Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Poll: Czy podoba Ci się taki sposób opowiadania historii?
Tak
Nie
Nie mam zdania w tym temacie
Mam lepszy pomysł
[Show Results]
 
Note: This is a public poll, other users will be able to see what you voted for.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sposób przedstawiania fabuły
14-04-2014, 15:14,
#1
Sposób przedstawiania fabuły
Witam. Pogrywając sobie ostatnio w Dark Souls i Diablo 3 naszedł mnie następujący pomysł.
Do rzeczy, polega on na tym, by część fabuły przedstawiana była w opisach przedmiotów, jak w przypadku wyżej wymienionych gier.
Przykładowo znajdujemy miecz, a po najechaniu na niego kursorem widzimy jego statystyki, a pod spodem krótką historię oręża.
Przykłady:

http://zapodaj.net/fc25c6712990d.png.html

http://zapodaj.net/c0a538e848702.jpg.html

Widzę to tak, że np. znajdując 1 z trzech elementów wyposażenia poznajemy 1/3 (jedną trzecią) historii danego sprzętu. Znajdując wszystkie części seta/zestawu dowiadujemy się o miejscu jego wykucia, o osobie która owy pancerz nosiła, o bitwach, które dany pancerz przetrwał itp.
Dziękuję i zapraszam do komentowania oraz uczestnictwa w ankiecie Smile
"Ręka nie zadrżała, cięciwa napięta
Strzała Cię pocałowała, poleci następna!" ~ Fokus o systemie strzeleckim w GV
Reply
14-04-2014, 16:59,
#2
RE: Sposób przedstawiania fabuły
(14-04-2014, 15:14)Skuner Wrote: Witam. Pogrywając sobie ostatnio w Dark Souls i Diablo 3 naszedł mnie następujący pomysł.
Do rzeczy, polega on na tym, by część fabuły przedstawiana była w opisach przedmiotów, jak w przypadku wyżej wymienionych gier.
Przykładowo znajdujemy miecz, a po najechaniu na niego kursorem widzimy jego statystyki, a pod spodem krótką historię oręża.
Przykłady:

http://zapodaj.net/fc25c6712990d.png.html

http://zapodaj.net/c0a538e848702.jpg.html

Widzę to tak, że np. znajdując 1 z trzech elementów wyposażenia poznajemy 1/3 (jedną trzecią) historii danego sprzętu. Znajdując wszystkie części seta/zestawu dowiadujemy się o miejscu jego wykucia, o osobie która owy pancerz nosiła, o bitwach, które dany pancerz przetrwał itp.
Dziękuję i zapraszam do komentowania oraz uczestnictwa w ankiecie Smile

Bardzo dobry pomysł w jakiejś grze spotkałem takie rozwiązanie ale nie pamiętam jakiej ale było tam takie coś wprowadzone. Takie małe rzeczy są fajne umilają grę Smile
"Jeśli zamierzasz zainteresować się grą, to kliknij w stronę tą" Wspomóż Glorie Victis ![Image: Sygnatura_wernrpx.jpg]
Reply
16-04-2014, 00:38,
#3
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Te konkretne przykłady to niestety przedmioty unikatowe. Świetna rzecz w singlu, lecz pojawia się klasyczny problem MMO - raczej nie chcielibyśmy zobaczyć 15000 graczy posiadających ten sam, jeden jedyny autentyczny amulet Smile Nie oznacza to oczywiście, że tego typu opisów nie uświadczycie - będą za to raczej trochę bardziej ogólnikowe.
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
16-04-2014, 17:51,
#4
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Co prawda to prawda Smile. Ale można by to rozwiązać inaczej np. ukryte zadania tak jak w Divinity II jest tam takie coś wprowadzone że jak znajdziemy jakiś dziennik, list, albo dowiemy się od postaci jakiejś rzeczy to nie włączy to zadania tylko musimy sami dojść do tego gdzie jest np. ukryty topór Ismira, tarcza Midlandczyka, albo poszukać więcej wskazówek jeśli nie ma konkretnych informacji. Jest to dobre rozwiązanie bo np. wiele takich zadań nie zwróci naszej uwagi bo stwierdzimy że to nie warte zachodu albo sie nam zapomni. Ja tak miałem z początku w tej grze ale jak znalazłem potem tą broń z jakiegoś dziennika to coś mi zaświtało że gdzieś o tym słyszałem i zacząłem zapisywać ważniejsze informacje żeby tyle tych dzienników nie nosić i nie szukać w historii rozmów itp. To taka moja sugestia Big Grin
"Jeśli zamierzasz zainteresować się grą, to kliknij w stronę tą" Wspomóż Glorie Victis ![Image: Sygnatura_wernrpx.jpg]
Reply
16-04-2014, 19:48,
#5
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Oczywiście, taka forma przedstawienia świata i historii ma wiele zalet - mówię tylko, że odszukiwanie przez gracza unikalnej broni czy poznawania wydarzeń z opisu takiego przedmiotu gryzie się z konwencją MMO, gdzie wielu graczy taki item znajdzie.
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
16-04-2014, 19:59, (This post was last modified: 16-04-2014, 19:59 by Gawron89.)
#6
RE: Sposób przedstawiania fabuły
O to mam pomysł. Jeśli w Gloria Victis będą mikropłatności to można takie ukryte misje wprowadzić za jakąś wyższą sumkę Big Grin . Ale gracze będą musieli je sami poszukać i wtedy nie będzie tylu graczy posiadający dany item. Może jeszcze coś wymyśle Smile
"Jeśli zamierzasz zainteresować się grą, to kliknij w stronę tą" Wspomóż Glorie Victis ![Image: Sygnatura_wernrpx.jpg]
Reply
16-04-2014, 20:22, (This post was last modified: 16-04-2014, 20:23 by Cziort.)
#7
RE: Sposób przedstawiania fabuły
(16-04-2014, 19:59)Gawron89 Wrote: O to mam pomysł. Jeśli w Gloria Victis będą mikropłatności to można takie ukryte misje wprowadzić za jakąś wyższą sumkę Big Grin . Ale gracze będą musieli je sami poszukać i wtedy nie będzie tylu graczy posiadający dany item. Może jeszcze coś wymyśle Smile

