Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Za Ojczyznę! Aktualizacja balansująca nacje i machiny oblężnicze (Update v.0.8.7.8)
13-01-2019, 02:43,
#1
Za Ojczyznę! Aktualizacja balansująca nacje i machiny oblężnicze (Update v.0.8.7.8)
[Image: 89ca13a444dc8e646f144eb1e39c434ce56640c9.jpg]
Czas wystrzelić pierwsze strzały z katapulty w Glorii Victis! Chociaż jest to dopiero pierwszy test z ich udziałem, to sprawia, że jesteśmy bardzo podekscytowani, ponieważ zaczynamy już prace nad systemem przesuwania mechanizmów oblężniczych! Ponadto wprowadziliśmy znaczącą aktualizację balansu nacji , możliwość przyznawania nowym graczom nagrody za pomoc i ulepszanie doświadczeń użytkowników.

Sprawdź te zmiany już teraz i nie przegap wydarzenia PVP w ten weekend! Rozpocznie się o 22.00 GMT (niedziela, 13 stycznia). Dołącz do nas na arenie na serwerze Wolfield [Europa] i walcz o sławę w bitwach 5v5. Zwycięzcy zostaną uwiecznieni na pomnikach w grze, a każdy uczestnik zostanie nagrodzony - do broni!

Do zobaczenia w bitwie!

Changelog v.0.8.7.8

[Image: 2c6f70217794135c17907c4d79126861a6b2e030.jpg]

Aktualizacja mechanizmów oblężniczych:

Wprowadziliśmy pierwszą iterację katapult. Możesz przetestować tę funkcję i spróbować strzelać na arenie - są tam 2 katapulty testowe, a także wrogowie NPC służący jako cele testowe. Pracujemy teraz nad możliwością przenoszenia ich na cały świat - jesteśmy bardzo podekscytowani, ponieważ w przyszłości będziemy mogli używać podobnego systemu dla statków, wierzchowców, karawan i innych podobnych obiektów. Wiemy, że wprowadzenie katapult będzie ogromną zmianą w rozgrywce i balansie, więc czekamy na Wasze opinie!

– Wprowadziliśmy pierwszą, testową iterację katapult - są one umieszczone w niewykorzystywanej części głównego terenu areny, dodaliśmy także wrogów NPC jako cele
– Zaktualizowano wolną strefę PVP na głównej arenie, abyś mógł grać z katapultami
– Od teraz ładowanie mechanizmów oblężniczych - katapult i balist - odbywa się poprzez trzymanie PPM; strzelanie jest nadal wykonywane przez kliknięcie LPM
– Ujednolicony start przy użyciu mechanizmów oblężniczych i wychodzeniu z nich - odbywa się przez naciśnięcie klawisza "E"
– Dodano pasek ładowania dla katapulty i balisty

[Image: a8c48af3ca331a5ea81b2e4f479d894618f73604.jpg]

Aktualizacja balansu:

Odnieśliśmy się do jednego z ostatnich największych problemów dotyczących balansu i doświadczenia gry: zmiany nacji. Wiemy, że możliwe było tworzenie postaci w różnych nacjach, gracze mogliby po prostu przejść do innej nacji, aby czerpać korzyści z lokalizacji znajdujących się pod ich kontrolą. Z tego powodu niektórzy gracze nie odczuwali przywiązania do ich nacji lub nie widzieli powodu, aby o nią walczyć. Co więcej, łatwo było użyć "dodatkowych postaci", aby wykorzystać grę i zniszczyć doświadczenie innych graczy. Prowadziło to do częstych oskarżeń o bycie szpiegiem, co miało bardzo negatywny wpływ na nowych graczy i zaszkodziło ogólnej populacji gry.

