Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prowadzenie fabuły
15-07-2014, 15:56,
#1
Prowadzenie fabuły
Chciałbym aby była to gra rezygnująca z questów typu pogadaj z tym kolesiem obok i questami blokującymi rozwój fabuły: Czy ja naprawdę muszę pomagać temu wieśniakowi jeśli światu zagraża jakieś niebezpieczeństwo? - Nie.

Questy poboczne takie jak pomaganie wieśniakom powinny być naprawdę opcjonalne, a nagroda z anie symboliczna. Ktoś kto chce wczuć sie w klimat tej produkcji doceni słowa podziękowania od NPCta borykającego się z jakimś problemem. Natomiast ktoś kto ma to wszystko w D i tak przeklika wszystkie dialogi a bedzie jeszcze sfrustrowany że traci na to czas.

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest ujawnianie jak najmniej fabuł a jednak pozostawiając furtkę na odkrywanie jej bez przeszkód.
Dla przykładu. Znajdujemy pierścień gościa X z wioski Y przy jakimś bandycie. Wioska Y znajduje sie na mapie wiec myślący gracz wybierze się tam i odnajdzie kogoś kto opowie mu tą historie.
Ktoś kogo ta historia zupełnie nie unteresuje nawet nie będzie tracił na to czasu a reszta która się zainteresuje poczuje satysfakcje z rozwiązanej małej zagadki do której nie wszyscy maja dostęp.

Nie stawiać przed graczem niewidzialnych ścian i zmuszać go aby wykonał coś zanim będzie mógł iść dalej. Pozwolić graczowi wybrać się na głównego bossa ale to co go spotka to tylko uczucie jak nieprzygotowany do tego zadania jeszcze jest.
Pozwolić graczom na porażki (bo poszli za daleko wgłąb terytorium wroga) aby mogli docenić jak silniejsi się stają.

Po prostu nie wciskać całej fabuły nikomu na siłę podać wszystkim główny cel (np. zabij tego smoka(to tylko przykład celu naszej wyprawy,może to byck cokolwiek)). Osoby te docenią to ze nie będą musiały przeklikywać dialogów ani oglądać cutscenek jaki to ktoś był nieszczęśliwy bo to ich jako graca, jako postać w którą się wcielają nie obchodzi.
Reply
15-07-2014, 21:59,
#2
Odp: Prowadzenie fabuły
Zgadzam się.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.