Troubleshooting - PLEASE READ IT FIRST IF YOU HAVE ANY PROBLEM!

FAQ - Frequently asked questions

If you will experience any problems please contact support@gloriavictisgame.com

Join our official TeamSpeak 3 server addres using gloriavictisgame.com as IP address!


Troubleshooting - "Server Under Maintenance" error solution!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crafting [wyddzielony z: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?]
31-05-2015, 20:48,
#1
Crafting [wyddzielony z: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?]
A moim zdaniem graczy odstrasza cytuje wypowiedzi większości członków mojego klanu "chory system craftingu" brak questów ale wiadomo one będą, No i mało rozwinięty system walki bardzo nie sensowny, Regeneracja zdrowia podczas walk, Bardzo trudny start w grze (crafting jest straszny nie nic nie wiadomo Receptury receptur zeby zrobić sobie recepture pod recepture na recepturze receptowanej która umożliwi nam zreceptowanie receptury z koleji dzięki receptowanej recepturze możemy wyprodukować przedmiot który umożliwi nam zrobienie jednego z 10 przedmiótów które są potrzebne do wytworzenia nawet najprostrzej siekierki - 10.
Reply
31-05-2015, 21:35, (This post was last modified: 31-05-2015, 21:42 by Warrpirek.)
#2
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
Crafting jest prosty, wystarczy ogarnać, widać nie bawiłeś się w crafting w morthal online ;p To co napisałeś atosek w tej fazie gry nie nie da sie zrobić, w tym temacie chodzi o propozycje czegoś co mozna zrobić teraz lub za jakiś krotki czas. Pozatym mowa o graczach co zdobeda jako takie eq i przestaja grać bo nie widzą sensu dalej expic/ubierać sie. Chodzi o to aby wprowadzić ten sens
Reply
31-05-2015, 22:59, (This post was last modified: 31-05-2015, 23:02 by atosekpl.)
#3
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
No własnie nie ma sensu w craftingu ty warrpirek mówisz że tobie łatwo ogarnąć crafting bo zacząłeś w to grać kiedy nabywanie skilla i recepturek było dziecinne proste i nie było ich tak dużo jak teraz. Ja pisze to co nowi gracze piszą bo z nimi rozmawiam. Crafting jest beznadziejny jeżeli chodzi o system recepturek. Abym mógł wypalić drewno czy zrobić sobie pancerz ze skóry to rozumiem receptura ale żeby wymagać odemnie Receptury na oskurowanie zwierząt (prawie każdy człowiek w średniowieczu to potrafił) czy na zrobienie sobie patyka musze mieć recepturę to coś tutaj jest nie tak, O ile kroć wchodze w okienko craftowania to szlak mnie trafia czy nawet jak chce zbierać surowce to automatycznie podświadomie wiem że taki warrpirek czy inne zło które gra w tą gre od zarania dziejów i ma wszystko pomimo wipe bo rzadziej robiono na profesje, I ja żeby coś zrobić musze mieć recepture receptury i to nie dla konkretnej rzeczy jaką jest pancerz a jakiegoś wosku czy innego pomniejszego przedmiotu który jest potrzebny do wytworzenia tego pancerza.

Receptury na przedmioty poboczne czyli na tak zwane matsy do tworzenia przedmiotów które zakładamy jak zbroje czy broń to najgorszy pomysł na jaki można było wpaść, Niech to bedzie nauczanie się u trainerów niech to będzie kupowanie książki w której mamy całą mase rzeczy jak wytworzyć co zrobić aby zrobić kółeczka do kolczugi ale zeby to nie było wszystko odrębnie w recepturkach bo to jest straszne.
Reply
01-06-2015, 00:05,
#4
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
(31-05-2015, 22:59)atosekpl Wrote: No własnie nie ma sensu w craftingu ty warrpirek mówisz że tobie łatwo ogarnąć crafting bo zacząłeś w to grać kiedy nabywanie skilla i recepturek było dziecinne proste i nie było ich tak dużo jak teraz.

Nie wiesz o czym piszesz.. teraz crafting jest łatwy w porównaniu z tym co było.
Crafting w tej grze z założenia nie ma być dla każdego tylko dla ludzi co potrafią sobie kalkulować, obliczać, myśleć itp. nasi crafterzy zbieraja(zbierali jak grali) po 1000 kłód drewna, multum limonitów i potrafia obliczyć na czym bedzie najopłatniej skilować. Osobiscie z craftu mam tylko jedna płytowa zbroje, reszte zdobyłem w boju lub z bossa ewentualnie podarunek, nie jedna tez straciłem.
To wszystko mamy bo jak gralem to zawsze najwiecej bylo ismirow i niektorzy głownie z klanu Vikings w zasadzie siedzieli w miescie midlandow i nic sie nie działo a pewnego razu zebrała się ogarnieta grupa midow ktorzy postanowili odwrocic to do gory nogami i im sie udało wiec ismirowie w tym ja, mieli fajna motywacje na zbrojenie sie, lvlowanie itp. gdy udało nam się przywrócić wszystko do normy nagle zabawa się skończyła ale przez ten czas nauczylismy sie jak wszystko zdobywać, walczyć i wyskilowalismy profesje.

