Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Woda, krew i ogrom poprawek (Aktualizacja v.0.8.6.1)
16-08-2018, 10:38,
#1
Woda, krew i ogrom poprawek (Aktualizacja v.0.8.6.1)
[Image: 393.jpg]

Witajcie, wojownicy!

Jak Wam mija lato? U nas w Polsce jest bardzo gorąco! Tak gorąco, że martwimy się o nasze rośliny... także w Glorii Victis, bo od czasu ostatniej aktualizacji możecie sadzić swoje własne nasiona (a także stawiać własny namiot czy rozpalać ognisko)! Właśnie dlatego dodaliśmy możliwości wylewania wody na Wasze uprawy. Możecie używać go również w celu ugaszenia ognisk innych graczy lub płonących ścian!

[Image: giphy.gif]

Ta aktualizacja wprowadza również kilka poprawek do systemu uprawiania roli, takich jak nowe wydarzenie, które ma miejsce podczas wzrastania roślin, użyźnianie gleby przy pomocy gnijącego jedzenia czy utrata możliwości uprawiania pola po upłynięciu określonej ilości czasu. Wprowadziliśmy również wiele ulepszeń i poprawek do innych systemów, jak również efekt śladu krwi na broni!

Ponadto, serwer [Europe] Eaglewood został przeniesiony na mocniejszą maszynę, więc jego wydajność będzie lepsza, szczególnie podczas wielkich potyczek PvP. Mamy świadomość, że nie rozwiązuje to wszystkich problemów związanych z wydajnością; właśnie znaleźliśmy inny błąd powodujący spadek wydajności serwerów wraz z upływem czasu, i skupimy się na usunięciu tego błędu w następnym tygodniu.

Changelog v.0.8.6.1

Rozgrywka:

- Dodano możliwość wylewania wody z kubła, żeby ugasić ogniska graczy i płonące ściany, a także podlewanie sadzonek. Wylanie wody na statyczne ogniska spowoduje wyłączenie animacji ognia
- Dodano możliwość nawożenia upraw - jeśli posiadanie w swoim ekwipunku 20 sztuk zgniłego jedzenia i nie rozgrywa się żadne związane z Waszymi roślinami wydarzenie, możecie nawozić je w celu skrócenia czasu ich wzrastania; miejcie jednak na uwadze, że każda roślina może być nawożona tylko raz
- Od teraz roślina, która już od 2 godzin jest w pełni wyrośnięta, staje się publiczna i nie jest dłużej chroniona przed zniszczeniem lub grabieżą
- Najlepsi gracze z rankingu Aren otrzymają w przyszłym tygodniu ograniczone czasowo tytuły, które będą dostępne dla nagrodzonych przez długość trwania kolejnego sezonu
- Dodano osobne modele gruntu dla upraw graczy: podlany i suchy
- Dodano wydarzenie na podlewanie upraw w systemie uprawy roli
- Dodano możliwość przekazywania pieniędzy gildii w Oknie Gildii
- Dodano efekt śladu krwi na broni, która pokazuje się po trafieniu przeciwnika
- Zamieniono statyczne modele pszenicy, jęczmienia, konopii i lnu w bezpiecznych strefach na pola uprawne aktywne jedynie dla graczy, którzy są w trakcie robienia powiązanych z nimi questów - zmiana ta została wprowadzona w celu zmniejszenia występowania zjawiska zbierania plonów przez boty
- Dodano bannery dla skórek wszystkich hełmów. Wyświetlają się one w Sklepie Darczyńcy i w oknie Skórek
- Podniesiono czas wymagany do zebrania plonów zasianych przez graczy - w niektórych przypadkach następowało to błyskawicznie
- Poprawiono tekst samouczka związanego z rzemiosłem
- Poprawiono zakres maksymalnej interakcji podczas siania nasion, stawiania namiotów i ognisk
- Zmniejszono ilość nasion lnu zdobywaną ze ścinania lnu zasianego przez graczy - z 60 do 5
- Poprawiono balans efektów nakładanych przez wypicie piwa pszenicznego
- Dodano brakującego kupca sangmarskiego w środkowym obszarze Pańskiej Przystani - pojawia się, kiedy wybudowana jest górna warownia. Każdy poziom rozbudowy warowni zwiększa asortyment kupca
- Ustawiono efekt trzęsienia kamery, który pojawia się podczas atakowania z pełną mocą, bycia uderzonym lub podczas chwiania się - zmiana ta została wprowadzona, żeby uczynić te akcje bardziej widocznymi dla gracza
- Dodano tłumaczenia, których brakowało w oknie Rynku
- Przeniesiono serwer [Europe] Eaglewood na mocniejszą maszynę
- Zlokalizowano i usunięto inny błąd powodujący spadek wydajności serwerów w czasie

