Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fabula w Glori Victis jaką widzę (Opis Midlandu)
22-04-2015, 01:00, (This post was last modified: 22-04-2015, 01:29 by atosekpl.)
#1
Fabula w Glori Victis jaką widzę (Opis Midlandu)
Midland i jego ogólny opis


Midland rządzony jest przez wielu pomniejszych lordów często nie zwracających uwagi na monarchie i ignorująych prawo,Dwa królestwa midlandu są odłamkiem dawnego imperium które niegdyś panowało na tych zimiach zwłaszcza zachodnich.
Książęta i pseudo królowie walczą politycznymi intrygami o panowanie nad śodkowo zachodnimi rejonami jak i nad tym co pozostało po najazdach ismirów. Jedyne co scala midland to tylko wojny religijne z Azebami i obrona granic północnych przed najazdami ismirów którzy spychani są na południe przez wydłużające się zimy i braki pożywienia.
Regiony wschodnie midlandu borykają się aktualnie z chorobami i złą gospodarką, region ten należy do tak zwanego drugiego królestwa które jest bardzo słabe gospodarczo ale jednak lepiej spojone niż zachodnie terytoria, ziemie te skrywają tez wiele tajemnic po przez brak dotarcia w te rejony cywilizacji dawnego imperium nie wybudowano tu wielu świątyń praojca nie wykarczowano lasów nie zniszczono dawnych miejsc wierzeń starej kultury. Pełno legend i mitów krąży w umysłach ludzi zamieszkujących wsie i grody, często opowiadają oni dziwne historie przybywając na ziemie zachodnie, budzą różne emocje wsród tamtejszych kapłanów i osób mieszkających zdala od tego typu histori.
W starych kronikach piszą że świat ten w tamtych rejonach jest nie do okiełznania po przez swoistą dziwną aurę i magie jaka drzemie w górach i lasach tych ziem. Ludzie nie asymilujący się z cywilizacją łączą swoją kulture z zachodnim światem dzięki czemu tworzą specyficzną klimatyczność społeczną.
Wiara ludzi ze wschodnich granic czyli drugiego królestwa opiera się głównie na starych regionalnych legandach i wierzeniach połączona z nową religią w praojca która rozprzestrzenia się dość szybko ale nie asimiluje sie w pełni z tradycjami. Tamtejsi ludzie wieśniacy jak i część tej mniejszej szlachty są bardzo ze sobą z życi co powoduję inne relacje między zachodem a wschodem.
Zachodni Midland jest w większośći cywilizacją już bardziej rozwiniętą, część miast i fortec które zostały po dawnej kulturze stoją do dziś, ich kamienne mury solidnie chroniły mieszkańców przed zagrożeniami z zewnątrz i zdaje sie że będą musiały sprostać inwazji obcych nacji które czychają na żyzne ziemie midlandu zachodniego. Ludzie z tutejszych stron są bardzo mocno podzieleni na grupy społeczne nie czują między sobą żadnych więzi społecznych są bardziej chciwi a chłopi bardziej wykorzystywani przez swoich panów. Jest duża przepaść między tymi bogatymi a biednymi nie tak jak na granicach wschodnich gdzie ta przepaść sie zaciera. Wiara na zachodnich ziemiach jest w bardzo dużej większosci oprata na Religi Praojca i jego syna. Religia scaliła midland zachodni który był połączony z wielu małych plemion pod panowaniem wielkiego Imperium lecz ludzie stali się bardziej zintegrowani dzięki temu mówią już tym samym Językiem i mają tą samą wiare, co powoduje że potrafią sie zjednoczyć w czasie świętowania lub zagrożenia.
Wojsko obu królestw nie rózni się prawie wyglądem jak i stylem walki, wschodni wojowie mieszją swoje kolczugi z płytowymi zbrojami zachodniego Stylu rycerstwa.
Głównym atutem i wsławioną w bitwach armią jest Zaciężna Kawaleria Rycerstwa midlandu która mobilizowana jest podczas zagrożeń. Rycerze jak i ich wojowie giermkowie, słudzy zbierani są z miast i włości pod dowództwem lokalnych lordów a ci odpowiadają przed królami obu królestw ruszają ku zagrożeniu wielokrotnie miażdząc ismirów jak i azebów w obronie ziem zachodnich. Największą siłą gospodarczą midlandu wschodniego jak i zachodniego królestwa jest ich żyzna ziemia dzięki umiarkowanemu klimatowi plony na tych ziemiach są wyjątkowo solidne, lecz wojny i przestarzałe nie reformowane prawo jak też zła adminstracja pamiętająca czasy imperium, najazdy, waśnie pomiedzy szlachtą powodują że gospodarka midlandu leży w ruinie.
