Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
REGULAMIN FORUM
17-04-2013, 10:08,
#1
REGULAMIN FORUM
I. Postanowienia ogólne.
  • 1.1 - Niniejszy Regulamin stanowi zbiór zasad obowiązujący na oficjalnym forum gry Gloria Victis.
    1.2 - W kwestiach nie ujętych niniejszym Regulaminem obowiązują zasady Netykiety oraz kultury osobistej.
    1.3 - Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz jego bezwzględnego przestrzegania.
    1.4 - Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników, niezależnie od statusu, stażu czy aktywności na forum.
    1.5 - Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania oraz odpowiedzialności wynikłej z jego łamania.
    1.6 - Umieszczanie wypowiedzi na forum jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
    1.7 - Upoważnione osoby mogą upominać lub nakładać sankcje na użytkowników nie stosujących się do zasad regulaminu.
    1.8 - Wszelkie działania nie ujęte w niniejszym Regulaminie będą rozpatrywane indywidualnie.
    1.9 - Administracja zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie.

II. Tworzenie wątków.
  • 2.1 - Przed założeniem wątku należy użyć opcji „szukaj” w celu sprawdzenia czy nie istnieje już taki sam lub o podobnej tematyce. Zdublowane wątki będą usuwane.
    2.2 - Wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Wątki w złych działach będą usuwane.
    2.3 - Nazwa wątku powinna precyzyjnie odzwierciedlać jego treść aby umożliwić jak najprostsze wyszukiwanie. Źle zatytułowane wątki będą usuwane.
    2.4 - Przed założeniem wątku należy zapoznać się z dodatkowymi zasadami panującymi w danym dziale jeśli takowe występują. Zasady te umieszczane są w poszczególnych działach w przyklejonych wątkach.

III. Wypowiedzi w wątkach.
  • 3.1 - Wypowiedzi powinny być zgodne z tematem wątku, w którym są umieszczane. Posty odbiegające od tematu będą usuwane.
    3.2 - Wypowiedzi powinny być jak najbardziej zgodne z zasadami pisowni. Nagminne łamanie zasad będzie skutkowało usunięciem wypowiedzi.
    3.3 - Zabrania się nadużywania wielkich liter (ABC), pisania "falą" (AbC) oraz korzystania z l33t speak (48c).
    3.4 - Zabrania się umieszczania wypowiedzi bezpośrednio jedna pod drugą. Do wnoszenia poprawek lub uzupełnienia treści służy opcja „edytuj”.
    3.5 - Zabrania się umieszczania grafik, o większej szerokości niż szerokość forum. W przypadku większych grafik należy stosować miniatury lub skalowanie poprzez dodanie proporcjonalnej rozdzielczości do tagu obraza, np. [img=800x600] dla obrazka o rozdzielczości 1600x1200.

IV. Publikowanie treści na forum.
  • 4.1 - Na forum należy umieszczać wpisy z zachowaniem kultury i poszanowaniem odbiorcy wypowiedzi oraz innych użytkowników forum.
    4.2 - Użytkownicy mają obowiązek szanować się nawzajem niezależnie od rasy, pochodzenia, poglądów politycznych czy religijnych.
    4.3 - Na forum kategorycznie zabrania się propagowania lub zachęcania do zachowań sprzecznych z Prawem polskim.
    4.4 - Na forum zabrania się publikowania:
    • treści rasistowskich, pornograficznych oraz ideologicznych, jak i innych zakazanych przez Prawo polskie;
    • reklam i materiałów promocyjnych, oraz linków do nich;
    • linków referencyjnych (reflinków) bez wyraźnej informacji czym one są;
    • linków do konkursów celem pomocy lub nagabywania do pomocy w wygranej;
    • ankiet sponsorowanych oraz linków do nich.

V. System ostrzeżeń.
  • 5.1 - Nie stosowanie się do zasad niniejszego Regulaminu skutkować będzie przyznaniem punktów ostrzeżeń.
    5.2 - Punkty ostrzeżeń przyznawane są w zakresie od 1 do 10 na czas określony przez Moderatora.
    5.3 - Moderator przydziela ilość punktów ostrzeżeń indywidualnie do szkodliwości wykroczenia.
    5.4 - Moderator ma prawo do cofnięcia przyznanych punktów ostrzeżeń.
    5.5 - Przewidziane kary:
    • Blokada Shoutboxa - 50% punktów ostrzeżeń;
    • Odebranie rangi VIP - 80% punktów ostrzeżeń;
    • Czasowa blokada konta - 100% punktów ostrzeżeń;
    • Permanentna blokada konta - indywidualne przypadki.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.