Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Aktualizacja otwartego świata PVP, optymalizacje klienta! (Update v.0.8.7.9.3)
03-02-2019, 00:43,
#1
Aktualizacja otwartego świata PVP, optymalizacje klienta! (Update v.0.8.7.9.3)
[Image: 1c0210083573a35cfb6be6b0050ac73f54546010.jpg]

Witajcie wojownicy!

Sprawdźcie najnowszą cotygodniową aktualizację, która poprawia balans PVP na otwartym świecie! Zaktualizowaliśmy formułę oblężenia, aby poprawić równowagę między nacjami, a także stworzyć bardziej otwarte scenariusze PVP. Przeczytaj więcej poniżej, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje!

Inne zmiany obejmują optymalizację po stronie klienta, dodawanie nowych dynamicznych zdarzeń związanych z grą na wysokich poziomach, zaktualizowaną mechanikę uruchamiania i dołączania do wydarzeń światowych "Rytuały", "Posterunek rzeczny" i "Wulkan" oraz kilka ulepszeń balansu.

Ponadto chcielibyśmy przypomnieć, że sezon VIII "Chwały" rozpoczął się! Jak zwykle najbardziej aktywni gracze otrzymali cenne nagrody i tytuły, dlatego nie przegap początku nowego sezonu, aby ustawić swoją pozycję w rankingu!

Do zobaczenia w bitwie!

[Image: 0261A3AB0AA9BE9D43CF73DBB7A660DA79EC4189]

Screenshot by Bing_Bang_Kaboom

Changelog v.0.8.7.9.3

Aktualizacja otwartego świata PVP:

Zaktualizowaliśmy system wydarzeń oblężniczych, aby poprawić balans PVP na świecie. Skupiliśmy się na rozwiązaniu problemu gdy 2 nacje skupiały się na atakowaniu najsłabszej nacji, zwiększając lukę balansową. Zajmujemy się również częstymi sugestiami dotyczącymi większej liczby bitew PVP na otwartym świecie. Zmiany w systemie oblężniczym:

– Dodano "Bitwy frontowe" - nowy typ wydarzeń oblężniczych, w których gracze 2 nacji pojawiają się w podrzędnych lokalizacjach danego połączenia i rywalizują przez 25 minut w strefie nieobjętej łupem - wydarzenie wygrywa nacja, która zajmie flagę wroga (jeśli żadna nacja nie zdobędzie lokacji wroga, nie ma zwycięzcy)
– Bitwy na linii frontu, rozpoczynające się pomiędzy nacjami, które nie dominują jeden nad drugim - jeśli siła wszystkich nacji jest porównywalna, 2 bitwy frontowe mogą się rozpocząć dla każdej nacji (1 na połączenie)
– Odtąd standardowe zdarzenie oblężnicze (atakujące określoną lokalizację) obejmuje tylko 2 nacje, aby poprawić wrażenia atakujących nacji
– W zależności od aktualnego balansu serwera, można rozpocząć różne standardowe zdarzenia oblężnicze lub zdarzenia "Bitwa frontowa", pomagając poprawić równowagę mapy

Rozgrywka:

