Waszej lewej, musicie po prostu zablokować uderzenie z lewej strony i nie pozwolić przeciwnikowi przejść za Wasze plecy. Nieznacznie rozszerzono również możliwości atakującego: centralne ataki (znad głowy i pchnięcia) nie są zatrzymywane przez bloki boczne, więc mogą być wykorzystywane w celu zmylenia przeciwnika. Dodatkowo nowy system rozwiązuje inny problem, który występował w poprzednim. Kiedy walczyliście z 2 przeciwnikami, rzeczą niemożliwą było zablokowanie ich ataków, jeśli atakowali jednocześnie z prawej i lewej strony. Teraz jest to zależne od Waszych umiejętności: jeśli jesteście dobrzy w manewrowaniu, możecie zrobić to przy pomocy odpowiedniego pozycjonowania się i wykonania bocznego bloku.

W związku z aktualizacją bloków kierunkowych, poprawiliśmy również mechaniki walki NPC. Dotychczas humanoidalni NPC blokowali każdy rodzaj ataku przy użyciu tej samej pozycji bloku, więc oszukanie ich było niemożliwe. Od teraz używają oni tego samego systemu bloków co gracze, więc macie szansę zmienić rodzaj ataku na inny i zmylić ich. Dodatkowo NPC mogą teraz popełniać błędy i blokować ataki od nieodpowiedniej strony. Zmiana ta ma na celu poprawienie ogólnego doświadczenia związanego z walką PvE.

Aktualizacja zawiera również poprawki związane bezpośrednio z doświadczeniem gracza. W związku z faktem, że niektórzy nasi gracze nie lubią określania kierunku ataku/bloku przy pomocy myszy, od teraz możecie przypisać wszystkie typy bloków do klawiszy. Poprawiliśmy także typ detekcji bloku zależny od od ruchu myszy. Teraz możecie najpierw kliknąć przycisk odpowiedzialny za blok, a potem poruszyć myszą, żeby wybrać odpowiedni typ bloku. Ponieważ nowy system walki przy użyciu broni dwuręcznych wymaga od gracza większych umiejętności, zwiększyliśmy zadawane przez nie obrażenia.

Rozgrywka:

– Zwiększono bazowe obrażenia zadawane przez długie miecze, długie ropory i 2–ręczne maczugi i pałki: +20
– Zwiększono bazowe obrażenia dwuręcznych włóczni: +10
– Dodano złoża soli w centralnych obszarach każdego linku
– Podniesiono ilość doświadczenia i złota zdobywanego za przejmowanie flag
– Zaktualizowano doświadczenie zdobywane za wytwarzanie jedzenia i pożywienia robionego z ziół
– Dodano wykwitną dziczyznę jako produkt zdobywany z rozbiórki niedźwiedzia
– Dodano wieprzowinę jako produkt zdobywany z rozbiórki dzika
– Naprawiono ilość budynków potrzebną do spalenia w Ostatecznym uderzeniu w wydarzeniu związanym z Fortem Dunfen
– Usunięto błąd powodujący znikanie z mapy oznaczenia questa związanego z Gospodą pod Martwym Krukiem, kiedy gracz znajdował się wystarczająco blisko niej
– Naprawiono arostyment zamożnego kupca w Pańskiej Przystani
– Wprowadzono poprawki do questów
– Zaktualizowano tureckie tłumaczenie, dodano tłumaczenie dla przedmiotów, recept i nazw NPC
Reply
02-07-2018, 11:14,
#2
RE: Dowiedźcie swoich umiejętności – aktualizacja bloków kierunkowych! (Update v.0.8.4.0)
Działa krwawienie przypisane do włóczni i 1H i 2H?
Reply
02-07-2018, 16:11,
#3
RE: Dowiedźcie swoich umiejętności – aktualizacja bloków kierunkowych! (Update v.0.8.4.0)
Krwawienie nie powinno być przypisane do włóczni. Badamy problem. Dzięki za czujność!
Reply
02-07-2018, 16:30,
#4
RE: Dowiedźcie swoich umiejętności – aktualizacja bloków kierunkowych! (Update v.0.8.4.0)
Dlaczego nie? Głęboka rana kłuta powoduje trudne do zatamowania krwawienie i liczne obrażenia wewnętrzne w średniowieczu musiała sprawiać problemy.
Reply
02-07-2018, 17:34,
#5
RE: Dowiedźcie swoich umiejętności – aktualizacja bloków kierunkowych! (Update v.0.8.4.0)
Na tę chwilę nie przewidujemy podobnego rozwiązania, chociaż każda sugestia jest oczywiście mile widziana.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.