Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Obiekty stawiane przez graczy, łączenie serwerów EU i aktualizacja Kontroli Gildyjnej
07-08-2018, 12:35, (This post was last modified: 07-08-2018, 12:38 by bartold.)
#1
Obiekty stawiane przez graczy, łączenie serwerów EU i aktualizacja Kontroli Gildyjnej
[Image: 393.jpg]

Panie i Panowie, pozwólcie nam przedstawić Wam jedną z największych aktualizacji w Glorii Victis!

Średniowiecze – czasy, w których opowieść o wojowniku mogła mieć większe znaczenie niż wynik walk, w których brał udział. Czasy odwagi i poświęcenia, które zrodziły bohaterów pamiętanych po dziś dzień. Nie są to jednak wszystkie przymioty średniowiecznego życia! Obok wojowników żyło wielu prostych ludzi, którzy zapewniali niezliczone dobra potrzebne do prowadzenia kampanii wojennej. Byli to kowale, krawcy, kłusownicy, zielarze i... rolnicy. W końcu nikt nie chciałby znosić trudów wojny o pustym żołądku, prawda?

[Image: dd78fb9f4f5878c68d68114802e7fdc6188a112c.jpg]

Dzisiejsza cotygodniowa aktualizacja wprowadza długo wyczekiwaną nowość: interaktywne obiekty stawiane w świecie gry przez samych graczy! Od teraz możesz zasiać nasiona warzyw, owoców, ziół, zbóż lub lnu – wybór należy do Ciebie. Jeśli jednak chcesz zebrać bogate plony, musisz doglądać swoich upraw: podlewać je i chronić przed drapieżnikami, chwastami, złymi efektami warunków pogodowych i najeźdźcami wroga. Możesz sadzić nasiona prawie wszędzie, chociaż najlepsze rezultaty uzyskasz, robiąc to na polach na farmach. Weź nasiono, znajdź odpowiednie miejsce i pokaż innym, jak się sadzi rośliny!

Ponadto, od teraz możesz rozłożyć również swój własny namiot i rozpalić własne ognisko! Namioty działają jako prywatne, jednorazowe miejsca spawnu, więc są świetną opcją taktyczną w czasie najeżdżania wrogich zamków i miast. Bądź jednak ostrożny podczas wybierania miejsca do postawienia namiotu – przeciwnicy mogą go zniszczyć! Z drugiej strony, ogniska mogą być używane jako warsztaty związane z dodaną niedawno gałęzią rzemiosła – gotowaniem. Wkrótce będziecie mogli stawiać również warsztaty związane z innymi rzemiosłami!

[Image: f563a7627df69c6d28cbe896b2f804c0208fa368.jpg]

Dodatkowo, wprowadzenie systemu uprawiania roli i umieszczania obiektów przez graczy tworzy wspaniałe fundamenty pod przyszłe aktualizacje. W zależności od woli naszej Społeczności, weźmiemy pod rozwagę implementację systemu swobodnego stawiania budynków w lokalizacjach gildyjnych i system housingu.

Ponadto, odkąd byliśmy w stanie zwiększyć pojemność naszych serwerów, mogliśmy w końcu połączyć dwa serwery EU: Wolfield i Estovię, więc nasza europejska społeczność nigdy więcej nie będzie już rozdzielona! W ten sposób byliśmy w stanie osiągnąć jeden z naszych celów: zmniejszenie ilości serwerów do jednego na każdą wspieraną przez nas część świata. Połączony serwer nosi nazwę [Europe]Eaglewood i niedługo zostanie przeniesiony na mocniejszą maszynę.

[Image: 93712F2711821AE6700D4810C4D457CAA5A0ACB0]

Wprowadziliśmy również różne usprawnienia do systemu Kontroli Gildyjnej, o które prosiła nasza Społeczność. Teraz każda prowincja posiada osobne ramy czasowe Stanu Wojny, ale jeśli gildia kontroluje 2 lokacje, będzie mogła wybrać, którą z nich zastosować do wszystkich prowincji znajdujących się pod jej kontrolą. Dzięki temu jednej gildii będzie znacznie trudniej zdominować cały serwer. Ponadto, od teraz dziennie na każdym będą 3 różne wydarzenia związane ze Stanem Wojny dziennie przeplatane z turniejami, dzięki czemu będzie więcej nieustannej akcji PvP! Dodatkowo, właśnie wystartował nowy sezon Glorii, więc jest to idealny czas na wywalczenie sobie drogi do najwyższego miejsca na tablicy wyników!

