Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Poprawki systemowe i synchronizacyjne, quest PvP i skórki hełmów! (Update v.0.8.5.0)
12-07-2018, 16:16, (This post was last modified: 12-07-2018, 16:16 by Skolopendrokot.)
#1
Poprawki systemowe i synchronizacyjne, quest PvP i skórki hełmów! (Update v.0.8.5.0)
[Image: 399dc5fbcfb69f994e65ed77f7a1ad66c906839d.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Ta aktualizacja wprowadza wiele poprawek, o które często prosiła nasza społeczność. Jedną z nich jest istotna aktualizacja synchronizacji, która naprawia wiele błędów, między innymi ciągle występujące problemy z desynchronizacją, które trwały do momentu dociągnięcia postaci po kliencie do pozycji na serwerze. Wprowadziliśmy również poprawki do systemu strażników NPC, więc teraz po przejęciu flagi spawnują się poprawnie. Od teraz również przeciwnicy NPC prawidłowo atakują gracza, który stoi na mniejszych obiektach, takich jak beczki.

Dodatkowo, część naszego zespołu, która jest odpowiedzialna za kontroler i synchronizację, i która nieustannie pracuje nad poprawianiem walki i wydajności serwerów, znalazła bardzo ważny błąd powodujący degradację wydajności serwerów po restarcie. Była ona szczególnie widoczna na serwerach, które nie znajdują się w Europie. Problem ten jest związany ze starym systemem naszej bazy danych. Jest to jedyny system nadal używany w rzemiośle, więc zamierzamy skupić się na przeniesieniu bazy na nowy system najszybciej jak to możliwe, ponieważ pozwoli to znacząco zredukować częstotliwość występowania desynchronizacji i lagów, i poprawić ogólne wrażenie walki. Jest to również moment, w którym będziemy wprowadzać poprawki do samego rzemiosła, dodawać związaną z nim nową zawartość i usprawnić jego interfejs.

[Image: 2bb39f29e9ed37fb892ce6beb6eed7e82ed7b574.jpg]

Poprawki związane z rzemiosłem mogą nie być zbyt atrakcyjne dla graczy PvP, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że każdy z graczy posiada własne oczekiwania. Są to jednak poprawki niezbędne, ponieważ prowadzą do poprawienia wydajności serwerów i przyciągnięcia tych graczy, którzy nie przepadają zbytnio za PvP.

Wierzymy, że istnieją 3 główne filary Glorii Victis, które widzimy jako istotne dla finalnej wersji gry: PvP w otwartym świecie, kontrola terytorium i ekonomia napędzana przez samych graczy. Ostatni aspekt nie jest jeszcze w stanie zaoferować tak niezależnej warstwy rozgrywki, więc chcielibyśmy rozszerzyć go dodatkową interesującą zawartością. Dodane ostatnio gotowanie i zielarstwo, podobnie jak planowany system uprawy roli i poprawiony system rzemiosła w ogóle, są częścią naszego celu, jakim jest sprawienie, że rozgrywka jest przyjemniejsza i bardziej interesująca. Zmiany te przybliżą nas również do uczynienia gry bardziej kompletną.

Bardzo chcielibyśmy poznać Wasze zdanie o związanych z rzemiosłem zmianach, które sami chcielibyście zobaczyć w grze. Czujcie się zaproszeni do do zabrania głosu w oficjalnej dyskusji!

[Image: 5bd8cff347e9e41b7f37bcb7509b8cc263229dc5.jpg]

I ostatnia, ale nie mniej ważna kwestia. Wiele razy byliśmy proszeni o wprowadzenie możliwości personalizacji postaci i wsparcia rozwoju gry. Teraz jest to możliwe, ponieważ dodaliśmy skórki dla 3 pierwszych modeli hełmów! Dzięki sprzedaży skórek zamierzamy powiększyć nasz zespół i przyspieszyć prace nad Glorią.

Wprowadziliśmy 16 skórek do Sklepu Darczyńcy i specjalną skórkę, którą można otrzymać jedynie dzięki zdobyciu tytułu za znajdowanie się na szczycie rankingu Glorii (trzy pierwsze miejsca). Wobec tego każdy gracz, który przynajmniej raz otrzymał tytuł Boga Wojny, Lorda lub Czempiona, otrzymał unikalną skórkę, której nie można zdobyć w żaden inny sposób. Dodatkowo, jedną ze skórek ze Sklepu Darczyńcy można otrzymać poprzez ukończenie dodanego właśnie questu PvP – czytajcie dalej, aby dowiedzieć się więcej!

W przyszłości dodamy więcej skórek, ponieważ praca nad nimi jest drugorzędnym zajęciem naszych artystów, któremu poświęcają się, kiedy nie pracują nad zadaniami związanymi z rozgrywką. Dodatkowo, niektóre skórki zmieniają kolor w zależności od nacji postaci gracza! Zamierzamy w przyszłości wprowadzić ten system również na inne modele - będziemy iteracyjnie nad tym pracować. Dzięki temu systemowi będziemy mogli w przyszłości dodać wyświetlanie się się herbu gildii na tarczach!

P.S. Utworzyliśmy nasz oficjalny profil deweloperski na Steam! If you enjoy the game, follow this page to let the world know about Gloria Victis!. Jeśli lubisz naszą grę, zaobserwuj nas, żeby cały świat dowiedział się o Glorii Victis!