Wschodnie królestwo czesto opowiada się że nie należy do jej obowiązków obrony i wspomagania zachodnich terytoriów przez drobne róznice kulturowe jak i polityczne pomiędzy królestwami. Opłaty przez przekraczanie granicy pomiędzy zachodnimi granicami a wschodnimi doprowadzają do konsekwencji w których handel ustaje. problemy też tyczą sie kryminalności powstaje dużo band prowadzonych nawet przez niektórych rycerzy którzy mają problemy finansowe obrabowują lub każą płącić haracz przejezdnym kupcom.
Wszyscy midlandczycy mają wspólne cechy takie jak: narzekanie, wielokrotnie przechadzając sie po miastach i przydrożnych tawernach możemy usłyszeć narzekania na sytuacje polityczną kraju, pogode lub też sytuacje na drogach pomiędzy mniejszymi miejscowościami.
Życie towarzyskie dwóch królestw jak i święowanie czyli turnieje, walki na kopie lub małe pojedynki lokalnych rycerzy budują hart ducha wzbudzają szacunek miejscowych jak i tych którzy mieli zaszczyt być podczas tego wydarzenia. są to bardzo widowiskowe imprezy dzięki którym rycerze midlandu zdobywają sławe nawet w dalekich krajach. A cała śmietanka polityczna królestwa zachodu jak i wschodnich jego częsci integruje się między sobą wymieniając swoje poglądy, zapominając na chwile o szarej rzeczywistości. istnieją też święta religijne wyznaczane przez najwyższe kapłaństwo Praojca, w których wierni spotykają się często na modlitwach w świątyniach. Podczas takich świąt często zakazuje się ucztowania jak i turnieji czy pojedynków.
Midland uważa się za spadkobierce dawnego imperium gdyż posiada on zbliżony język, kroniki, księgi, architekture oraz religie tą samą co niegdyś imperium. Naturalnym wrogiem królestwa midlandu jest Kalifat Azebów który częśc swoich ziem stworzyl też na ziemiach dawnego imperium bedącym żyzny w rudy żelaza dobrej jakości pozwalającej na wytwór sławnej midlandzkiej zbroi płytowej, Kalifat także podbil dawne potężne imperium Sangmaru przez co azebowie mają nieco większą przewage gospodarczą nad midlandem także religia Azebów jest bardzo sprzeczna z religią midlandu co powoduję za ostrzenie się konfliktu. Midland czesto wyznacza krucjaty na tle religijnym przeciwko pogaństwu, lecz tak naprawde zazwyczaj chodzi tylko o złoża dobrej jakości żelaza potrzebnego na wytworzenie napierśników. drugim bardzo poważnym zagrożeniem dla midlandu są hordy ismirów które z powodu zmian atmosferycznych muszą zmierzać na południe, ziemia staje sie mniej żyzna a pogoda coraz gorsza, zamiecie śnieżne,wydłużająca się zima niszcząca ziarna i plony powoduje najazdy tej nacji, lud ismirów Najczęsciej narusza granice wschodniego Królestwa gdyż nie posiada dobrze ufortyfikowanych miast i twierdz. Relacje między Sangmarem a midlandem nie są także pokojowe, gdyż Midland jest spadkobiercą dawnego imperium które często prowadziło wojny z imperium Sangmaru.




Gdybym mógł prośić developerów gry o dostarczenie jakiś koncept artów dotyczące fabuły gry i czy interesowałoby was zarys świata który wykreuje nie mówie o mapie tylko zarys opowiadań i świata kreowany własnie w taki styl bo mam tego tony w głowie no i tez sorka za błędy interpunkcyjne ale starałem się żeby ich nie było Big Grin
Wiem też że troche zmieniłem główny wątek midlandu jak i nie wspomniałem o miastach i rzeczach ale chce wiedzieć czy was takie coś interesuje bo jak nie to nie bede nie potrzebnie pisał Big Grin.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.