[Image: 79cb50258135b99ebcf4a987652f036fc962c02c.jpg]

Ostatnia, ale równie ważna kwestia: Steam właśnie wprowadził nową opcję, jaką jest wyświetlanie streamów danej gry na stronie sklepu! Niebawem zaczniemy szukać w naszej Społeczności streamerów i kontaktować się z nimi w sprawie gameplayów z Glorii Victis!

Sprawdź najnowsze zmiany na własnej skórze – do zobaczenia w walce!

Changelog v.0.8.6

Prosimy, byście mieli na uwadze fakt, że jest to jedna z największych aktualizacji w historii Glorii Victis. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadal może występować parę błędów – będziemy systematycznie usuwać je w nadchodzących dniach.

Obiekty stawiane przez graczy

Wprowadziliśmy system stawiania obiektów przez graczy, który pozwala Wam umieszczać różne obiekty w świecie gry. Ta aktualizacja dodaje możliwość umieszczania namiotów i ognisk. Ich ilość jest limitowana – każdy gracz może mieć tylko po jednej sztuce każdego obiektu w jednym czasie i postawienie kolejnego usuwa poprzednią instancję każdego obiektu. W ramach zabezpieczenia przed exploitowami, obiekty te nie mogą być stawiane w stolicach, lokacjach kontrolowanych przez graczy oraz obszarach przynależących do nich.

Żeby postawić obiekt, należy wytworzyć go przy użyciu recept, które dodaliśmy do zbioru recept znanych przez każdą postać (Namiot i Ognisko), a następnie kliknąć na odpowiednią opcję w menu (PPM na wytworzonym przedmiocie znajdującym się w ekwipunku).

– Namioty – działają jako osobiste jednorazowe miejsca spawnu, które ulegają zniszczeniu po respawnie
– Ogniska – działają jako warsztaty do dodanej ostatnio gałęzi rzemiosła Gotowanie i Zielarstwo

Rolnictwo

Uprawianie roli również korzysta z systemu stawiania obiektów przez gracza – od teraz możecie sadzić swoje własne warzywa, owoce, zioła, zboża lub len. Żeby umieścić roślinę w świecie gry, trzeba posiadać jej nasiona. Nasiona ziół można zdobyć poprzez ścinanie znajdujących się już w świecie gry ziół, a nasiona innych roślin można zakupić od handlarzy żywnością.

Spawnery roślin na farmach należących do gracza zostały zamienione na pola pod uprawę roślin. Pamiętajcie, że istnieją różne obszary o różnej jakość ziemi, która ma wpływ na ostateczną ilość otrzymywanych plonów. Rodzaje ziemi przeznaczonej pod uprawę i jej jakość:
– Otwarty świat (strefy wolne od grabieży) – 20%
– Otwarty świat (strefy PvP dopuszczające grabież) – 40%
– Farmy w strefach wolnych od grabieży – 50%
– Farmy w strefach PvP dopuszczających grabieże – 80%
– Farmy w zamkach gildyjnych i centralnych obszarach każdego linku (Klasztor Bractwa Gniewu Pańskiego, Pańska Przystań, Świątynia Hordun, Tenebrok, Rodrock, Scarsdale, Greenport, Seaclaw, Ulfgard) – 100%

Nasiona zasiane w otwartym świecie mogą być zrabowane lub zniszczone przez każdego gracza, chociaż kradzież lub zniszczenie plonów sojusznika będzie postrzegane jako przestępstwo i karane czasowym statusem Zdrajcy, podobnie jak w przypadku zabójstwa sojusznika. Rośliny zasiane na farmach są w całości chronione od zniszczenia lub kradzieży ze strony sojuszniczego gracza, a gracze wrogiej nacji nie mogą dokonywać z nimi żadnej interakcji do czasu, aż ich własna nacja przejmie farmę.

