Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Usprawnienia wydajności serwerów, grabieży PVP oraz balansu! (v.0.8.7.0.1)
03-11-2018, 23:54, (This post was last modified: 04-11-2018, 00:04 by bartold.)
#1
Usprawnienia wydajności serwerów, grabieży PVP oraz balansu! (v.0.8.7.0.1)
[Image: b03b9f4b0a029fbe9d50f1fc8fe58a766a8b42e8.jpg]

Witajcie wojownicy!

Nowa aktualizacja jest już dostępna w grze! Obejmuje ona:
– Udoskonaloną mechanikę grabieży PVP
– Usprawneinia wydajności po stronie serwera
– Wiele usprawnień balansu gry
– Liczne poprawki

Sprawdź te zmiany osobiście, nie przegap też nadchodzącego wydarzenia PVP! Wystartuje ono o 22:00 GMT (sobota, 3 listopada). Dołącz do nas na arenie na serwerze [NorthAmerica] Aquilla i walcz o sławę w bitwach 5v5. Zwycięzcy zostaną uhonorowani na pomnikach w grze, a każdy uczestnik otrzyma nagrodę – do broni!

Do zobaczenia w bitwie!

Changelog v.0.8.7.0.1

Mechanika grabieży PVP:

Wprowadziliśmy wiele zmian w mechanice grabieży PVP, aby rozwiązać zgłaszane problemy i usprawnić balans systemu grabieży. Nadal w systemie tym mogą występować pewne problemy, ponieważ nie byliśmy w stanie zreprodukować więcej z nich, ale działanie systemu powinno być wyraźnie lepsze.
– Zbalansowano punkty grabieży PVP – od teraz najwięcej przedmiotów możesz zdobyć od zdrajców własnej nacji, a najmniej od nowego gracza z tej samej nacji (zielone listki) lub jeśli sam jesteś zdrajcą
– Zwiększono szybkość grabieży PVP (bez zmiany czasu odrodzenia), więc powinieneś być teraz w stanie częściej łupić – do tej pory czas grabieży często kończył się przed dotarciem do pokonanego gracza
– Usunięto błąd powodujący, że w niektórych przypadkach gracz mógł zostać splądrowany przez kilku graczy, co pozwoliłoby im na plądrowanie większej ilości przedmiotów, niż powinno być to możliwe

Rozgrywka:

– Dalsze usprawnienia wydajności po stronie serwera
– Od teraz po Stanie Wojny, gildia, która kontroluje lokację gildyjną, otrzymuje 50% wartości wszystkich żetonów na konto gildii
– Od tej pory warsztaty stworzone przez graczy mogą być budowane wewnątrz lokacji gildyjnych i na obszarze mniejszych flag kontrolowanych przez nację (np. Farma Volkvar) – nadal nie można ich budować przed drewnianym głównym budynkiem, w bramach lub tuż przy nich
– Zwiększono czas odrodzenia szybko odradzających się strażników nacji w zamkach (Blackrock, Volkvar, Waterford, Skogar, Dimar, Haddah) o 50%, aby poprawić balans PVP na świecie po ostatnich zmianach w systemie Szybkiej Podróży
– Od tej pory gracze oznaczeni jako zdrajcy/poszukiwani nie są w stanie otwierać bram i używać oleju w bramach
– Zwiększono pożywność odgrzanych dań oraz posiłków z niższych poziomów
– Zmniejszono siłę wrogów NPC w światowym wydarzeniu “Morskie strachy”
– Usprawniono synchronizację kolejki i postępu spalania paliwa w warsztatach stworzonych przez graczy
– Usunięto przedmioty “Legionisty” z asortymentu handlarzy NPC, aby zbalansować sprzedawców Cesarstwa Sangmaru
– Uniemożliwiono logowanie się postaci gracza w obszarze wydarzeń “Morskie strachy” oraz “Wulkan”
– Wiadomości informujące, że gracz nie może dołączyć do nowego wydarzenia na świecie z powodu niewłaściwej wielkości drużyny lub nie będąc liderem, są teraz wyświetlane zaraz po kliknięciu przycisku "dołącz", a nie po zakończeniu paska postępu

Poprawki:

– Usunięto błąd powodujący awarię gry w określonych oknach interfejsu w chińskiej wersji
– Usunięto błąd powodujący, że postacie innych graczy kopały bez łopaty
– Usunięto błąd powodujący, że skórki istniejących pieców zbudowanych przez graczy nie były ładowane poprawnie po restarcie serwerów
– Usunięto błąd, który powodował, że umieszczanie żetona w lokacji gildyjnej pobierało opłatę i ustawiało token w bazie danych, ale nie wyświetlało go ani nie uruchamiało stanu wojny
– Usunięto kilka błędów pojawiających się podczas tworzenia tego samego produktu za pomocą 2 różnych warsztatów stworzonych przez graczy
– Usunięto błąd, który powodował, że okno zaproszenia do nowego wydarzenia na świecie nie znikało nawet po pomyślnym dołączeniu do wydarzenia
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.