Z tego powodu teraz wszystkie postacie na jednym koncie będą należeć do tej samej nacji. Możesz wybrać ostateczną nację ręcznie po zalogowaniu się do gry lub po tej aktualizacji będziesz miał 72 godziny na podjęcie decyzji. Dodaliśmy także pierwszy system, który pozwala nowym graczom nagradzać innych graczy za pomaganie im - przeczytaj poniżej szczegóły. Co więcej, od teraz jedynymi rozmowami dzielonymi między nacjami są Mów i Szept. Wprowadziliśmy tę zmianę, aby poprawić ogólne wrażenia i atmosferę.

– Od teraz wszystkie postacie na jednym koncie muszą być tej samej nacji - nacja konta jest wyświetlana w menu wyboru postaci
– Nacja konta zostanie automatycznie ustawiona dla kont, które mają istniejące postacie tylko jednej nacji
– W przypadku kont z postaciami wielu nacji, nacja konta będzie musiała być ręcznie ustawiona przez gracza - wpłynie to na zmianę nacyjną wszystkich postaci na tym koncie
– W przypadku nowych graczy, pierwsza postać stworzona na koncie określa nację konta
– Nowi gracze mogą zmienić nację konta za darmo 1 raz, o ile utrzymają status zielonego listka (poniżej poziomu 40)
– Od tego momentu punkty zmiany nacji są dostępne dla całego konta - każde użycie zmiany nacji dodaje punkty zmiany do całego konta, a jeśli twoje postacie miały własne punkty zmiany przed tą aktualizacją, zostaną zsumowane
– Od teraz jedynymi rozmowami między nacjami są Mów i Szept
– Od teraz Punkty Zasług na turnieju PVP w Dolinie Śmierci i wydarzenia na świecie są zdobywane tylko na głównym serwerze gracza

[Image: 58e6240b68d1beeab715c43b326576def1f9741e.jpg]

Aktualizacja rzemiosła:

Zastosowaliśmy kolejną iterację usprawniającą procesy tworzenia, aby były one bardziej przyjemne i poprawiały wrażenia użytkowników. Skupiliśmy się na uproszczeniu najmniej atrakcyjnych kroków, usunięciu kilku materiałów, które nie wpływały na głębię rzemiosła, ale raczej na uciążliwym wykonaniu niektórych procesów i zajęciu zbyt dużej przestrzeni magazynowej. Wszystkie usunięte materiały zostały zamienione na zamienniki lub, jeśli nie mają żadnej, na tymczasowy przedmiot, który może zostać sprzedany u dostawcy NPC w celu uzyskania rekompensaty.

– Zastąpiono wszystkie metalowe blachy i grzywny odpowiednimi metalowymi sztabkami w celu usunięcia niepotrzebnych kroków z metalurgii
– Usprawniono receptę kwasu azotowego, łącząc wiele osobnych kroków w 1
– Zastąpiono wszystkie rodzaje umba odpowiednimi metalowymi sztabkami
– Zastąpiono piryt domieszkowany z pirytem
– Zastąpiono domieszkowaną kukiełkę żelaza z kwasem azotowym
– Zastąpiono vitriol z siarką (1 do 5)
– Zastąpiono karafkę kwarcową kryształem kwarcu (3 do 1)
– Zastąpiono kwas solny kwasem azotowym
– Usunięto grafit
– Zwiększono prędkość przetwarzania materiałów w piecach przy poziomie paliwa mniejszym lub równym 4
– Zaktualizowano receptury szamotu i szkła kwarcowego - teraz dają 1 sztukę produktu na raz, liczba wymaganych materiałów została zmniejszona, aby dopasować się do tej zmiany
– Zaktualizowano receptę bułatu, zmniejszając ilość wymaganego szkła kwarcowego dzięki zmniejszeniu i usunięciu jego receptury
– Dodano więcej sposobów na zdobycie recepty szkła kwarcowego, łącznie z łupami z kompana Ragiego, kompana Brandona, mrocznego rycerza i losowych skrzynek z receptami
– Zaktualizowano receptę dziweru, dodając kwas azotowy do procesu jego tworzenia "z powodu zmian w recepturze kwasu azotowego"
– Zwiększono liczbę materiałów potrzebnych do wykonania dużej torby skórzanej, ponieważ jest to element stały i chcemy zwiększyć jego wartość