Do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.8.5.0

Zmiany w rozgrywce:


– Dodano skórki dla 3 modeli hełmów – łącznie 16 skórek dostępnych w Sklepie Darczyńcy, jedna z nich może być odblokowana przez ukończenie właśnie dodanego questu PvP (czytajcie poniżej)
– Dodano unikalną skórkę o nazwie Kaptur Boga wojny, która jest możliwa do zdobycia przez każdego gracza, który chociaż raz zdobył tytuł Boga Wojny, Lorda lub Czempiona. Skórkę otrzyma również każdy, kto zdobędzie tytuł w przyszłości
– Dodano system skórek
– Zaktualizowano modele lekkich hełmów najwyższego tieru: Karleońskiego kaptura pikowanego, Pikowanego kaptura Czarnej Gwardii i Pikowanego kaptura pretorianina
– Dodano quest PvP, który wymaga zabicia 3 wrogów, zdobycia 10 asyst i podniesienia 3 sojuszników; quest jest możliwy do przyjęcia po ukończeniu questu "Za Ojczyznę!" i jest nagradzany skórką do hełmu
– Zaktualizowano algorytm odpowiedzialny za wybór obrońców w wydarzeniu następującym po turnieju
– Dodano podpowiedzi do systemu głodu i dodanego właśnie questu PvP
– Dodano możliwość wybrania kierunku ataku i bloku poprzez wciśnięcie klawiszy kierunkowych
– Dodano "pasek postępu" wyświetlany na przedmiotach w ekwipunku, który pokazuje czas pozostały do zamiany jednego przedmiotu w innych, na przykład przy fermentacji czy stygnięciu jedzenia
– Dodano oznaczenia na ikonach przedmiotów w ekwipunku, które informacją o jego jakości: +5, +6 lub +7

Poprawki:

– Zaktualizowano synchronizację pozycji gracza - ciągle występujące problemy z desynchronizacją, które trwały do momentu dociągnięcia postaci po kliencie do pozycji na serwerze, nie powinny już występować
– Zaktualizowano system spawnowania się strażników NPC – naprawiono problem powodujący, że nie respawnowali się po przejęciu lokacji; pamiętajcie jednak, że jeśli lokacja nie jest połączona linkiem ze stolicą, w danej lokacji nie będzie strażników, ale w innych przypadkach system powinien działać prawidłowo
– Naprawiono balans strażników NPC w Tartaku Mereley – strażnicy sangmarscy byli silniejsi niż ismirscy
– Usunięto błąd powodujący, że przeciwnicy NPC nie potrafili odpowiednio zaatakować gracza, który stał na małych obiektach, takich jak beczki
– Usunięto błąd powodujący blokowanie się w dungeonie "Zapomniany Szlak"
– Poprawiono wyświetlanie się koloru oczu
– Naprawiono problem z uwierzytelnianiem Steam
Reply
13-07-2018, 12:09,
#2
RE: Poprawki systemowe i synchronizacyjne, quest PvP i skórki hełmów! (Update v.0.8.5.0)
Jakie są palny rozwoju części ekonomicznej gry? Na razie to mamy wspinaczkę do osiągnięcia 1000000 punktów w danym rzemiośle oraz zdobycie 655, 666, 667 itd. recepty. Jest to do osiągnięcia dla każdego gracza bez żadnych problemów i nie sprawia żadnej trudności czy wyrzeczeń jedno kosztem drugiego. Tak wiem GV to nie gra ekonomiczna ale chyba teraz będzie trudno cokolwiek zmienić w systemie rzemiosł żeby powstało jakieś ciekawe tło dla PVP. System jest banalny i opiera się na jednej zasadzie up up up.
Reply
13-07-2018, 21:53,
#3
RE: Poprawki systemowe i synchronizacyjne, quest PvP i skórki hełmów! (Update v.0.8.5.0)
Crafting bedzie przenoszony ze starej bazy na nową. Jest to ostatni system na starej bazie która laguje serwery (te wysokie skoki pingu) oraz w kazdej chwili moze wybuchnąć. Juz dostajemy zgłoszenia o tym ze ludzie traca pojedyńcze recepty.
Aby go przenieść, trzeba napisac migrator aby ludzie nie potracili recept oraz system trzeba niestety i stety przepisac. Zła wiadomość w tym to ze moze zajać to sporo czasu i pracy najlepszych koderów. Dobra wiadomość jest taka ze prawdopodobnie crafting ulegnie zmianie, być moze uda się go zrobić tak jak pierwotnie miał wyglądać, wtedy nie było do tego zasobów a teraz owe zasoby mamy. Nic nie obiecuje i nie podaje szczegółów. Prace nad tym mogą trwać nawet pół roku.
Oczywiscie gra nie bedzie przez te pół roku stać w miejscu, inne częsci zespołu będą pracować nad innymi elementami gry.
Reply
Yesterday, 14:57,
#4
RE: Poprawki systemowe i synchronizacyjne, quest PvP i skórki hełmów! (Update v.0.8.5.0)
Po tym update wróciły większe lagi, teleporty podczas poruszania się, a to dociąganie to nie bardzo dociąga. Dalej próbujecie dociągać ludzi z słabym pingiem lub gdy różnice są duże i wychodzi zupa nie turniej.
System craftingu wywalcie do kosza, kilku graczy zapłacze ale przeżyją, wszyscy startują od zera.
Skoro ma być "ekonomia napędzana przez samych graczy" to niech będzie to ciekawy i trudny system.
Z zagadnieniem "kontrola terytorium" też jest nieciekawie, za mało jest punktów zasług za rozbudowę lokacji, nie tyle co za przejęcie a rozbudowę właśnie. Otrzymuje się dużo za takie katakumby a to straszna nuda i nic co wpływa na świat gry.
Konkurencja nie śpi coraz więcej osób przechodzi do LiF a już niedługo ruszy Chronicles of Elyria i na pewno zabierze potencjalnych nowych graczy i wtedy piramida finansowa GV może się zachwiać.

Takie tam spotkane w city.
https://youtu.be/vjN6F21XfCM
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.