Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Poll: Czy podoba Ci się taki sposób opowiadania historii?
Tak
Nie
Nie mam zdania w tym temacie
Mam lepszy pomysł
[Show Results]
 
Note: This is a public poll, other users will be able to see what you voted for.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sposób przedstawiania fabuły
19-04-2014, 13:34,
#11
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Dobra, a wracając do sposobu przedstawiania fabuły, który omówił bądź przedstawił nam Skuner... A byłaby możliwość, że trzeba uzbierać jakieś przedmioty, by móc kontynuować dany quest, bo np. trzeba poznać jakąś historyjkę/mit/legendę?
Жизнь похожа на сон, а смерть есть пробуждением.
Reply
21-04-2014, 18:03,
#12
RE: Sposób przedstawiania fabuły
Pomysł Skunera nie jest taki zły i można łatwo zmienić opis przedmioty by mógł występować w wielu egzemplarzach i nikogo by nie raziło iż kilkaset osób biega z tym samym legendarnym mieczem króla/lorda, wystarczy by opisy odnosiły się do większej liczby osób np:
- "miecze tego typu zostały wykute podczas I krucjaty przeciwko Azebom, zostały poświęcone by lepiej zwalczać niewiernych, niestety nawet błogosławieństwo Praojca nie pomogło rycerstwu"
Podsumowując opis musiałby dotyczyć większej liczy osób (zakonu/bractwa/księstwa/gildii/powiązania z wydarzeniem i zwiększoną produkcją)
Reply
25-04-2014, 01:17,
#13
RE: Sposób przedstawiania fabuły
(21-04-2014, 18:03)TheKilkerin Wrote: Pomysł Skunera nie jest taki zły i można łatwo zmienić opis przedmioty by mógł występować w wielu egzemplarzach i nikogo by nie raziło iż kilkaset osób biega z tym samym legendarnym mieczem króla/lorda, wystarczy by opisy odnosiły się do większej liczby osób np:
- "miecze tego typu zostały wykute podczas I krucjaty przeciwko Azebom, zostały poświęcone by lepiej zwalczać niewiernych, niestety nawet błogosławieństwo Praojca nie pomogło rycerstwu"
Podsumowując opis musiałby dotyczyć większej liczy osób (zakonu/bractwa/księstwa/gildii/powiązania z wydarzeniem i zwiększoną produkcją)

Dobry pomysł, nie brałem pod uwagę powtarzalności przedmiotów, a takie rozwiązanie jest całkiem sprytne, jednak wszystko w rękach twórców.
Ja tu tylko dorzucam do pieca Wink
"Ręka nie zadrżała, cięciwa napięta
Strzała Cię pocałowała, poleci następna!" ~ Fokus o systemie strzeleckim w GV
Reply
26-04-2014, 00:47,
#14
RE: Sposób przedstawiania fabuły
A co powiecie na rozwiązanie z Diablo 1 i 2? Czyli identyfikacja przedmiotu, tyle że oprócz dodatkowych statystyk to "odblokujemy historie przedmiotu/ów".

Przykład zwiedzamy lochy, jaskinie, świątynie itp. znajdujemy loot, w tym oręż z opisem, że jego wygląd, aura czy coś innego jest nietypowe, poszukujemy jakiegoś historyka/mędrca/mistrza rzemieślnika, który za małą opłatą żuci okiem na nasz skarb i opowie o nim(zidentyfikuje go) pewną historyjkę, że miecz ten należał do wielkiego rycerza Ulryka Białego, który kazał go posrebrzyć(bonus do walki z upiorami i wilkołakami), Ulryk Biały oprócz tej cudownej broni posiadał też ponoć srebrną tarczę. I tu się zaczyna druga część questa o srebrnym orężu.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.