Z recepturami nie ma problemu, idziesz do sklepu, kupujesz i masz a lootowanie najmocniejszych receptur to w sumie fajny smaczek bo kazdy ma co innego przez długa faze gry np ja do tej pory nie mam ismirowskiej tarczy tylko te midlanow w receptach. Crafting jest trudny do wyskilowania i ogarniecia na start ale potem okazuje sie ze potrzeba tylko wiedziec jak zrobić suche szczapy drewna, wegiel drzewny i limonit a reszte robi się raz na jakiś czas hurtowo.
Niestety jest za łatwo po wyskilowaniu i ogarnieciu. Przykładem moze być chociazby jak zechcielismy przejsc na lekkie zbroje wiec sirarturo wyskilował z nasza pomoca chyba w kilka dni krawiectwo do max i pozniej robił na jedna osobe ze 20 pancerzy aby ten jeden wyszedł na +3 a reszte wywalał lub rozdawał innym. Jak ktos grał to pewno pamieta jak wszyscy ismirowie latali w lekkich pancerzach. Innym przykładem moze byc jak postanowilismy zrobic sojusz z klanem Vikings i narobić płytowych zbroji, całe 2 klany ubraliśmy w 1 dzień w nejlepsze dostepne pancerze czarnej gwardii.
Po wipe o ile dalej nasi crafterzy beda grac mysle ze w tydzień lub 2 spowrotem beda mieli wyskilowany crafting a my ciezkie zbroje a co po tym? wylogujemy sie..

I o tym jest ten temat aby sprawić coś by się nie wylogować a zalogować i grać a nie narzekanie na to ze craftingu ktos nie ogarnia.
Reply
01-06-2015, 01:43, (This post was last modified: 01-06-2015, 01:47 by atosekpl.)
#5
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
No niestety ale każdy ci powie kto zaczyna gre że crafting jest beznadziejny co do endgame nie będzie conajmniej do bety tej gry rozwiązania ponieważ taki już los pre alphy każdego MMORPG który nie ma battlegroundów czy tam jakiś aren lub wymagających bossów i raidów.

Co do tego craftowania to że craftujesz wszystko w pare dni nie oznacza że tak bedziesz robił po wyjściu gry bo aktualnie moim zdaniem wszystko jest przyspieszone aby lepiej było zbadać czy wszystko jest cacy podczas testowania gry.
Dlatego robisz wszystko szybciej i dla ciebie sprawniej ja napisałem że narzekają ludzie i mają racje na to że crafting jest nie jasny i durny i te słowa kieruje do Recepturek na przedmioty poboczne czyli matsy bo akurat recepturki na jakieś legendarne itemy czy coś oczywiscie to jak najbardziej do wylootowania.

jeszcze co do tego craftingu dodałbym efekt badania przedmiotów samoistnego ich tworzenia po przez zbadanie połączenia pewnych surowców to jest prawdziwy sandboxowy crafting.
Naprzykład bez receptury Połącze ze sobą dwa kamienie szlachetne jakąś rude i do tego klinge dzięki temu stworze jakiś tam przedmiot którego wcale nie znam i sam odkryłem jak się to robi.
Dlatego moim zdaniem nie powinno być wogóle recepturek żadnych takich bzdur tylko samoistne łączenie przedmiotów w polach tak jak mamy alchemie w wiedzminie czy tworzenie durnych przedmiotów w minecrafcie odpowiednia kombinacja i połączenie wytworzą przedmiot.
Reply
01-06-2015, 20:46,
#6
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
(31-05-2015, 22:59)atosekpl Wrote: Receptury na przedmioty poboczne czyli na tak zwane matsy do tworzenia przedmiotów które zakładamy jak zbroje czy broń to najgorszy pomysł na jaki można było wpaść, Niech to bedzie nauczanie się u trainerów niech to będzie kupowanie książki w której mamy całą mase rzeczy jak wytworzyć co zrobić aby zrobić kółeczka do kolczugi ale zeby to nie było wszystko odrębnie w recepturkach bo to jest straszne.

Czym według Ciebie różni się scroll od książki, oprócz tego że książka to dużo kartek, a zwój to jedna kartka?
System scrolli był najprostszy do zaimplementowania.
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
01-06-2015, 21:42,
#7
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
Tym że z takiej książki nauczymy się konkretnie wiecej o to mi chodzi może być to nawet scroll ale żeby nie uczył takich podstaw podstawy i tylko jednego przedmiotu do zrobienia a uczył nas całej gamy rzeczy przeróżnych do zrobienia np. Kowalstwo takie i siakie poziom 1. i uczy nas wyrabiania wszystkich podstawowych rzeczy.
Mi chodzi o to że cały ten system nie wprowadza nic nowego a jest tragiczny, rozumiem że są ludzie którzy go lubią bo jest trudny, tylko ta trudność nie wynika z tego co pisze warrpirek a z tego że jest on bardzo nie jasny i no nie jestem obyty w słowach więc napisze głupi.
Dla mnie nie ma on nic związanego z sandboxem, To co napisałem propozycje takiego craftingu to to jest własnie sandbox rzeczywisty realny i prawdziwy.
Ten system też może być tylko że crafting wtedy bedzie tak jak w innych grach i nie ma on nic wspólnego z sandboxem. Tylko ze poprostu dla takich ludzi jak warrpirek będzie on wystarczająco trudny aby ktoś przeciętny nie mógł robić przedmiotów bo liczy się kalkulacja itd (nie wiem co ma tutaj jakiekolwik zastosowanie bo te farmazony co warrpirek pisze są poprostu niezgodne z prawdą).