[Image: 06c494301cacf09c9035ca04f0ed0253bdbdf4a8.jpg]

Poprawa jakości życia:

– Od teraz każdy nowy gracz (ze statusem listka) może nagrodzić do 5 graczy za pomoc otrzymaną na czacie, klikając na nazwy na czacie PPM - gracze ci zostaną nagrodzeni punktami zasług i punktami mentora
– Zaktualizowano mechanikę aktywności gildii - gracz może być wciąż policzony do 4 godzin dziennie, ale limit osobisty jest teraz ustawiony na 1 godzinę, więc zbyt aktywni gracze mogą wnieść więcej do gildii, zastępując innych członków
– Poprawiono przycisk "Zmień główny serwer" w menu głównym
– Udoskonalenia interfejsu okna rekrutacji gildii
– Usunięto pozostałe elementy treści świątecznych

[Image: 2bb39f29e9ed37fb892ce6beb6eed7e82ed7b574.jpg]

Poprawki:

– Usunięto błąd, który powodował, że stan wojny wywołany w konkretnej lokacji gildii mógł zostać anulowany poprzez umieszczenie tokena w innym miejscu kontrolowanym przez tę samą gildię
– Naprawiono zgłaszane niewidzialne kolizje występujące w centralnej arenie pojedynków - jeśli nadal będziesz mieć podobny problem na arenach pojedynków, zgłoś je ponownie
– Usunięto błąd, który powodował zadawanie pomnożonych obrażeń budynkom, np. w przypadku dźgnięcia w plecy
– Usunięto błąd, który uniemożliwiał graczom Midlandu ukończenie zadania "Za Ojczyznę!"
– Naprawiono kolizje interakcji z balistami w Tenebrok, Fortu Rodrock, Scarsdale, Seaclaw, Greenport i Ulfgard
Reply
20-01-2019, 15:19,
#2
RE: Za Ojczyznę! Aktualizacja balansująca nacje i machiny oblężnicze (Update v.0.8.7.8)
a kiedy optymalizacja będzie ?
Mój komp się strasznie grzeje mimo że jest stosunkowo nowy, czytaj: gtx1080, i7 7800 itd
chciałbym wrócić i grać, lecz nie specjalnie zdrowo dla sprzętu jest aktualna optymalizacja, mimo ustawień graficznych na średnie, chyba że ja o czymś nie wiem i ktoś podzieli się informacjami o ustawieniach graficznych.
Reply
21-01-2019, 17:17,
#3
RE: Za Ojczyznę! Aktualizacja balansująca nacje i machiny oblężnicze (Update v.0.8.7.8)
Hej, mógłbyś sprecyzować co dokładnie się grzeje - karta czy procesor, i do jakich temperatur? Chętnie pomożemy, ale generalnie nie słyszeliśmy o takim problemie, więc każdy szczegół będzie pomocny. Jeśli to kwestia karty, mógłbyś spróbować ustawić maksymalną ilość klatek na sekundę w opcjach gry - być może zmniejszy to obciążenie i temperaturę.
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
25-01-2019, 18:24,
#4
RE: Za Ojczyznę! Aktualizacja balansująca nacje i machiny oblężnicze (Update v.0.8.7.8)
opcje mam ustawione jak należy, jestem zdania że taki sprzęt co mam powinien na miękko łykać ultra ustawienia i nie grzać jak piec hutniczy.
grzeje się karta, i procek, lecz nie osiąga punktu krytycznego.
zmniejszenie ustawień normuje temperaturę. logów nie podeśle bo nie umiem wejść w steam-owskiej wersji. ale myślę że dobrze wiecie czemu tak się dzieje Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.