Poprawki:

- Naprawiono przypisywanie pracowni do odpowiednich profesji rzemiosła
- Usunięto błąd pozwalający błyskawicznie przenieść się na arenę, jeśli gracz wykonywał jakąkolwiek inną akcję - przeniesienie następowało, kiedy pasek progresu doszedł do końca
- Usunięto błąd sprawiający, że nasiona ziół nie mogły być zdobyte poprzez ich zbieranie
- Naprawiono rozbudowę tartaku i farmy w Pańskiej Przystani
- Naprawiono niewidzialnych NPC w Baalhammonie
- Naprawiono skalę sadzonek ziół
- Naprawiono agresywnych kupców NPC w Ulgardzie
- Poprawiono grabienie rysi i kur
- Usunięto problem powodujący, że checkboksy bloków kierunkowych wybranych poprzez ruch nie były zapisywane po ponownym uruchomieniu gry
- Poprawiono tłumaczenie komunikatów wyświetlanych podczas próby ogłuszenia gracza, który odblokował pasywną umiejętność odporności na ogłuszenie
- Usunięto błąd pozwalający na wymianę jedzenia podczas jego spożywania, co skutkowało wypełnieniem wskaźnika głodu bez jednoczesnego usunięcia pożywienia
- Naprawiono exploit pozwalający na założenie przedmiotu przy użyciu hotbara podczas wymiany - w efekcie przedmiot był widoczny w oknie wymiany, ale wymieniony nie był
- Usunięto błąd chroniący gracza od interakcji z zasianymi przez graczy roślinami, jeśli statystyka koszenia założonej przez niego broni była równa 0
- Usunięto błąd powodujący, że pasek progresu związany z niszczeniem plonów sojuszniczego gracza na farmie nie był przerywany pomimo wyświetlania się odpowiedniego komunikatu
- Usunięto błąd powodujący, że rośliny sojuszniczego gracza były pokazywane po restarcie serwera jako posiadane przez wroga
Reply
12-09-2018, 23:01,
#2
RE: Woda, krew i ogrom poprawek (Aktualizacja v.0.8.6.1)
Popieram wszystko co mówił przedmówca ... może i nie jestem jakimś stałym graczem, po prostu kupiłem grę bo wydawała mi się interesującym i klimatycznym rpg osadzonym w moim ulubionym mocno przyziemnym stylu więc wsparłem projekt z myślą, że będę wbijał co jakiś czas patrząc jak się rozwija, a ja będę mógł mieć tą świadomość, że dołożyłem cegiełkę do tego czegoś lecz obserwuję od dawna tendencję do autodestrukcji, pamiętam czasy sprzed zmiany silnika itp, i mogę śmiało powiedzieć, że kiedyś ta gra klimatem stała, zaś teraz jest wszystko to psute na poczet questów, które są tak wciągające jak wir w wannie gdy spuszczasz wodę (no nawet palca ci to nie wessie), głupich mechanik o które gracze krzyczą aby ich nie wprowadzać, jednak rezultat tych nawoływań jest odwrotny WINCYJ WINCYJ NOWOŚCI wincyj dodajcie jeszcze tryb survival .... a no tak khmmmmmm...... czekam na możliwość battle royale i karcianke gloria victis . Reasumując co by nie mówić gra miała duuuży potencjał który został zaprzepaszczony przez złe decyzje Administracji ? lub po prostu przez przerost formy nad treścią twórcy wyżej zaczęli w pewnym momencie srać niż dupy mieć więc wyszło jak wyszło. Było szlifować pierw podstawy taki wykres prac jak to powinno wyglądać:

walka - synchro - mechaniki gry - synchro - synchro- walka - i dopiero tu na koniec możecie się zastanawiać nad dodawaniem pierdół Wink

co by dużo gadać RIP chyba Sad niestety

░░░▄▄▀▀▀▀▀▄▄░░░
░▄▀░░░░░░░░░▀▄░
▄▀░░░█░░░█░░░▀▄
█░░░░░░░░░░░░░█
█░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░█
░█░░░░░░░░░░░█░
░░▀▄▄░░░░░▄▄▀░░
░░░░░▀▀▀▀▀░░░░
Reply
13-09-2018, 09:38,
#3
RE: Woda, krew i ogrom poprawek (Aktualizacja v.0.8.6.1)
Skasowane wcześniejsze komentarzeWink)
Only IsmiroLandia
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.