– Poprawa optymalizacji po stronie klienta - zmniejszyliśmy ilość pamięci RAM potrzebnej do uruchomienia gry; zmiana ta wymagała przebudowania wielu zasobów, zwłaszcza grafiki interfejsu, co spowodowało duży rozmiar aktualizacji
– Od teraz wydarzenia światowe "Rytuały" i "Posterunek rzeczy" są połączone razem i uruchamiane przez graczy, zamiast być częścią łańcucha wydarzeń po zakończeniu turnieju - rozpoczynają się od zakończenia wydarzenia "Rytuał Kręgu Życia" w mieście stolicy każdej nacji, które uruchamia jedno z tych wydarzeń
– Dodano nowe dynamiczne zdarzenia końcowe (niebieskie misje) do łańcuchów zdarzeń, które odbywają się w centralnej części każdego połączenia
– Zaktualizowano wydarzenie światowe "Wulkan", wprowadzając ograniczoną mechanikę drużynową znaną z wydarzenia "Morskie strachy" - wielkość drużyny jest ustawiona na 7; zmiana ta została dokonana, aby stworzyć więcej możliwości rozgrywki dla małych grup, a także bardziej wyrównane scenariusze PVP
– Wyłączono przyjazne obrażenia od ognia spowodowane przez olej / kamienie / kłody spadające z wież, zastępując je debuffem stosowanym wobec sojuszników, który czasowo zmniejsza ich obrażenia do 20%; przyjazny ogień został wyłączony z powodu częstych przypadków alty na fałszywych kontach w celu nadużywania mechaniki ropy i złamania obrony - debuff wciąż karał obrońców, jeśli użyli go źle, ale nie uniemożliwiło to obrony miejsce, w którym działały przyjazne obrażenia od ognia
– Zwiększono szybkość odrodzenia wrogich NPC w wydarzeniach dynamicznych "Kompania kontratakuje"
– Wprowadzono przesuwanie postaci po obrocie balisty; nadal wymaga ulepszania, ale jest to krok naprzód potrzebny do wprowadzenia nowych machin oblężniczych, takich jak ruchome katapulty lub tarany
– Zmniejszono ilość kory wymaganej przez różne recepty
– Zwiększono ilość szczap drewnianych wyprodukowanych podczas pozyskiwania kory
– Zaktualizowano system ogłoszeń w grze, wyświetlając oficjalne komunikaty w menu głównym, dodając skalowanie wysokości okna i przesuwanie go po ekranie, a także obsługę zrzutów ekranu
– Dodano częściowe tłumaczenie koreańskie - pracują nad tym nasi wspaniali członkowie społeczności

Poprawki:

– Usunięto błąd, który powodował, że niektórzy gracze nie mogli zostać zaatakowani przez pewien czas
– Liczne poprawki do hitboxów i kolizji modernizowanych obiektów i drzwi
– Naprawiono ceny zwojów recept "Rozbiór zwierzyny"
– Naprawiono wydarzenie "Prace karne" w pobliżu świątyni Hordun
– Usunięto błąd, który uniemożliwiał graczowi przenoszenie okien interfejsu po drastycznej zmianie rozdzielczości gry
– Wiele poprawek do stanu wojny i znalezionych problemów, które powodowały, że tokeny gildii się uszkadzały
– Usunięto błąd, który powodował odradzanie niewłaściwego wrogiego NPC jako bossa wydarzenia na świecie "Morskie strachy"
– Wyłączono serwer PerfoTest do następnej iteracji testów wydajności; zresetowaliśmy czas odnowienia głównego serwera dla wszystkich kont przypisanych do tego serwera, aby serwer główny mógł zostać natychmiast ustawiony ponownie
Reply
03-02-2019, 18:23,
#2
RE: Aktualizacja otwartego świata PVP, optymalizacje klienta! (Update v.0.8.7.9.3)
Mam pytanie, kiedy naprawicie mapę? Mam na myśli wygładzenie terenu aby nie skakać jak mała nad małymi nierownosciami, oraz blokować na zalamaniach terenu?
Drugie pytanie jak postęp prac nad światem gry? Przypominam że już 6 lat temu była obiecana mapa z prawdziwego zdarzenia a nie kawałek wysepki?
Reply
06-02-2019, 21:10,
#3
RE: Aktualizacja otwartego świata PVP, optymalizacje klienta! (Update v.0.8.7.9.3)
@witek1991 Naprawiamy tego typu błędy na bieżąco, jednak musimy polegać na zgłoszeniach wysyłanych przez graczy. Oczywiście, świat nie będzie nigdy całkowicie płaski - w dzisiejszych czasach nie stosuje się już takich rozwiązań. Tak czy inaczej, jeśli spotkasz miejsce, w którym teren należy wygładzić, wyślij nam proszę zgłoszenie używając funkcji raportowania błędów (dostepne w menu ESC).

W kwestii prac nad światem gry - ciężko mi się zgodzić z "kawałkiem wysepki", ponieważ przynjamniej od dobrych kilku miesięcy do dyspozycji jest kilkadziesiąt kilometrów kwadratowych terenu. Oczywiście, mamy dalsze plany na powiększenie świata, jednka w chwili obecniej pracujemy głównie nad optymalizacją oraz wypełnianiem istniejących lokacji zawartością.
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.