Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Aktualizacja systemu zdrajców i mnóstwo ulepszeń! (Aktualizacja v.0.8.7.5)
02-12-2018, 00:46,
#1
Aktualizacja systemu zdrajców i mnóstwo ulepszeń! (Aktualizacja v.0.8.7.5)
[Image: d8f57a2cc649649e2682a5d629ac39196e67481e.jpg]

Witajcie wojownicy!

Nowa aktualizacja jest już w grze i wprowadza ostatnio zgłaszane propozycje ulepszenia do systemu zdrajców! Od teraz cała twoja nacja otrzymuje premię za doświadczenie zdobyte w przejmowaniu miejsc kontrolowanych przez dominującą nację. Wprowadzono również kolejne poprawki w systemie pieców zbudowanych przez graczy, kilka ulepszeń w grze, a także dalsze zmiany w wydajności serwerów oraz liczne poprawki błędów. Sprawdź te zmiany już teraz!

Do zobaczenia w bitwie!

Changelog v.0.8.7.5

Aktualizacja systemu zdrajców:

- Od tej pory reputacja gracza obejmuje całe konto, aby zapobiec sytuacjom, w których jedna z postaci gracza jest używana tylko po to, aby zaszkodzić innej nacji, podczas gdy inne postaci na koncie są używane do regularnej gry; dla już istniejących kont z wieloma postaciami przypisano reputację z postaci, która miała jej najwięcej
- Wprowadzono oddzielny status zdrajcy aby wspomóc moderację gry przez określony czas, tj. jeden tydzień, który jest niezależny od statusu zdrajcy - zostanie zastosowany w celu ukarania graczy, którzy zostali wielokrotnie zgłoszeni (z dowodami) za psucie gry innym graczom, tj. stanie w drzwiach, aby zablokować sojuszników, używając alternatywnych postaci do zbierania danych o ilości wrogów i dzielenia się nimi na globalnym czacie itp .; czas wygaśnięcia tego statusu jest liczony tylko wtedy, gdy gracz jest zalogowany
- Od teraz kara za zabicie sojusznika zwiększa się z każdym popełnionym zabójstwem w ostatnim czasie - do 3 - a zwiększona kara za kolejne zabójstwa utrzymuje się przez tydzień, chociaż każde kolejne zabicie resetuje czas
- Od teraz jedynym sposobem na przywrócenie negatywnej reputacji jest ukończenie dedykowanych wydarzeń karnych zlokalizowanych w pobliżu obozów karnych
- Od teraz grabież sojuszników (nawet ze statusem przestępcy) wymaga dodatkowego potwierdzenia i powoduje utratę reputacji; jedynym wyjątkiem jest plądrowanie zdrajcy
- Zmieniono próg reputacji aby uzyskać status zdrajcy z -1000 na -1 (i poniżej)
- Wydłużono podstawowy czas wygaśnięcia statusu zdrajcy i przestępcy - z 10 minut na 1 godzinę dla zdrajcy i z 1 minuty na 10 minut dla przestępców
- Od teraz odzyskanie reputacji dzięki pracy karnej nie nalicza się do codziennego limitu reputacji
- Zwiększono maksymalny limit reputacji z 27050 na 30000
- Od teraz nowi gracze zaczynają grę z reputacją 3000 punktów
- Dodano skrzynie depozytowe w obozach karnych (punkty odradzania się zdrajców)
- Usunięto błąd, który powodował, że status zdrajcy był wyświetlany na innych graczach do czasu ich ponownego zalogowania się, nawet jeśli status zniknął
- Naprawiono problem powodujący, że zdrajcy mogli się odradzać w swoich lokacjach nacyjnych podczas logowania
- Naprawiono problem pozwalający na usunięcie ograniczonego czasowo statusu zdrajcy poprzez przesunięcie progu reputacji

Rozgrywka:

- Wprowadzono premię do doświadczenia zdobytego przez wszystkich graczy nacji za zdobycie miejsc kontrolowanych przez dominującą nację
- Od teraz sojusznicy gracza, którzy zdobędą lokację, zyskują dodatkowe doświadczenie tylko wtedy, gdy lokacja jest kontrolowana przez dominującą nację
- Zwiększono wielkość bonusów do kontrolowania nieprzyjacielskich fortów (Dundrum, Ystad, Eaglenest)
- Dalsze ulepszenia wydajności po stronie serwera
- Od teraz właściciel pieca otrzymuje doświadczenie rzemieślnicze dla każdego przedmiotu wytworzonego w piecu
- Od teraz nie można korzystać z warsztatów zbudowanych przez graczy tej samej nacji
- Dodano wyświetlanie nacji budowanego przez gracza w jego oknie
- Kilka ulepszeń synchronizacji klient-serwer, szczególnie widocznych podczas kopania wroga
- Zwiększono maksymalny poziom temperatury kory i węgla drzewnego w celu zwiększenia ich użyteczności
- Od teraz nowe postacie z archetypami (Zwiadowca / Łupieżca / Koczownik), które posiadają lekki pancerz są wyposażone w łuk
- Zastąpiono lekką zbroję z midlandzkiego archetypu startowego na lepiej wyglądającą
- Dodano nowy przedmiot dostępny w Sklepie Darczyńcy: Skrzynia Łysych Ścierwojadów, która zawiera jedną ze wszystkich dostępnych skórek
- Zaktualizowano panel pomocy okna gildii
- Zaktualizowano pomniki wydarzeń PVP na arenie

Poprawki:

- Usunięto błąd, który powodował, że gracze nie byli usuwani z obszaru wydarzenia Morskie Strachy gdy byli wskrzeszani podczas tego wydarzenia
- Usunięto błąd umożliwiający handel pomiędzy graczami za pomocą komend "/trade" lub "/ t" na dużych odległościach
- Usunięto błąd pozwalający udzielać pierwszej pomocy innym graczom podczas pływania
- Naprawiono niewidzialnych wrogów NPC dzięki zgłoszeniom graczy
- Usunięto błąd powodujący, że obiekty stworzone przez gracza nie mogły zostać zniszczone w tej samej sesji serwera, w której zostały utworzone
- Naprawiono wyświetlanie czatu gildii i szeptów na czacie sojuszu
- Usunięto błąd powodujący, że tylko przywódca gildii i oficerowie mogli otworzyć drzwi do magazynu
- Naprawiono problem powodujący, że niektóre skórki w oknie skórek nie były widoczne w rozdzielczościach wyższych niż 1920x1080
- Naprawiono problemy z teksturami skórki Kaptur Czempiona
- Usunięto błąd powodujący, że odrzucenie zaproszenia gildii spowodowało ponowne wysłanie go
- Usunięto błąd umożliwiający graczowi wielokrotne wysyłanie zaproszeń do gildii do tego samego gracza, który był wylogowany
- Naprawiono wyświetlanie właściwego imienia gracza w wiadomości potwierdzającej zaproszenie gildii
- Naprawiono wyświetlanie samouczka pieców
- Naprawiono komunikat wyświetlany po zniszczeniu warsztatu gracza przez wroga
- Usunięto błąd po stronie klienta powodujący, że brama w misji Sangmarów " Czas powziąć zemstę" nie była wyświetlana
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.