Podsumowując crafting jest nudny nie jasny (łatwy do wymasterowania) i nie wnoszący nic nowego, do tego nie ma on nic wspólnego z sandboxem.
Reply
01-06-2015, 22:16, (This post was last modified: 01-06-2015, 22:20 by Warrpirek.)
#8
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
trutututu, atosek ze tak spytam, grałeś ty w ogole w te gre? nie widziałem cie nigdy ani nikt inny, byc moze ukrywasz sie pod innym nickiem. Piszesz jakbyś tylko wszedł, obiegł 2 sklepy, sprawdził interface, wyszedł za miasto zabiłby cie lis i sie wylogował.. To co napisałeś na poczatku jest w grze... uczysz sie całej gammy przedmiotow. Po co kalkulacja? aby 10 razy nie robic paskow skor, desek itp tylko od razu narobic tyle ile trzeba i nie więcej aby niskopoziomowe produkty nie wyrzucać.
A i ja nie pisze ze jest dobrze ale pisze ze crafting jest za łatwy a nie trudny i wiadomo z poczatku jest nie jasny, ale to kwestia 30 min.
Nie rozumiem cie z tym niesanboksowym craftingiem, czyli co? mamy narzucona sciezke? co rozumiesz poprzez sandbox?
Reply
01-06-2015, 22:24,
#9
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
Z tego co zrozumiałem, chodzi o system podobny do tego z Mortal: Online - tworząc przedmiot, wybierasz rodzaj przedmiotu (np. miecz), a w oknie tworzenia masz do dyspozycji kilka pustych pól, do których wsadzasz materiały wedle swojego uznania i na podstawie Twojego wyboru dostajesz przedmiot taki, a nie inny. System fajny, dopóki gracze nie rozpracują każdej możliwej recepty (bo recepty muszą być i tak zaprojektowane, podaje się je po prostu w innej formie) - nie zajmuje to aż tak dużo, a wtedy sandboxowość takiego systemu sprowadza się do wejścia na wiki, bo jak marnujesz matsy na experymenty to jesteś noob. Smile
Wersja alternatywna - składniki naprawdę determinują właściwości przedmiotu, więc eksperymentowanie ma sens, ale taki system jest już bardzo ciężko napisać.
PR Manager, Designer

If you'd have any problem, please send us logs (Steam\SteamApps\common\Gloria Victis\gv_Data\output_log.txt
OR
C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Black Eye Games Sp z o o_\Gloria Victis) to support@gloriavictisgame.com with a problem description.
Reply
01-06-2015, 23:11, (This post was last modified: 01-06-2015, 23:17 by atosekpl.)
#10
RE: Endgame: co da się zrobić z tym w obecnej fazie?
Powinny być takie recepty które możesz zdobyć tylko po przez eksperymentowanie czyli wyjdzie nam legendarna itemka bo połączymy sobie ze soba jakieś dwa miagiczne kamyki które zdobylismy z jakiegoś tam mobka i mielismy duży skill naprzykład w jubilerstwie i wyszedł zajebisty amulet który dodaje nam dużo statów. Powinny być receptury jak najbardziej ale nie w takiej formie jakiej widnieją teraz.
Nie grałem za dużo w mortal online ale akurat gram codziennie w Glorie Victis, moje zdanie i nowych graczy którzy grają poprostu tak mi pisza czy mówią osoby które zachęcam do gry że crafting jest do dupy nie zmienisz mojego i ich zdania.
Co do rozpracowania tutaj nie chodzi mi bartlord o rozpracowanie bo każdy system zawsze zostanie rozpracowany. Tylko chodzi mi o to żeby crafting sprawiał nam niesamowicie wiele frajdy przy tworzeniu przedmiotów macie ponad 500 przedmiotów do wytworzenia ile z tym by było zabawy gdyby wytwarzano je za pomocą takiego sandboxowego systemu. Mielibysmy gotowe recepty zapisywalibyśmy je sobie w notatniku czy coś jak wyokonać daną kombinacje to było by genialne gracze wymieniali by się receptami mówili by sobie co trzeba mieć i ile czego żeby zrobić taką dobrą itemkę, Do tego nasz skill tez grałby role bo taki jaki level mielibyśmy w danej profce to takiej jakości przedmioty byśmy zrobili.
Bo tak ogólnie mam pytanie napisaliście że sandboxowy crafting Big Grin ale co tutaj jest sandboxowego w tym albo co zamierzacie w tym systemie robić żeby był sandboxowy ? bo może ja nie potrzebnie to pisze i zrobicie coś z tym fajnego coś lepszego niż ja proponuję.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)


Enhanced By CloudFlare.