Ilość zebranych plonów zależy również od użytych narzędzi, których użyteczność zależy od posiadanej przez nie statystyki Koszenia i tieru samego narzędzia. Na poziomie +0 modyfikator waha się od 80% do 100%, chociaż każdy kolejny poziom jakości daje dodatkowo +1% (maksymalnie: 107% przy użyciu narzędzia 5 tieru).

Dodatkowo, w najbliższej przyszłości zamierzamy zmienić statyczne pola ze zbożem i lnem w bezpiecznych strefach na pola uprawne związane z questami.

Łączenie europejskich serwerów i aktualizacja Kontroli Gildyjnej

– Połączono serwery EU: Wolfield i Estovię, i nadano nowo powstałemu serwerowi nazwę [Europe]Eaglewood
– Od teraz każda lokacja posiada osobne ramy czasowe Stanu Wojny: Zakon Pierwotnej Wiary jest pierwszy, zamek Audunstede drugi, a zamek Skergard trzeci, ponieważ ostatni jest najtrudniejszy do obrony, szczególnie przez małe gildie
– Jeśli gildia kontroluje 2 lokacje, będzie mieć możliwość wybrania, którą z nich zastosować do wszystkich kontrolowanych przez siebie prowincji; dzięki temu o wiele trudniej będzie jednej gildii dominować na całym serwerze. Dodatkowo, od teraz są 3 różne wydarzenia związane ze Stanem Wojny, które zostały wymieszane z mającymi w międzyczasie miejsce turniejami, dzięki czemu zwiększona została okazja do walk PvP
– Zaktualizowano godziny startowania turniejów i Stanu Wojny – lista ram czasowych przekonwertowanych do strefy czasowej GMT (możecie użyć dowolnego konwertera, żeby zobaczyć, jakie to godziny w Waszej strefie - przykład):

[Image: d0e697d3cc72cf12e1824a47fef933380a924604.jpg]

Rozgrywka:

– Wystartował nowy sezon Glorii – najlepsi gracze otrzymali nagrody za zdobyte przez siebie miejsca: tytuły, Punkty Zasług i walutę w grze
– Najlepsi gracze z Rankingu Aren również otrzymają ograniczone czasowo tytuły (będą dostępne dla nagrodzonych graczy przez okres trwania poszczególnego sezonu)
– Od teraz wydarzenie globalne z Brandonem jest odseparowane od wydarzeń mających miejsce po turniejach i może zostać wystartowane przez ukończenie eventu startowego (minimalny 40 poziom)
– Wprowadzono Zwój Zmiany Nazwy Postaci, który może być zakupiony od handlarza Glorii lub w Sklepie Darczyńcy
– Dodano model worka z łupami, który wypada na ziemię po śmierci NPC – dzięki temu łatwiej będzie go zbierać
– Skrócono czas zapisywania się do turnieju “Dolina Śmierci” do 5 minut
– Od teraz użycie przedmiotu skórki w ekwipunku automatycznie nakłada ją na przedmioty, które jej używają
– Dodano film ze wskazówkami odnośnie systemu skórek
– Poprawiono interfejs Sklepu Darczyńcy
– Dodano spawnery studni i dodatkowy model studni ze spawnerem w punkcie spawnu w Mereley
– Usunięto błąd pozwalający skutecznie przejąć flagę podczas turnieju poprzez unstucking z menu wyświetlanego po wciśnięciu ESC lub przenoszenia się na arenę
– Naprawiono przypisywanie doświadczenia związanego z rzemiosłem do odpowiednich gałęzi rzemiosła podczas zbierania surowców
– Przywrócono wchodzenie w tryb pierwszoosobowy poprzez przytrzymanie PPM podczas bycia uzbrojonym w łuk
– Naprawiono bezgłowych NPC
– Poprawiono tłumaczenie wyświetlające się na tooltipach recept
– Wprowadzono poprawki do questów
Reply
07-08-2018, 15:21,
#2
RE: Obiekty stawiane przez graczy, łączenie serwerów EU i aktualizacja Kontroli Gildyjnej
Kiedy pojawią się traktory, recepty w przygotowaniu? Lagów raczej nie usuniecie więc każdy sobie poorze jak może.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.