Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wygląd GUI
28-06-2013, 11:34,
#1
Wygląd GUI
Wiem, że skoro gra jest w realiach średniowiecznych to od razu nasuwa się myśl, żeby stylizować interfejs na takowy (czyt. zwoje pod napisami, przyciski jak z kamienia itd.). Tylko, że to na moje oko graficznie prezentuje się dużo gorzej od "unowocześnionych" interfejsów ze Skyrim'a, czy nawet War of the Roses. Choćby dlatego, że zwykła współczesna czcionka w zestawieniu z kamiennymi/drewnianymi ozdobnikami wygląda jak z innej bajki, a powiedziałbym nawet niechlujnie. "Drewniano-pergaminowa" estetyka rodem z M&B budzi u mnie na dodatek skojarzenia z archaicznymi i niedofinansowanymi grami. Osobiście odszedłbym od tego (pseudo-)klimatycznego interfejsu na rzecz czegoś nowocześniejszego, schludnego i minimalistycznego jak w wymienionych przeze mnie tytułach. Można oczywiście w okienkach dodać elementy średniowieczne tj. chorągwie, herby itd. ale oszczędnie i musiałyby być starannie, ładnie wtopione.
Reply
28-06-2013, 13:43,
#2
RE: Wygląd GUI
(28-06-2013, 11:34)Trzebuch Wrote: Osobiście odszedłbym od tego (pseudo-)klimatycznego interfejsu na rzecz czegoś nowocześniejszego, schludnego i minimalistycznego jak w wymienionych przeze mnie tytułach.

Jestem za. To samo tyczy się efektów np. podczas walki.
Nie pozwól aby cham gównem prychał miast je sam połykać.
Reply
28-06-2013, 15:25,
#3
RE: Wygląd GUI
Prawde mówiac, tez mi sie to własnie nie podobało i zawsze sadziłem, ze GUI z EF było lepsze. Ale to tylko moje zdanie, moze to, dlatego, ze GUI w GV wyglada jak z pierwszych gier RPG.

Reply
28-06-2013, 15:37,
#4
RE: Wygląd GUI
Ujmę to tak, 20 lat temu gdy ograniczenia dotyczyły wszystkiego, nawet GUI, twórcy gier prześcigali się w tym żeby to ich gra prezentowała się najlepiej. W grach takich jak HoM&M2 każdy przycisk był wypukły, animowany i najważniejsze że się świecił. Na brzegach ekranu była finezyjna ramka z wywijasami (btw, czy w jakiejkolwiek nowej grze widzieliście jeszcze ramki? Tongue), na dole ekranu była masa przycisków itp. Teraz wydaje się to całkowicie zbędne, patrząc na ekran chcę dokładnie widzieć ile mam życia i ile czasu minie zanim będę mógł użyć umiejętności.
» (report) Cnota - 27-11-19:09 -- Dowiedziałem się, że jestem autorytetem dlam wielu młodzików zaczynających przygodę z siłką. Kiedyś się cisnęło ostro, na strzała padał każdy na dyskotece, czasami po dwóch Smile
Reply
28-06-2013, 16:37,
#5
RE: Wygląd GUI
Jestem przeciwko. GUI z GV jest bardzo dobre.
Reply
28-06-2013, 16:55,
#6
RE: Wygląd GUI
A ja chętnie podpatrzę jak ta dyskusja się rozwinie. Sam jest za absolutnym minimalizmem, ale po prostu w MMO nie sposób pozbyć się wszystkiego. Natomiast będziemy dążyć do wyłączania poszczególnych nieużywanych elementów, czyli wygładzania chatu itd.
One man army

Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!- http://forum.gloriavictisgame.com/showth...p?tid=3604
For support help please contact support(at)gloriavictisgame.com or Bartold - http://forum.gloriavictisgame.com/privat...d&uid=1994
MMORPG.COM Official Gloria Victis link - http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/...ictis.html
Reply
28-06-2013, 17:47, (This post was last modified: 28-06-2013, 17:47 by Groszq.)
#7
RE: Wygląd GUI
Nie mogę się doczekać kiedy ten temat zboczy trochę z kursu i zahaczy o funkcjonowanie oraz sposób w jaki są wywoływane niektóre funkcje, akcje czy elementy interfejsu. Chętnie przeczytam Wasze propozycje zmian lub pomysły na przyszłość, gdyż programowanie działania całego interfejsu nie należy do łatwych rzeczy. Oczywiście bardzo często dyskutujemy z teamem na temat działania w/w elementów jednak nadal warto czasami posłuchać głosu graczy oraz użytkowników forum.
Reply
28-06-2013, 19:44, (This post was last modified: 28-06-2013, 19:45 by Rytelier.)
#8
RE: Wygląd GUI
GUI widziane na screenach jest dobre, nie ma żadnego nadmiaru.
Co do funkcjonalności interfejsy życzyłbym jak najwygodniejszy. Wyżej został wspomniany Skyrim. W starszej o 2 części serii, w Morrowindzie interfejs jest dużo lepszy. Wszystko w jednym miejscu - przedmioty, czary, ststystyki i mapa, ponadto można zmieniać rozmiar okien i je przesuwać, a także zostawić widoczne w grze. Właśnie takie coś chciałbym w Glorii, tym bardziej, jak to jest MMO i pauzy tu nie będzie. Oczywiście można usprawnić taki interfejs, np. dodać dodatkową opcję przełączania ekwipunku z widoku kafelków na listę.
Wygoda przede wszystim, jestem wrogiem upraszczania interfejsu w wersji PC pod konsole (tak, by nic potem nie robić przy robieniu porta), tak jak to robią w innych grach.
Reply
28-06-2013, 20:51, (This post was last modified: 28-06-2013, 20:52 by Trzebuch.)
#9
RE: Wygląd GUI
[Image: baab.jpg]

[Image: 9ril.jpg]

Do mnie to przemawia o wiele bardziej niż siermiężna pseudo-średniowieczność. Zaznaczam, że mam na myśli wyłącznie stronę estetyczną, pewną zasadę graficzną, bo niezmodowane UI z tych gier były faktycznie nieprzyjazne.
Reply
28-06-2013, 21:04, (This post was last modified: 28-06-2013, 21:06 by Groszq.)
#10
RE: Wygląd GUI
Niestety, ale zgodnie z terminologią to oba interfejsy są tworzone do gier RPG, gdzie wejście do jakiegokolwiek interfejsu powoduje zatrzymanie czasu. MMORPG to inna gałąź role playing games i rządzi się innymi prawami odnośnie GUI, więc nie ma możliwości aby zrobić takie systemy jakie stworzono w Wiedźminie 2 i zmodowanym Skyrim. W GV czy innych mmo menu gracza musi być rozbite na kilka elementów, aby otwarcie jednego okna nie przeszkadzało, a przede wszystkim nie zasłaniało większości ekranu lub w ogóle przysłaniało widok postaci, świata i itd.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.