Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktualizacje Dalsze odpowiedzi na opinię społeczności i wgląd w pracę! (Aktualizacja v.0.8.8.3)
12-03-2019, 22:54,
#1
Dalsze odpowiedzi na opinię społeczności i wgląd w pracę! (Aktualizacja v.0.8.8.3)
[Image: e83c573562ad8d095a6bdb06e47181c2c0699315.jpg]

Witajcie wojownicy!

Nowa cotygodniowa aktualizacja jest już w grze! Zajęliśmy się ostatnimi największymi problemami: fałszywe tokeny nałożone na zamki gildii, które zmuszały obrońców do mobilizacji na ewentualne napady każdego dnia. Aby rozwiązać ten problem, wprowadziliśmy system przygotowania oblężniczego. Przeczytaj poniżej, aby poznać szczegóły!

Co więcej, zaktualizowaliśmy nagrody za światowe wydarzenie "Śmiertelne Żniwa" w odpowiedzi na opinie społeczności. Dodano również wiele ulepszeń w grze i poprawek błędów. Z drugiej strony, cieszymy się, że możemy zobaczyć efekty najnowszej aktualizacji zawierającej algorytmy wspomagające balans pomiędzy nacjami, po której na serwerach przyporządkowywany jest osobny bonus do gry w słabszej nacji. Midlandczycy z Monteverde otrzymali już bonus i jak sugerują dane, inne nacje na innych serwerach również mają je wkrótce otrzymać. I ostatnia, ale nie najważniejsza - główna atrakcja nadchodzących zmian!

Wgląd w pracę w toku:

Pracujemy nad rozwiązaniem problemów związanych z balansem na świecie - rozmieszczeniem niektórych zamków znajdujących się na połączeniach (pomiędzy miastami) i wydarzeniach na całym świecie.

Zamki - obecne rozmieszczenie zamków Haddah i Dimar powoduje 2 problemy. Po pierwsze, nowi gracze przyłączający się do nacji Sangmarskiej czują się "ogrywani", ponieważ nawet w przypadku całkowitej równowagi na mapie, terytorium rodzime Sangmara jest wizualnie mniejsze niż inne nacje. Po drugie, chociaż faktyczna odległość do tych zamków ze stolicy jest porównywalna z zamkami innych nacji, wydaje się, że są one położone bliżej z powodu pozycji ich flag, powodując obawy o balans PVP na świecie. Oba zamki zostaną przeniesione do nowych miejsc, aby rozwiązać te problemy.

Wydarzenia na świecie - obecna pozycja światowego wydarzenia Brandon wygląda na niezrównoważoną dla niektórych graczy, chociaż Midlandczycy mogą z łatwością uzyskać do niej dostęp, kontrolując 50% tego połączenia. W tym samym czasie Sangmarzy mają dłuższą odległość do katakumb niż inne nacje. Aby to rozwiązać, przeniesiemy oba zdarzenia do nowych lokacji. Światowe wydarzenie Ragi zostanie również przeniesione do lustrzanej pozycji względem nowej lokacji Brandona, a trzeci rajd zostanie dodany na połączeniu Sangmar-Midland.

Oczywiście są to ogromne zmiany i nie będziemy w stanie wprowadzić ich wszystkich w jednej aktualizacji, więc będą one dodawane stopniowo. Dziękujemy za Waszą cierpliwość!

[Image: 972c121e9348e84c75a0f0d8992872961ce9d410.jpg]
  • Zamek Haddah zostanie przeniesiony na Zachód, aby odzwierciedlić umieszczenie innych zamków w pobliżu stolic
  • Zamek Dimar zostanie przesunięty nieco na wschód, aby odzwierciedlić umieszczenie innych zamków w pobliżu stolic
  • Światowe wydarzenie Brandon zostanie przeniesione do nowej lokacji w centralnej części połączenia Ismir-Midland
  • Światowe wydarzenie Ragi zostanie przesunięte nieco na zachód, aby odzwierciedlić nową lokację Brandona
  • Nowe wydarzenie na świecie zostanie dodane w środkowej części połączenia Sangmar-Midland, aby odzwierciedlić wydarzenia światowe Brandona i Ragiego
  • Katakumby zostaną przeniesione do centralnej części mapy i otrzymają trzecie wejście, aby każda nacja miał równy dostęp do tego światowego wydarzenia

Poza tym nasz nowy programista i artysta bliscy są ukończenia zadania wprowadzającego - co o tym sądzicie? Smile

[Image: 297ea8c5862a0b09e585585618b3311d0b8bb3e6.jpg]

Do zobaczenia w bitwie!