No i oczywiście ludzie, którzy będą za to płacić, będą zadąć by to było lepsze niż to co jest za darmo. I po krótkim czasie GV z free to play zmieni się w pay to win.
[Image: 5my82h.jpg][Image: qqerg1.jpg]
Reply
16-04-2014, 21:13,
#8
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Dobra ale jeśli Gloria Victis ma być free to play to żadnych mikropłatności albo bezpłatna albo nie bo wnerwia mnie to określenie free to play.
"Jeśli zamierzasz zainteresować się grą, to kliknij w stronę tą" Wspomóż Glorie Victis ![Image: Sygnatura_wernrpx.jpg]
Reply
16-04-2014, 22:18, (This post was last modified: 16-04-2014, 23:00 by Cziort.)
#9
RE: Sposób przedstawiania fabuły
(16-04-2014, 21:13)Gawron89 Wrote: Dobra ale jeśli Gloria Victis ma być free to play to żadnych mikropłatności albo bezpłatna albo nie bo wnerwia mnie to określenie free to play.

Jeśli załatwisz grze sponsora, to będzie ona całkowicie za darmo. Aktualnie ma być tylko item shop, nieingerujący zbytnio w balans gry.
[Image: 5my82h.jpg][Image: qqerg1.jpg]
Reply
17-04-2014, 18:55, (This post was last modified: 17-04-2014, 19:24 by Gawron89.)
#10
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Ok wrzucam na luz bo i tak wszystko kręci się wokół kasy.Nie pochodzę z bogatej rodziny i wiem co to klepać biedę, gdy nie ma nawet na chleb. Gdybym srał pieniędzmi to bym wpłacił na Glorie 1 mln dolców i bym nawet za to nic nie chciał bo ja nie z tych co jak są bogaci, choć przy mojej pensji 2500 to nie mogę się nazwać bogaty, co najwyżej średnio zarabiający, to skąpią każdego grosza. Wiem co mówię bo robię w budownictwie i jak się robi po bogatych ludziach to się można zdziwić jak przyjdzie do zapłaty a bogaty klient powie spłacę w ratach, albo nie zapłaci w ogóle bo za drogo. Kolega z branży tak miał nie dostał zapłaty za położenie kostki brukowej to 2 dni pózniej prawie cały podjazd rozebrał po cichu w nocy i po tygodniu batalii dostał swoje. Nie powiem są wyjątki np. robiliśmy wykończenie u bogatego chirurga co ma dom za obrzydliwie dużą kasę a płot za 1 mln złotych z kamienia, albo żyrandol za 20000 złotych który spadł ekipie która go wieszała bo był tak ciezki że sie kotwa zerwała, najlepsze było to że jak przyjechał i ta ekipa powiedziała że żyrandol spadł to on odpowiedział dobrze że nic się nikomu nie stało byście widzieli minę tej ekipy bezcenna. Nam jeszcze 4000 tysiące dał na lepsze za robotę ale takich ludzi ze świecą szukać. A jak ktoś klepie od wypłaty do wypłaty albo gorzej, to jeszcze coś da od siebie, ostatnio robiliśmy u takich ze wsi co mają mały sklepik jedyny na wsi i zawsze jakaś tam kasa jest. Pierwszy dzień w robocie, rano kawa, ciastko, potem obiad jak robiliśmy dłużej to kolacja i tak przez miesiąc. Ale się rozpisałem nie na temat ale taka prawda o bogatych ludziach.
"Jeśli zamierzasz zainteresować się grą, to kliknij w stronę tą" Wspomóż Glorie Victis ![Image: Sygnatura_wernrpx.jpg]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.