Changelog v.0.8.8.3

Ubieganie się o prowincje gildyjne:

Zaktualizowano system rywalizacji o prowincje gildyjne, aby zmniejszyć występowanie problemu "fałszywych tokenów". Dla wielu graczy miało to poważne wady, ponieważ pozwalało graczom wywoływać stan wojny przy niskich kosztach i bez wysiłku czy ryzyka, zmuszając właścicieli prowincji do mobilizacji przez 40 minut każdego dnia.

Od teraz gildia, która chce walczyć o daną prowincję, musi przeprowadzić przygotowania oblężnicze w prowincji, zanim token wyzwoli stan wojny. Z powodu tej zmiany napastnicy będą musieli podjąć wysiłek, aby rozpocząć oblężenie - będą musieli spędzić trochę czasu w regionie prowincji wroga, ryzykując, że zostaną zabici i zrabowani. Ponadto obrońcy mogą teraz przerwać przygotowania do ukończenia i wyeliminować niebezpieczeństwo.

Małe grupy będą musiały poświęcić znaczną ilość czasu na ukończenie przygotowań, więc aby szybko zmobilizować obrońców fałszywym tokenem, napastnicy będą musieli zmobilizować dużą grupę. W końcu nawet fałszywy token będzie miał realne koszty i ryzyko. Szczegóły przygotowania do oblężenia:

– Przygotowania mogą rozpocząć przywódca gildii i oficerowie w menu kontekstowym danej lokacji (kliknij na flagę lokalizacji na mapie PPM)
– Status przygotowania kończy się zabiciem wrogów - strażników NPC i mieszczan, członków gildii kontrolujących prowincję i graczy z tej samej nacji - w prowincji; najwięcej punktów zostanie przyznanych za zabicie dowódcy gwardii, chociaż jest to silny NPC i może być potrzebna grupa aby go zabić
– Strażnicy NPC i mieszczanie pojawiają się tylko poza stanem wojny, aby nie wpłynęli na równowagę podczas bitew
– Siła gwardii NPC wzrasta wraz z modernizacją głównego budynku
– Przygotowania można wykonywać tylko w początkowej fazie działania serwera, aby uniemożliwić atakującym wykonanie tego w nocy
– Status przygotowania schodzi, jeśli żaden członek gildii atakującej nie jest obecny na obszarze prowincji, aby pozwolić jej właścicielom na przerwanie przygotowań
– Po zakończeniu stanu przygotowań stan wojny na wybranej prowincji zostaje uruchomiony na następny dzień

Jakość życia:

– Zaktualizowano nagrody za wydarzenie "Śmiertelne Żniwa" w odpowiedzi na opinie społeczności - od teraz są:
1. miejsce - 300 Punktów Zasług, bonus zwiększający szansę na wytworzenie przedmiotu (całkowita szansa * 1,4), który trwa do końca kolejnego wydarzenia "Śmiertelne Żniwa", bonus zwiększający doświadczenie za crafting (wytwarzanie przedmiotów) dla każdego uczestnika (+ 20%), który trwa 2 godziny i bonus do doświadczenia dla każdego uczestnika (+ 20%), który trwa 2 godziny
2 miejsce - 200 Punktów Zasług, bonus zwiększający szansę na wytworzenie przedmiotu (całkowita szansa * 1,2), który trwa do końca kolejnego wydarzenia "Śmiertelne Żniwa", bonus zwiększający doświadczenie za crafting (wytwarzanie przedmiotów) dla każdego uczestnika (+ 20%), który trwa 2 godziny i bonus do doświadczenia dla każdego uczestnika (+ 20%), który trwa 2 godziny
3. miejsce - 100 Punktów Zasług, bonus zwiększający doświadczenie za crafting (wytwarzanie przedmiotów) dla każdego uczestnika (+ 20%), który trwa 2 godziny i bonus do doświadczenia dla każdego uczestnika (+ 20%), który trwa 2 godziny
– Od tej pory Stan Wojny rozpocznie się dzień po zakończeniu najbliższego końca czasu aktywności graczy danego serwera
– Dodano drugie wydarzenie rzemieślnicze, aby odzwierciedlić te w Gospodzie pod Martwym krukiem - znajduje się w Karczmie pod baranami
– Dodano 1 godzinę czasu odnowienia do każdego zdarzenia rzemieślniczego w karczmach ("Zlecenie Rzemieślnicze - Karczma") po ukończeniu drugiego zamówienia - zmiana została dokonana z powodu dodania drugiego zdarzenia rzemieślniczego (w przeciwnym razie nagrody musiałyby być zmniejszone, aby nie uszkodzić gospodarki gry)
– Od teraz, jeśli nowy gracz (ze statusem "listka") zaloguje się, a algorytmy równoważące wykryją jego nację jako zdominowaną na danym serwerze, gracz otrzyma 12-godzinny bonus doświadczenia
– Wprowadzono system "zmęczenia" katapult - ich wytrzymałość zmniejsza się wraz z odległością, aby zapobiec jeżdzenia katapultom po całym świecie, dopóki katapulty i system przeciwdziałania nie zostaną w pełni zaimplementowane
– Poprawiono wyświetlanie szczegółowych obiektów w namiocie emisariusza (skórka namiotu)
– Zmniejszono rozmiar bezpiecznej strefy Midlandzkiej, ponieważ była blisko Fortu Rodrock
– Zmniejszono wymaganą liczbę fragmentów mapy do uruchomienia światowego wydarzenia "Morskie strachy" z 40 na 20
– Dodano wyświetlanie oczekujących zaproszeń gildii w Centrum powiadomień, a jeśli gracz nie należy jeszcze do żadnej gildii, w oknie gildii - oczekujące zaproszenia są przechowywane przez 7 dni
– Dodano brakujące tłumaczenia w menu tworzenia gildii
– Dodano zamykanie Centrum powiadomień przez kliknięcie poza nim
– Optymalizacja po stronie klienta - wykryto i naprawiono problem powodujący dwukrotne lub potrojenie ponad 500 obiektów po stronie klienta w różnych miejscach na świecie

Poprawki:

– Usunięto błąd, który powodował, że czasami Herszt Czarnego Sierpa nie pojawiał się w Midlandzkim zadaniu „Problemy na farmie Dunfen”
– Usunięto błąd, który powodował, że bonus do doświadczenia za słabszą nację na danym serwerze pozostał po zmianie nacji lub głównego serwera
– Usunięto błąd, który powodował, że wynik zwycięzców za „Śmiertelne Żniwa” był wyświetlany jako 0 punktów
– Naprawiono zakup kart wzmocnienia doświadczenia od sprzedawców Glory
– Naprawiono cenę Punktów Zasług za kartę Doświadczenia + 20% - była ona tańsza niż inne karty
– Naprawiono czas trwania wydarzenia nowych złóż surowców w świecie
– Naprawiono opis przedmiotu za pomocą powiadomień
– Usunięto błąd, który powodował złe wyświetlanie naramienników Pretorianina w kobiecej wersji (wyglądały jak na postaci męskiej)
– Naprawiono mruganie tekstur w ulepszeniach wież, ścian i krat w bramach
– Usunięto błąd, który powodował, że postacie gracza unosiły się nad niektórymi kamiennymi mostami
– Usunięto błąd, który powodował, że obiekty pojawiające się poza zasięgiem kamery nie rzucały cieni
– Usunięto błąd, który powodował blokowanie gracza na wodospadach
– Naprawiono wykrywanie na arenie w Forcie Lublin
– Naprawiono niepoprawne ładowanie tytułów gracza
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.